Po raz perwszy... LBA! | Jesiennie z Wholesalebuying

Heeej :)


Blog prowadzę już na prawdę długo, bo ponad cztery lata i dopiero teraz zauważyłam, że jeszcze nigdy nie zrobiłam tu LBA :O. Nominacje kiedyś się u mnie pojawiały, jednak przechodziłam obok nich obojętnie, myśląc, że to niezbyt ciekawy pomysł na wpis. Dlatego też dziękuję Paulinie, za przypomnienie mi, że  Liebster Blog Award to sposób na poznanie samej siebie, a przy tym niezłą zabawę :D.

W drugiej części wpisu możecie zobaczyć wishlistę z nowego internetowego sklepu Wholesalebuying. Dajcie znać co myślicie o jesiennym przeglądzie ubrań :).


1. Co lub kto zainspirował Cię do pisania bloga?
Decyzja o prowadzeniu własnej strony była spontaniczna. Pewnego dnia przeglądając internet zajrzałam na bloggera, gdzie wcześniej prowadziłam już inną stronę, tyle że o grze. Nie aktualizowałam jej od dawna i tak w jednej chwili przyszła mi na myśl zmiana: nowy blog. Zostało tak do dnia dzisiejszego :D. 
Moją motywacją-inspiracją było to, bym miała z kim podzielić się różnymi informacjami, które mogłyby pomóc innym dbać o urodę. Chciałam mieć swoje internetowe miejsce, gdzie mogłabym wyrazić siebie.

2. Jaką zasadą kierujesz się w życiu ?
Staram się nie szukać problemów tam, gdzie ich nie ma. Dla mnie duży wyczyn, bo mam skłonności do ciągłego rozmyślania, układania wielu scenariuszy każdej życiowej sytuacji. I gdy zbyt zagłębiam się w swoim świecie, przygnębiona, że nie ułożyło się tak jak chciałam powtarzam sobie te słowa i uśmiecham :).

3. Czy mogłabyś wyjść z domu bez makijażu ? Jeśli nie dlaczego ?
Zależy od rodzaju wyjścia. Jeśli jest to pójście na spacer, czy bieganie to makijaż wydaje mi się zbędny. Jednak głównie maluję się, chociażby tylko tuszuję rzęsy, bo dzięki temu jestem bardziej pewna siebie ;).



4. Jaka jest Twoja ulubiona paletka cieni ?
Nie maluję się cieniami ;P. Oczy podkreślam głównie tuszem, okazjonalnie używam kredki, czy eyelinera.
 
5. Czy potrafisz na początku znajomości komuś zaufać ? tak /nie ? Dlaczego ?
 Często miałam tak, że zaufałam komuś zbyt szybko i później tego żałowałam. Dlatego teraz przy każdej nowej znajomości zapala mi się lampka ostrzegawcza, przypominająca, że nie każdy człowiek jest szczery i uczciwy. 
Staram się stopniować moje zaufanie, żeby móc najpierw dobrze kogoś poznać. Dopiero później stwierdzam, czy mogę na nim polegać w 100%.

 6. Wiążesz swoją przyszłość z makijażem/kosmetykami?
Nie mam talentu w tych sprawach. To, że potrafię siebie umalować i tak jest dla mnie cudem :P.

7. Marzysz o rodzinie, czy raczej chcesz żyć w samotności ze swoją pasją ?
Na etapie życia, gdzie aktualnie jestem myślenie o rodzinie jest czymś dziwnym. Na pewno chciałabym powiązać moją pracę z podróżami, a na poważne związki i deklaracje jeszcze przyjdzie czas.

 
8. Jakie wydarzenie z dzieciństwa wspominasz najlepiej ?
 Hmm.. raczej ciężko wskazać na jedno konkretne, przecież od tamtej pory wiele wspomnień już uleciało. 
Jednak czymś wspaniałym jest to, że dzięki temu, że jest się dzieckiem ludzie patrzą na ciebie bardziej pobłażliwie i nie ważne co zrobisz, zawsze jesteś słodki :D.
Do tego w tak młodym wieku nie jest się przesiąkniętym pogonią za tym co wszyscy. Będąc dzieckiem każdy z nas jest indywidualistą, a z czasem wielu to traci, przecież "co inni pomyślą?".


9. Za co kochasz wakacje ?
A za co można je kochać?... Przecież za wszystko ♥. 
Za słońce, które rozbudza i sprawia, że wszyscy wokół są szczęśliwsi;
Za wolność, dzięki której kładziesz się i wstajesz o której chcesz, a na dodatek głównie też robisz, co chcesz;
Za czas, który można wykorzystać na przeróżne sposoby;
Za wypoczynek, dzięki któremu chce się żyć i myśli się bardziej produktywnie.
Wakacje są wspaniałe ;3.


10. Kogo ze sławnych ludzi uważasz za wzór do naśladowania ?
 Demi Lovato jest osobą, której życiorys śledzę na bieżąco.Podziwiam ją za wszystkie smutne przeżycia, które doprowadziły do zaakceptowania siebie w całości. Chciałabym tak jak ona znaleźć równowagę między wnętrzem, a wglądem zewnętrznym.

11. Co sądzisz na temat makijażu w wieku 13 lat ?
Wg mnie jest to wiek, w którym jak najbardziej można zacząć się interesować makijażem. Nie myślę tu o pełnym make-upie, ale delikatne podkreślenie swojej urody jest w porządku. Przecież przygodę z kosmetykami kiedyś trzeba zacząć ;).

 Wieem, LBA wygląda trochę inaczej,bo trzeba nominować innych, ale niech to będzie takie moje "prywatne" wydanie :P.

Co myślicie LBA?

Przechodząc do drugiej części wpisu, tak jak wspomniałam na początku, mam dla Was jesienną wishlistę złożoną ze swetrów, które na aktualną pogodę wydają się być idealne ♥. Pochodzą one ze sklepu Wholesalebuying, który ofertą przypomina mi Dresslink. 






Jeśli klikniesz chociaż w cztery powyższe linki i podasz ceny ukrytych pod nimi ubrań, Twój blog zostanie polecony w następnym wpisie :).


Który sweter podoba Ci się najbardziej?


A tym dobrym duszom dziękuję za kliki w poprzednim wpisie ♥:
 

Komentarze

  1. Świetny wpis ;)
    Poklikałam: $5.44, $5.03, $4.14, $7.87, $6.53, $3.74, $4.63,$5.24, $3.93,
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super LBA :D naprawdę ^.^
    a c do ciuchów również mi się bardzo podobają :)
    idealnie na te chłodne dni :c
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz :3
      Za zbytnim chłodem nie przepadam, ale stylowy sweter potrafi wynagrodzić wiele rzeczy xD.

      Usuń
  3. Świetny post :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie opisalas, za co kochasz wakacje ;) co do wychdozenia bez makijazu - ja tez nie widze problemu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie LBA jest wtedy fajne gdy autor odpowiada na niego z sensem, czyli jakieś dłuższe wypowiedzi a nie tylko jednym słowem
    |Poklikałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie odpowiedziałaś, zgadzam się z większością Twoich wypowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Poklikane i obserwuje.
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie warto na siłe szukać problemu masz rację! :) Poklikane! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry post!
    a co do ubrań, fajne, ale nie przepadam za kupowaniem ubrań przez internet. :D
    P.S. poklikałam sobie - $5.24, $3.93, $6.53, $3.74, $4.63 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma to swoje plusy i minusy, ale warto spróbować różnych rozwiązań :P
      Dziękuję za poklikanie <3

      Usuń
  10. Zazdroszczę, że już tak długo prowadzisz bloga i życzę Ci, abyś prowadziła go minimum kolejne 4 lata ;)
    Bardzo mi się podoba, gdy ktoś rozpisuje się odpowiadając na pytania ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, jak miło czyta się takie komentarze :3
      Dziękuję, mam nadzieję, że tak będzie :)

      Usuń
  11. Fajne jest twoje LBA, bo jakoś tak nie zanudza xD Też robiłam LBA, ale to dawno temu chyba z lutym haha :D Masz dobrą zasadę życiową :)
    Ooo, fajny sklepik, jak się załapałaś na współpracę? :D
    Dziękuję za obejrzenie filmiku <3
    Klikam od końca: 3,93$, 5,24$, 4,63$, 3,74$, 6,53$, 7,87$, 4,14$, 5,03$, 5,44$ :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo! To super, że nie zanudzam :P Bo wydaje mi się, że co pewien czas jednak mi się zdarza to ^^
      Napisali do mnie pierwsi, zgodziłam się i zobaczymy co będzie dalej :P wszystko dokładniej opiszę w poście, gdy już otrzymam paczkę ;)
      A proszę bardzo :* świetnie wszystko montujesz, profesjonalistko ♥
      I barrdzo dziękuję za kliki <3

      Usuń
    2. Haha, a no może napiszą :D To czekam na ten post, ciekawe czy to też chiński sklep? Bo modelek chińskich nie mają :D
      Dziękuję <3 (Ile miłości haha :D )

      Usuń
  12. Wow! Cztery lata...ogólnie super blog i fajne zdjęcie
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuje że wpadłaś, odpisałam już na twoje pytanie :) Jesteś bardzo ładną dziewczyną i masz piękne oczy *.* Ciekawe to LBA można się dużo o tobie dowiedzieć :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam częściej do mnie :* stylled.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedz :)
      Ochocho, ile tych komplementów :P Miło mi :*

      Usuń
  14. Bardzo podoba mi się twój blog <3 Zostaję na dłużej

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne odpowiedzi, poklikałam Ci w linki :)
    Klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. przez 4 lata nie zrobic LBA?! WOW :D
    ceny: 5,32$, 4,43$, 8,18$, 6,82$, 4,03$/K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, dopiero teraz do mnie dociera jakie to dziwne :P
      dziękuję za kliknięcia :3

      Usuń
  17. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zybrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne mają rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować tylko na jedną :) hehe
    Oczywiście szczerze pomagam i klikam we wszystko: dlugi czarno-bialy sweter ( niedostepny już), 5,32$, 4,43$, 8,18$, 6,82$, 4,03$, sweter w rozowy zamek ( niedostepny), zolty sweterek (niedostepny), 4,22$


    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcia bluzki, spódnicy i naszyjnika Dresslink oraz pod postem kolażu płaszczy z Sheinside?

    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poklikanie, zawsze można na Ciebie liczyć <3.
      Poklikałam :)

      Usuń
  19. Poklikane kochana!:) ja również nie używam cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny ;* dojrzałe odpowiedzi , podoba mi się twój blog :)
    Oczywiście obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie było przeczytać ten wpis i troszkę lepiej Cię poznać :)
    A ciuszki wybrałaś świetne ;))
    Gorąco pozdrawiam ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietny wygląd bloga :**
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog i masz piękne oczęta niewiasto !! *-* Obserwujemy ??
    www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog, zapraszam do mnie! http://healthyhappylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje takiego stazu! Az 4 lata !! SUPER! Sliczny makijaz i piekna, sympatyczna masz twarz:)

    Pozdrawiam Cie serdecznie, Moniusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. JA też mam skłonność do ciągłego wymyślania, układania scenariuszy, co by było gdyby. Walczę z tym na maksa i mam nadzieję, że mi to minie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. tez brałam w tym udział! świetnie czyta sie takie odpowiedzi, od razu mozna kogos lepiej poznac :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post, najbardziej podoba mi się limonkowy sweterek! Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne lba, ciekawe pytania ale jeszcze lepsze odpowiedzi :) ja chyba
    przez całą swoją karierę nie odpowiedziałam na lba, lub na jedno dawno temu
    chodź miałam dużo nominacji, jakoś nie wiedzieć czemu rak było i już ;)
    ciekawa wishlista, sama współpracuję z tą firmą :)
    poklikałam oczywiście, warto sobie pomagać :) 3.93$, 6,82$, 4,03$, 4,22$
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :D
      Też kiedyś miałam dużo nominacji, ale jakoś nie myślałam, że w LBA mogę przekazać coś ciekawego. Z czasem jednak się przekonałam :)
      Dzięki Kochana :*

      Usuń
  30. Ciekawe odpowiedzi :D
    5.32
    4.43
    8.18
    6.82
    4.22
    4.03
    Daw linki mi nie działają :/
    Odwdzięczysz się u mnie?
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) U Cb też już poklikałam :D

      Usuń
  31. Bardzo fajny wpis:)
    kliknięte (pierwszy sweter niedostępny, pozostałe: 5,32$, 4,43$, 8,18$, 6,82$, 4,03$ itd:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne odpowiedzi kochana <3Poklikałam :)$5.24, $3.93, $6.53, $3.74, $4.63
    Zapraszam do nas
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć! Po przeprowadzce z USA do Polski postanowiłam trochę zmienić swoje życie. Zaczęłam pisać o tym bloga. Jeżeli interesuje Cię taka tematyka - zapraszam. Chętnie do Ciebie znów zajrzę - następnym razem już wypowiem się na temat postu :)

    BABSKIEPOGADANKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne