Jak współpracować z Soufeel?

 Hejka :D

Soufeel dopiero kilka miesięcy temu zaczął nawiązywać współprace z bloggerkami. Patrząc na ich asortyment, czyli biżuterię zrobioną ze srebra i złota, firma ta stała się marzeniem do kolaboracji. Pewnie wielu z Was zastanawia się:

Jakie warunki trzeba spełnić?

Gdzie napisać? A może czekać na ich pierwszy ruch?

Czy potrzebne są kliki i banner, by współpraca mogła zostać zatwierdzona?

Na te pytania postaram się dziś dla Was odpowiedzieć, bo temat różnorodnych współprac rzadziej jest poruszany od strony, jak inni blogerzy mogą jej spróbować, a częściej widzi się prośby o kliki, czy już dostarczone paczki.

JAK PRZEBIEGAŁA MOJA WSPÓŁPRACA?

Nigdzie jeszcze nie wyczytałam, że to blogerka pierwsza napisała do Soufeel. Jednak będąc pod wrażeniem ich profesjonalizmu odważyłam się zrobić pierwszy krok i.. nie żałuję.  Mając wówczas około 340 obserwatorów udało mi się uzyskać poparcie Anhony'ego, bardzo miłego gościa, który zajmuje się współpracami z europejskimi bloggerkami.


Jako, że wysłałam do niego e-mail w okolicach końca miesiąca dostałam wiadomość zwrotną, by odezwać się na początku kolejnego miesiąca. I tak też zrobiłam, 1 września napisałam do niego ponownie, z zapytaniem, czy współpraca jest wciąż aktualna.

Okazało się, że była, więc z asortymentu miałam wybrać pięć charmsów oraz bransoletkę bazową, której długość powinna być większa niż obwód nadgarstka o 1,5 cm, z kolekcji silver, te z dodatkiem złota nie są osiągalne przy współpracach. Po dokonaniu wyboru wysłałam linki Anthony'emu do każdej z sześciu rzeczy, a do tego dane, na które paczka ma zostać nadana.


Na jej dostarczenie czekałam około 3 tygodni. Wszystko było starannie zapakowane, co już opisywałam we wcześniejszym wpisie o bransoletce - klik.

JAK POWINNA WYGLĄDAĆ WIADOMOŚĆ?

Przede wszystkim trzeba pamiętać, że pisząc do zagranicznej firmy należy odezwać się po angielsku.
E-mail powinien zawierać najważniejsze informacje, tj. liczbę obserwatorów, wyświetleń oraz adres bloga. Do tego nie zapominajmy, że trzeba się jakoś się przywitać oraz zakończyć, do czego odpowiednie mogą być zwroty, których uczymy się na lekcjach angielskiego w szkole, dla przykładu:

Dear ... /  Hello
Have a nice day /  I'm waiting for your answer / Give me a call as soon as possible

Wydaje mi się, że lepiej jest też odpowiadać na e-maile pod tym samym tematem, niż ciągle tworzyć nowe wątki. Dzięki temu obu stronom jest łatwiej zapoznać się we wcześniejszej konwersacji.


W przypadku Soufeel należy napisać na e-mail: anthony@soufeel.com

CO NALEŻY ZROBIĆ, BY WYWIĄZAĆ SIĘ ZE WSPÓŁPRACY?

Przyjęło się, że bloggerki dostają wiele rzeczy za darmo. Jednak każda współpraca jest swego rodzaju umową - by otrzymać profit należy i dać coś od siebie.
Z Soufeel nie trzeba martwić się o kliki w linki, choć każdy otrzymany charms oraz bransoletkę bazową należy odpowiednio podlinkować.


Do tego jest się zobowiązanym wykonać dwa wpisy o firmie z min. 6 zdjęciami dobrej jakości, które zaprezentują otrzymany produkt.
A odpowiednio podlinkowany banner należy umieścić na pasku bocznym na 3 miesiące.


Po otrzymaniu paczki oraz zrobieniu wpisów trzeba dać znać Anthony'emu oraz podlinkować te posty w wiadomości.
Poza tym dla czytelników dostaje się 5% upust, o którym należy wspomnieć kolorową czcionką, a na zakupiony produkt jest również rok gwarancji oraz darmowa wysyłka przy zamówieniu powyżej 50$.


A tu macie kod, który zapewnia Wam 5-procentowy upust na cały asortyment Soufeel: BLOG5

Mam nadzieję, że ten wpis pomoże Wam zaznajomić się z tematem i dzięki temu z łatwością odnajdziecie się w blogowym świecie :).

Dajcie znać co myślicie o dzisiejszym poście, firmie Soufeel, czy ogólnie współpracach :).

Komentarze

  1. Bardzo precyzyjny post. Bardzo mile wspominam współpracę z Soufeel :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za informację, może w przyszłości napiszę do tej firmy. :)) Prześliczna biżuteria.
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Ta bransoletka jest taką moją przypominajką o blogowaniu, nie ważne, gdzie jestem, wystarczy, że mam ją na ręku i automatycznie się uśmiecham :D.

      Usuń
  3. Prześliczna bransoletka! gratuluje i powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpraca z Soufeel jest raczej jednorazowa, jednak bardzo dziękuję za tak miły komentarz :*

      Usuń
  4. Świetna bransoletka, bardzo przydatny post :)) Może w końcu się odważę i jako pierwsza napiszę do tej firmy ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wytłumaczyłaś :)
    Ja już współpracowałam z tą firmą, jestem z niej bardzo zadowolona! :D
    Śliczne charmsy!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ale świetna bransoletka ;] nosiłabym ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. łał , fajny blog, ja też od niedawna znów zaczełam blogować, ale nie wychodzi mi to za bardzo, była bym wdzięczna jak byś doradziła w kom co bym mogła z mienic w moim blogu, czego brakuje i jakie popełniam błędzy :) pozdrawiam cieplutko zapraszam http://seagoth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość obszerny komentarz już na Twojej stronie, mam nadzieję, że jakoś pomogłam ;)

      Usuń
  8. Świetny pomysł, masz rację jesteś jedną z nielicznych osób które piszą o tym jak nawiązać współpracę ;)


    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Mają fajny asortyment, ale ja powiedziałam sobie że nie będę sama pisać do firm, więc poczekam może kiedyś napiszą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie 3mam kciuki, by napisali pierwsi ;D

      Usuń
  10. Post na pewno przydatny
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post, a bransoletka śliczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że napisałaś taki post. Uwielbiam czytać o tym jak blogerki szczerze piszą o swoich współpracach. Życzę ci powodzenia i podziel się kolejnymi współpracami! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, jak moje doświadczenia chociażby w blogowych współpracach mogą innym pomóc, co nieco wytłumaczyć,
      Bardzo dziękuję ♥ Gdy coś się nadarzy to z chęcią opiszę współprace z innymi firmami :)

      Usuń
  13. Łał sądzę że wspaniale wytłumaczyłaś co i jak :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że tak wszystko wytłumaczyłaś i milo, że zgodzili się na współpracę :)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bransoletka :D
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bransoletka :)
    Przydatny post. Soufeel ma naprawdę świetny asortyment :))

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo rzeczowo wszystko napisałaś :) a bransoletka sliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post! :* cieszę się, że ci się udało z Soufeel. Kto wie, może wkrótce coraz większe firmy będą chętni nawiązywać z Tobą współpracę, i sami zaczną się do Ciebie zgłaszać. ;) Powodzenia życzę i trzymam za Ciebie kciuki kochana. <333

    Zapraszam ;*
    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Tzn to nie jest tak, że każda moja współpraca zaczynała się od mojej inicjatywy. Soufeel jest tą jedyną, bo zachwycił mnie ich asortyment *.*.
      A zdarza mi się otrzymywać propozycje współprac, jednak nie przyjmuję wszystkich "zgłoszeń".
      Bardzo Ci dziękuję, za Ciebie również 3mam kciuki ;*

      Usuń
  19. Przy mojej współpracy z nimi pisałam mega podobny post :D Jesteś pierwszą blogerką od której się dowiaduję, że odpisali! Po moim poście o współpracy dostałam kilka wiadomości od innych blogerek z prośbą o mail do Anthonego, bo też chciały taką współpracę nawiązać. Niestety żadnej z nich nie odpisał. Gratuluję ci! :)
    Nie rozpisuję się wiele o tych bransoletkach, bo już napisałam o nich wszystko co mogłam, haha po porostu są świetne! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, że o tym napisałaś wielu osobom na pewno to się przyda ;)
    Śliczna bransoletka :)
    Także obserwuję ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki ^^ Kiedyś nie wiedziałam o co chodzi z tymi linkami pod ciuchami ale dopiero po jakimś czasie się zorientowałam o co chodzi ;)
    P.S. Bransoletka piękna *,*
    tonaszhotyzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi :D Na początku też nie orientowałam się we współpracach, nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje o.O
      Cieszę się, że tak myślisz Nanami ;)

      Usuń
  22. Ja jeszcze z nimi nie współpracuję, może kiedyś. Post przydatny :)
    Pozdrawiam
    differentdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. z przyjemnością dołączam do obserwatorów :) pozdrawiam! http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie zaczęłyśmy współpracy z żadną firmą, ale w przyszłości mamy zamiar :) Bardzo dobry post, miło się czyta :) A bransoletka jest piękna ! Również obserwujemy :) I będziemy zagladać by być na bieżąco :)
    smiling-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy post. :) Co powiesz na wspólną obserwację. Jeżeli jesteś zainteresowana to zacznij i daj mi znać, a ja się odwdzięczę... :)
    http://ola-watala.blogspot.com/2015/11/mountains.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna bransoletka ^^ Fajny i ciekawy post :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna jest ta bransoletka ;) Ale super, że dzielisz się z nami swoją wiedzą, w jaki sposób można nawiązać współpracę z firmą Soufeel ;) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post oby takich więcej było :) Wspólna obserwacja ? :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Z tego, co widzę po zdjęciach mają bardzo ładną biżuterię. Mam nadzieję, że jest dobrej jakości.
    Dopiero niedawno się dowiedziałam, że blogerki mogą współpracować z jakąś firmą. Jeszcze daleko mi do współpracy, chociaż nie zależy mi na niej tak bardzo. Większą satysfakcją jest dla mnie to, że ludzie czytają mojego bloga :)
    Pozdrawiam ;)
    http://themilqaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie szczerze, bez żadnego koloryzowania z powodu, że dostałam bransoletkę w ramach współpracy to stwierdzam, że jest bardzo wysokiej jakości :). Prawdziwe srebro, urocze charmsy, coś a'la pandora :)
      I poprawnie! Współpraca jest uzupełnieniem, nie powinna być wątkiem głównym bloga :).

      Usuń
  30. Bardzo pomocny post!;)

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna jest Twoja bransoletka :) Lubię z nimi współpracować.
    czy mogę prosić o klik w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Trochę będzie nie w temacie posta, ale muszę stwierdzić, że masz piękne oczy... i te rzęsy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i nie w temacie, ale bardzo mi miło, że tak myślisz :*

      Usuń
  33. Pierwszy raz jestem u ciebie, ale dodam już do obserwowanych, bo masz kilka fajnych postów ;)
    Ja współpracy jeszcze nie podejmowałam i na razie poczekam, ale bransoletka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeje *.* Super, że coś Cię tu zainteresowało :D

      Usuń
  34. No cóż ja do współpracy mam zdecydowanie za mało obserwatorów ale cieszę się że Tobie się udało. Bardzo ładna ta bransoletka :) Najbardziej 'wpadło mi w oko' jabłuszko :)
    Zapraszam do mnie http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bransoletka super, jest boska! Firma też wydaje się być okej.
    Bardzo przydatny post, tym bardziej że chciałabym spróbować zacząć
    jakąś współpracę :) A jak to jest z ciągłością prowadzenia bloga? ja dopiero
    powróciłam po długiej przerwie :) warto jeszcze troszkę poczekać?
    Również obserwuję :)) Pozdrawiam!
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  36. Coś wspaniałego!
    Biżuterie mają rewelacyjną, świetnie się prezentuje!

    Staram się o współprace, poklikasz w linki?

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/autumn-wishlist-dressgalcom.html#more

    OdpowiedzUsuń
  37. Pozdrawiam !

    http://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Albo taka podpowiedz na koncu mozna napisac ' kind regards *twoje imie i nazwisko* ' :D
    Lub 'hope to hear from you soon'.

    A tak wgl to gratuluje wspolpracy :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwroty na pewno się przydadzą, dzięki :D

      Usuń
  39. Jesteś bardzo miłą i szczerą osoba życzę sukcesów ! W wolnej chwili zapraszam i prosze o kliknięcia żeby osiągnąć taki sukces jak ty :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo przydatny post. Chyba w końcu odważę się napisać do jakiejś strony z propozycją współpracy :)

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie, ze zgodzili się z Tobą współpracować. Nie słyszałam jeszcze niestety o tym sklepie :/ jeju, ale ta bransoletka jest fantastyczna! Nie mam pojęcia czemu, ale kojarzy mi się trochę z moim dzieciństwem :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo przydatny post i dobrze, że napisałaś prawdę, że to z Twojej strony wyszła inicjatywa współpracy :) A mail być może kiedyś się przyda, na razie jednak mam zobowiązanie wobec jednej firmy. Może mogłabyś kliknąć w linki w moi poście, żeby mi pomóc? Z góry bardzo Ci dziękuję :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo przydatny post :) Szkoda, że mam tak mało obserwatorów, ale zaczynam się odbudowywać. Mam nadzieję, że zdobędę uznanie w oczach innych :))

    Gratuluję współpracy i życzę dalszych sukcesów :)

    Zapraszam do mnie:
    http://hanyvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny post na taki post, na pewno nowym blogerkom pomoże. :) Świetna biżuteria!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. widać, że blog pozwala Tobie rozwijać swoją pasję :) Twój blog jest cudowny , widać,że każdy post jest przemyślany i wykonany idealnie :)
    oby tak dalej !!
    byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w nowym poście :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  46. Też mam bransoletkę Soufeel, uwielbiam ją nosić :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3
    Wspólna Obserwacja :) ?
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękna bransoletka, mam również taką od nich i jestem zachwycona :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Z góry bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Kocham ich bransoletki i zapewne nadejdzie dzień, gdy się nie powstrzymam i sobie jedną zmówię. Podoba mi się twoja szczerość, bo większość blogerek najchętniej zamiotłaby pod dywan fakt, że podjęły współprace, a najchętniej czerpałyby z tego zyski.
    pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Przydatny post, taki prawdziwy ;)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. jakos jestem przeciwna wspołpracom
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ładna bransoletka <3
    http://pinknpolka.blogspot.co.uk/
    Zapraszam x x x

    OdpowiedzUsuń
  53. Super post! Też dostałam taka propozycję tylko nie wiem co zrobić gdyż ja musze sama ją sobie zamówić i dać mu numer zamówienia . Boję sie że będe musiała za nią zapłacić , cos nie wyjdzie :/ On za często nie odpisuje i to jest powodem ;/ Też wolałabym mu powysyłać te lin ki wszystkie do niego :(

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetnie, że o tym napisałaś :) Zawsze kiedy stykam się z czymś nowym chciałabym zasięgnąć porady eksperta... a zazwyczaj właśnie takich postów brakuje w blogosferze... Świetny wpis!
    Pozdrawiam!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne