My Top 5 Youtubers

Hejoo ^.^


Po przerwie znów powracam :D. Bez uprzedzenia zrobiłam sobie wolne od blogowania i pomogło mi to trochę odświeżyć myślenie. Pewnie jakaś grupa osób zaglądała tu i zastanawiała się, co się ze mną dzieje?
Otóż nic wielkiego - po prostu poczułam się przytłoczona szkołą i ciężko mi było znaleźć czas wolny na blogowanie. Poza tym zaczęłam traktować pasję jako obowiązek, a nie lubię narzucać sobie czegokolwiek. Dlatego zamiast pisać wymuszone posty postanowiłam wrzucić na luz i na nowo odkryć dlaczego zaczęłam tworzyć własne miejsce w sieci :).

Dziś chciałam podzielić się z Wami pięcioma youtuberami, których oglądanie sprawia mi ogromną przyjemność. Nie są to jedyni, których śledzę regularnie, ale wybrałam kilku, których twórczość różni się - jednych warto obejrzeć na poprawę humoru, a innych by w chwili relaksu wchłonąć nową wiedzę, czy zainspirować się.


Najpopularniejszy polski gamer, którego można zobaczyć w programie The Voice of Poland. To od oglądania jego filmików youtube tak bardzo mnie wciągnął. Znajdziecie tu masę nagrań z aktualnie prowadzonych serii, czyli The Forest oraz GTA V, ale jest też wiele Funny Moments, czy challange'y, a także fimików z siostrą Remka - Wiki :). Filmy montuje mega profesjonalnie,a poza tym widać, że wkłada w swoje produkcje wiele czasu i pracy, a do tego dba o widzów.




Kiedy trafia się na jej kanał można poczuć się jak w innym świecie, gdzie wszystko jest słodkie i posypane dodatkowymi warstwami cukru pudru. Dziewczyna ma świetne poczucie humoru, a na dodatek bardzo oryginalne pomysły na wykonanie nagrań. Z okazji niedawno odbywającego się halloween można zobaczyć u niej filmiki o nieco straszniejszej tematyce. Tutaj zobaczycie, jak zrobić okazjonalny makijaż:


Moje niedawne odkrycie, a już jestem uzależniona *.* . Na tym kanale znajdziecie przepiękne i bardzo profesjonalne covery znanych utworów... na skrzypcach. W nagraniach często też można zobaczyć współpracę z tancerzem, czy wokalistą, dzięki czemu wszystko jest idealne. Serio.




Jak dla mnie, wśród polskich youtuberek brak dziewczyn z dystansem. Dlatego cieszę się, że ta Lisica ma go pod dostatkiem :D. Podoba mi się, że jest bezpośrednia i nieprzewidywalna. Roi się na jej kanale od różności: porad, Q&A, faktów z jej życia, a ostatnio nawet nagrywa własną muzykę.




To sympatyczny i mądry gość, którego kanał nie jest tak znany, jak wcześniej wymienionych youtuberów. Jest tu dużo o słodyczach, ale najbardziej podoba mi się jego podejście do fanów - ma na koncie kilka live'ów oraz film, gdzie rozmawia z widzami przez telefon *.* . Poza tym jest tu mnóstwo wartościowych przemyśleń.



A jacy są Wasi ulubieni youtuberzy? 
Wolicie oglądać filmiki, które rozśmieszają, czy te, które skłaniają do myślenia?


Do następnego Kochani :*

Komentarze

  1. Ja lubie banshee :)

    +zapraszam Cié na konkurs! do wygrania dowolne okulary ze strony sklepu!
    http://marijory.blogspot.com/2015/11/giveaway-z-firmoo.html
    pozdrawiam :*

    ps poklikakalam w banery z boku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przygoda z oglądaniem you tuba również zaczęła się od ReZiego :) Banshee też bardzo lubię, poza tym dodałabym jeszcze Abstrachuje, Serafina i Wobecobiektywu :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio wpadłam na filmiki reZiego i jakoś tak się wciągnęłam :) Najbardziej lubię kiedy nagrywa horrory, chyba nigdy nie przestanie mnie śmieszyć ten jego wrzask :D
    Pozdrawiam! :)
    NiczymSzeherezada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, horrory na oculusie są świetnie *.* I to nie tylko u ReZiego :P

      Usuń
  4. Szczerze to z całej piątki znałam tylko pierwszego youtubera ;) Ja oglądam AlexThere I Stuuu

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie jest za późno, byś poznała pozostałych :P. Stuu też oglądam, w szczególności parodia szkoły i różne challange'e mi się podobają :3.

      Usuń
  5. Niektórzy youtuberzy są naprawdę świetni i profesjonalni. :)
    Uwielbiam Banshee za kreatywność. ♥
    zapraszam do mnie :) CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. Są spoko :p
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie definitywnie odstawiłam youtubowy świat. Zabierał mi zbyt dużo czasu w stosunku do tego ile wnosił do mojego życia.Chyba najbardziej lubiłam oglądać te dorosłe kobiety, które co nieco już w życiu widziały :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..na pewno dzięki temu masz więcej czasu na inne sprawy :D.
      Ale czasem warto obejrzeć coś, co jest świetnie zmontowane i do tego zrelaksuje, rozśmieszy, czy jakoś zajmie czas wolny :).

      Usuń
  8. Tych YouTuberów znam, ale nie oglądam ich regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Za ReZi"m nie przepadam, jakoś nie lubię patrzeć jak on gra. Banshee nieraz obejrzę oraz lisie piekło. A Urban'a nie oglądam :)
    Pinaxi.blogsot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lisie Piekło...uwielbiam ! :))

    Obserwuje i zapraszam do siebie !
    myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami ciężko jest znaleźć czas na coś... Dobrze odpocząć ;) pozaglądam na Youtube'y ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam ulubionych, gdyż po prostu nie oglądam żadnych kanałów na youtube. Wolę też nie przeglądać tych, o których piszesz aby przypadkowo mnie nie wciągnęły w wir oglądania :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Very interesting!!!!
    Have a nice day!!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  14. z wymienionych oglądam tylko Banshee, i faktycznie ma swietne poczucie humoru. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię oglądać yt, jednak moim numerem 1 jest Zoella :D
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście lubie oglądać Banshee i Remka ^^
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię kanał Lisie Piekło, a najbardziej jej filmiki 'Makijaż na kaca' i 'Astrokompasy' :)

    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, Astrokompasy też lubię ♥ Chociaż piosenka o latającej desce wpadła mi w ucho jeszcze bardziej :P.

      Usuń
  18. Nie oglądam żadnego z tych yt-betów (bynajmniej nie nałogowo ) ale mogę ci polecić kanał Fakisia. Obserwujemy?
    shuimaiphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam, więc koniecznie wyszukam :P.
      Już Cię obserwuję ;-)

      Usuń
  19. Ja lubię obie tematyki .Najbardziej lubię oglądać glampaule ,szusz ;)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że o obu nie słyszałam o.O.
      Dzięki za info ;D.

      Usuń
  20. Fajny post :) Zaglądnę na kanał Urbana :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba nie znam nikogo z owych ziomów;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie nam nikogo w tych wymienionych niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post :)

    Serdecznie zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    < mały konkurs >

    OdpowiedzUsuń
  24. Rezi najlepszy <3
    Bardzo masz ciekawego bloga!
    Wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie <3
    http://ovixx93.blogspot.com

    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS NA FANPAGE!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Z youtuberów śledzę głównie Masochistę;) Dobrze, że wróciłaś!

    come-carpe-diem-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej, już dawno nie oglądałam filmów jakiegoś youtubera :/ Przerwy od blogowania czasami są potrzebne :) Dobrze, że nie chcesz traktować swojej pasji jak obowiązek! Genialne słowa :) Banshee faktycznie jest bardzo oryginalną osobą i ma świetne pomysły :) chociaż rzadko wchodzę na jej kanał, najczęściej jak już to odwiedzam Gimpera, Cyber Mariana i zagranicznych typu; AmazingPhil, Tyler Oakley :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Człowiek Sensu uważa, że niektóre moje słowa są genialne haha xD

      Usuń
  27. Znam wszystkich ale ich nie oglądam :)
    Moimi top 5 są Abstrachuje, LM96, Stuu, Marcin Dubiel i Ola Sidorowska :)
    I chyba tylko ich oglądam!
    Pozdrawiam.
    http://www.everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Abstrachuje i Stuu również oglądam od czasu do czasu :D

      Usuń
  28. #. Ja jestem OGROMNĄ fanką Stuu. :D Uwielbiam go, serio.
    Skakałam z radości jak spotkałam go na Meet-up �� Oprócz niego oglądam jeszcze Yoczooka, Abstrachuje, Księga Zainteresowań i LittleMonster96 :)

    ~. Pamiętaj, że jeśli zamiast pasji pojawia sie obowiązek to to co robisz nagle traci sens, zauważyłas? Nie robisz czegoś bo to kochasz tylko dlatego że inni na toczekają, to nie fair. :(

    |||| . Ja staram się pomagać ludziom, ale nie robię tego na siłę tylko wtedy kiedy mi sie podoba. Wtedy to ma sens ... . ||||

    '.&&. ZAPRASZAM DO SIEBIE :*

    www.nastolatkawsieciblog.blogspt.com

    Pozdrawiam. :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, to super, że spotkałaś swojego ulubieńca :3. Yoczooka też czasem oglądam, przede wszystkim lubię jego dystans do siebie :D.
      No taka prawda, za dużo myślałam o tym, że inni oczekują ode mnie coraz więcej i straciłam chęć do rozwijania pasji... ale im więcej razy się to zdarza, to w końcu można znaleźć na siebie sposób ;).
      Cieszę się, że znalazłaś swoją pasję Kochana :**
      3maaj się ♥

      Usuń
  29. Ja lubię trochę z innej beczki :D
    stylizacjetv, callmeblondiee lub kornelę
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne