Ulubieńcy września ♥

Hej Kochani :)

I tak, w końcu można to przyznać: nareszcie mamy weekend! A dodatkowo mamy kolejną przyczynę, która powoduje uśmiech, chodzi mi o to, że już miesiąc szkoły za nami :D. Jak Wam on minął? Mimo nawału prac domowych i odpytywań przyznam, że mi on upłynął bardzo szybko. Nie zdążyłam jeszcze wbić się w rytm szkolny, a tu już do wakacji tylko 9 miesięcy :D. Odliczając wszystkie weekendy i wolne to jeszcze mniej! Więc mamy co świętować ;-).

 Ulubieńcy miesiąca pojawiają się u mnie dopiero po raz trzeci. Jeśli interesują Was Ci czerwcowi i lipcowi, to w każdej chwili możecie ich zobaczyć :). Ale nie przynudzając długim wstępem (jak zawsze piszę więcej, niż powinnam) przejdźmy do konkretów!

FILM
Jak wiecie lub nie, jestem wielką fanką filmów fantasy. Jednak ostatnio trochę mi się "przejadł" ten gatunek i poszukiwałam filmów z zupełnie innej bajki. Taką ekranizacją jest właśnie "Najdłuższa podróż", która opowiada o losach dwóch par żyjących w zupełnie innych czasach. Film romantyczny, który (co mnie zdziwiło) skłania do myślenia i pokazuje, jak dwa różne światy mogą się uzupełniać.




KOSMETYKI
Krem BB z GARNIERA o odcieniu bardzo jasnym towarzyszy mi prawie codziennie. W używaniu fluidów doświadczenia zbyt dużego nie mam, jednak nie żałuję, że wybrałam ten kosmetyk, a wręcz skaczę z radości! Bardzo dobrze kryje niedoskonałości, a na dodatek zawiera filtr SPF 15 i ma właściwości nawilżające, więc nie potrzebne jest uprzednie nałożenie kremu. Kosztuje ok. 20 zł, jednak im odcień ciemniejszy, tym tańszy. 
I w tej chwili chciałabym mieć ciemniejszą karnację -.-.


O serii Ziaja: liście manuka głośno było od dawna i pierwszym kosmetykiem z tej serii, który wpadł w moje ręce był tonik do skóry normalnej, tłustej i mieszanej. Uwielbiam jego sposób aplikacji, bo nie potrzeba wylewać produktu na wacik, lecz dzięki atomizerowi wystarczy go spryskać! Choć jeszcze fajniej używa się go bezpośrednio psikając na twarz. Oczyszczenie, ściągnięcie i piękny zapach gwarantowane :).


Ok. 2 tygodnie temu w Rossie był tydzień Dove, czyli ich kosmetyki po 10 zł. Nie mogłam przejść obojętnie i wyposażyłam się w produkt 2w1, czyli szampon i odżywkę do włosów normalnych. I moja czupryna od razu odżyła ^^. Świetnie nawilża i odbudowuje włosy, a dokładniejszą recenzję możecie poczytać tutaj.
Jednak co ok. trzecie mycie włosów używam szamponu o niekremowej konsystencji, by zbyt ich nie obciążyć.


 Nie lubię, gdy zmywając makijaż trzeba dużo trzeć. Wybawieniem okazała się garnierowa micela. Wcześniej używałam produktu z bebeauty i po zmyciu make-upu kosmetykiem z biedronki, postanowiłam, że przetrę twarz również tym produktem... jakie było moje zdziwienie, gdy na waciku zobaczyłam jeszcze sporo kosmetyków kolorowych, choć myślałam, że moja twarz została już oczyszczona o.O. 
Kosztuje 16 zł za 400 ml, co w przeliczeniu na standardowej wielkości buteleczkę nie wychodzi drożej :). Dobrze matuje, więc często po jego użyciu daruję sobie tonik.

 

 JEDZONKO
Najlepsza przekąska, czyli... Monte :D.  


 GADŻETY
Znacie ten stan, gdy jedzie się zatłoczonym autobusem i mając wszystkiego dość chce się pozbierać myśli, jednak nie da się przez te wszystkie szmery i osoby, które chuchają Ci na kark? Otóż da się, wystarczy tylko telefon, słuchawki i.. wygrywasz życie :P.


Bransoletka z Soufeel to biżuteria, którą noszę najchętniej i jest świetnym dodatkiem do każdej stylizacji. Najlepsze jest to, że gdy tylko na nią spojrzę, od razu przypomina mi się, że blogowanie jest ogromną częścią mnie i nie potrafię z tego w jakikolwiek sposób zrezygnować :3. Więcej o bransoletce pisałam w tym poście.


MUZYKA
A na zakończenie tylko jedna piosenka, którą mogę słuchać w kółko. Przede wszystkim ze względu na jej przekaz. "Love Myself", czyli kocham siebie. I wiecie czego brakuje mi i większości z Was? Właśnie akceptacji samej siebie. I nie ważne jak często usłyszysz komplement dotyczący Twoich włosów, oczu, czy uśmiechu, to choć jest to budujące, za chwilę znów myślisz, że jesteś brzydka. Radzę posłuchać tej piosenki kilkanaście razy, tak w kółko i przy okazji patrzeć na pewność siebie bijącą z oczu Hailee. Pokochajmy siebie i zacznijmy żyć tak na sto procent.

 Z problemów, które widzimy, a których w rzeczywistości nie ma, budujemy siebie pełną kompleksów. Dlaczego nie uprościć sobie życia i pozbyć się granic, w których się zamknęliśmy? Powiedz sobie, że jesteś piękna, akceptujesz siebie i naucz się przyjmować komplementy. Zrób ten krok do przodu, a wszystko będzie łatwiejsze :*.



A jacy są Wasi ulubieńcy miesiąca?
Tym dobrym duszom dziękuję za kliki w linki w poprzednim wpisie ♥:



Jeśli klikniecie w cztery poniższe linki i podacie ceny ukrytych pod nimi ubrań, Wasz blog zostanie polecony w następnym wpisie :).

Komentarze

  1. Bransoletka przepiękna, a micel z Garniera uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo uwielbiam ten film i monte także :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Liście Manuka zupełnie się nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale wszystko zależy od typu cery :P.
      Mi większość kosmetyków z ziaji pasuje, bo mam cerę mieszaną ^^.

      Usuń
  4. W najbliższym czasie koniecznie muszę zobaczyć ten film, bo już kolejna osoba go poleca :) Uwielbiam tą piosenkę! Ostatnio naprawdę często jej słucham :) Świetni ulubieńcy!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna bransoletka! Świetni ulubieńcy ;))
    Uczciwie poklikałam :))
    3.42$, 9.67$, 3.21$, 5.37$

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajni Ci, twoi ulubieńcy :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe posty dodajesz, zostaje na dłużej ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten tonik z Ziaji brzmi ciekawie ;) hmm co do gier - nie gram w żadne ;D pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! Pozdrawiam ślicznotkę :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog .Poklikałam ^^ .A do tego jesteś śliczna taka naturalna :D I obserwuję ,liczę na to samo :D
    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetni ulubieńcy! Muszę wypróbować ten tonik z Ziai, już od dawna szukam właśnie takiego produktu! :)) Co do piosenki to jest CUDOWNA! A jej przekaz.. <3 Wspaniała ląduje w moich ulubieńcach na bardzo dłuuuugo, w następnych na pewno się pojawi! ^.^ Teraz jej w kółko słucham! *.*
    Poklikane:
    spódniczka - 3.42$
    żakiecik - 9.67$
    sukienka - 3.21$
    kurteczka - 5.37$
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie warto wypróbować :3
      3mam Cię za słowo hihi :D Lubię oglądać Tw ulubieńców! <3
      Dziękuję za kliki Kochana :*

      Usuń
  12. Też używam tego toniku ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi ulubieńcy :D Mi wrzesień minął dość szybko :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post!

    http://style-looks-shopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super. Bardzo fajny post.
    Pozdrawiam :*
    www.hand-md.blogspot.com
    PS. Co powiesz na wzajemną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetni ulubieńcy, muszę przetestować ten tonik Ziaja :) Poklikane :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubię płyn micelarny z garniera ale używam tego z różową nakrętką - jest świetny ;)

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bransoletka :) Pozdrawiam.
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Posiadam ten tonik z ziaji jest świetny tak samo jak ten płyn micelarny z garniera, skończył mi się ostatnio i nigdzie nie mogę go znaleźć..
    http://lu-sia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak normalnie to nie obejrzałabym tego zwiastuna, ale zachęciłaś mnie tym, że też lubisz fantastykę, więc sobie pomyślałam, że może mi też się spodoba. No i zapowiada się dobrze. Trochę męczą mnie miłosne smęty widoczne w każdym filmie, ale podoba mi się wstawka z historią tej drugiej pary. No i oczywiście aktorka, którą bardzo lubię w głównej roli :) Też używam tonika i płynu micelarnego, również jestem bardzo zadowolona :)
    Monteee <3
    3,42$, 9,67$, 3,21$, 5,37$ :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana oczywiście linki poklikane :) Ta sweterko-sukienka również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś prześliczna!
    Świetni ulubieńcy, ja jednak nigdy nie byłam i chyba nie będę wielbicielką kremów BB.

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ulubieńcy, testowałam ten tonik z zaji, u mnie sie nie sprawdził :/
    Pozdrawiam Zuzia
    Zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Też lubię ten tonik z Ziaji, a płyn micelarny z Garniera - miałam różowy i bardzo dobrze mi się sprawdzał.. na razie kończę produkt z bebeauty, jak skończę to skoczę po ten Garniera :)
    Mój ulubieniec? Perfumy z Zary Golden Rose :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. spódnica - 3,42$
    marynarka - 9,67$
    sukienka - 3,21$
    żakiet - 5,37$
    Nowy post
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie ulubieńcy i nie tylko twoi :D Śliczna bransoletka, śliczna ty :* Oczywiście poklikałam - $3.42, $9.67, $3.21, $ 5.37
    U mnie nowy post, poklikasz w linki?

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. "Najdłuższa podróż" to piękny film! nie jedną łezkę uroniłam oglądając go :)
    oczywiście poklikane:
    US$ 3.42
    US$ 9.67
    US$ 3.21
    US$ 5.37

    i mam nadzieję że mogę liczyć na to samo u mnie :)
    http://vaasy.blogspot.com/2015/10/candy-girl-two-outfits-in-one-post.html


    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny jest ten film :) Bardzo fajne kosmetyki.
    Śliczne zdjęcia :*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. 'Najdłuższa podróż' polecam też ksiązkę :)
    gabsstylee

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne