Magiczne moce | Emerald lacy blouse

Hejka : )


Ciągle się zastanawiam, czy coś dzieje się z moimi oczami...uświadomcie mnie, mam przywidzenia, czy naprawdę ten blog obserwuje aż 400 osób?! :D
Od rana chodzę z ogromnym uśmiechem i nawet masa lekcji nie jest w stanie sprawić, by znikł on z mojej twarzy. Gdyby ktoś mi się przyjrzał, pomyślałby, że jestem chora psychicznie skoro uśmiecham się do wszystkiego - nawet kiedy muszę pozmywać naczynia, czy pozbierać śmieci, do których znów dorwał się mój pies (Misiu, na prawdę musiałeś? :O).

Zastanawialiście się kiedyś jaką magiczną moc chcielibyście mieć? 
Jako że interesuję się fantastyką od kiedy tylko pamiętam, to takie myśli przechodzą mi przez głowę bardzo często. 

Marzyła mi się zdolność teleportacji - bez tracenia czasu na dojazdy, stanie w korku, czy kolejce, bez czekania, aż ktoś otworzy drzwi. Do tego nie byłoby trzeba ograniczać swoich planów - znalazłby się czas na zwiedzenie Londynu oraz odwiedzenie koleżanki mieszkającej w górach i to w ciągu jednego dnia! 

Uniknęłoby się też stresujących, czy poniżających sytuacji - gdyby ktoś się z nas wyśmiewał nie musielibyśmy stać w kącie i wysłuchiwać przykrych słów na nasz temat - wystarczyłaby chwila, aby "wyparować" i znaleźć się na Hawajach.
Bez płacenia za publiczne środki transportu oszczędziłoby się na wymarzone BMW, które i tak stałoby nieużywany. Ale cieszyłoby oko : ).


Później zastanawiałam się, co by było, gdybym potrafiła czytać w myślach. Zapewne nie byłoby to zawsze komfortowe, bo tysiące głosów w głowie to raczej nic przyjemnego. Jednak uniknęłoby się masy nieporozumień, które powstają, gdy opatrznie zrozumiemy kilka słów. 

Do tego nie uwierzylibyśmy w widziane na co dzień maski, które zakłada prawie każda osoba, by ukryć to, jakim jest w głębi serca. 
A nawet nie musielibyśmy stresować się przed odpowiedzią z matematyki - w końcu wiedzielibyśmy, czego dokładnie nauczyciel od nas wymaga i jakim sposobem zrobiłby dany przykład krok po kroku.


Gdy myślałam o magicznym świecie jeszcze więcej analizowałam też możliwości płynące z innych mocy - zobaczonych w filmach, wyczytanych w książkach, czy ulepszonych przez moją wyobraźnię. Przenoszenie przedmiotów mocą umysłu, podróże w czasie, bieganie z prędkością dźwięku, panowanie nad zmianami pogody, czy możliwość ożywienia wybranych postaci z książek, albo "wskoczenie" do świata z powieści poprzez dotknięcie wybranej strony.


Przez zastanawianie się nad rzeczami, które są nierealne, a możliwe tylko w naszej wyobraźni poszerzamy jej granice. Jednak niesie to i skutki uboczne, a mianowicie przestajemy doceniać to co mamy, co osiągamy - zapominamy, że człowiek ma swoje granice.


Fajnie jest nie zamykać się w szablonach, które ktoś stworzył. Ale pamiętajmy, że nie zawsze uda nam się to, co sobie wymarzymy. Czasem trzeba zmienić taktykę, inaczej określić cel, do którego dążymy, by stać się jeszcze bardziej wyjątkowym człowiekiem. Nie poddawajmy się, gdy widzimy, że ktoś potrafi więcej, ani kiedy nikt nie wspiera nas w dążeniu do spełniania marzeń. Nie miejmy im tego za złe, nie koncentrujmy się na tym, co powoduje konflikty.

 Stwórzmy własną magiczną moc, która uczyni z nas czarodziejów - może nadszedł czas, byś zapisała się na dodatkowe lekcje śpiewu? Ciężko pracując uda Ci się hipnotyzować głosem, jak mityczne syreny.
A może wciąż brakuje Ci czasu? By znaleźć go na wymarzony serial, czy egzotyczną podróż do Australii stwórz swój prywatny rodzaj teleportu - planuj i organizuj swój świat tak, by znaleźć więcej czasu na przyjemności.


Nie zauważamy wielu rzeczy, gdy próbujemy nadążyć za pędzącym światem. 
Myślisz, że niemożliwe jest posiadanie magicznej mocy? To jesteś w błędzie. 
Nawet poświęcając kilka minut na przeczytanie tego wpisu uaktywniłeś swoje niewyczerpalne pokłady magii. Sprawiłeś, że się uśmiecham. Doceniam swoją pracę i Twój czas. Dlatego dziękuję ♥.

Jednak to nie koniec Twojej drogi. To tylko przystanek w trakcie dłuugiej podróży. Odkryłeś swoją pierwszą moc, jaka będzie następna?



BLUZKA - klik
WISIOREK - klik
PASEK - klik
KAPELUSZ - klik
GĄBECZKA - klik

Czekam na Wasze przemyślenia Kochani :*. 
Dajcie też znać, co myślicie o stylizacji stworzonej z bluzki oraz dodatków od Wholesalebuying : ).

Komentarze

  1. Na początek, żeby od czegoś zacząć, ślicznie Ci w tej bluzeczce, łańcuszek i pasek są równie świetnie! :)) Kapelusz też całkiem niczego sobie ^^ Oczywiście poklikałam :* 5:09$ 1.50$ 1.86$ 2.36$ 1.85$
    Przechodząc teraz do tematyki posta, to jak zwykle dała mi do myślenia oraz zainspirowała. Nie mam słów, kolejny raz brakuje mi słów, aby opisać to co myślę. Wydaje mi się, że każdy z nas ma moc, moc uszczęśliwiania innych, ale bardzo mało osób potrafi z tej mocy korzystać. Taka jest moje pierwsza myśl, która się nasunęła po przeczytaniu. :)) Czasami uciekając myślami w świat fantastyczny poszerzamy swoją wyobraźnię jest to coś wspaniałego, ale tak jak napisałaś ma to swoje granice, powracając do rzeczywistości powinniśmy obrać swój cel, ale pomyśleć również o tym co już mamy i docenić to. :))
    Korzystając z okazji chciałam Ci bardzo podziękować za tak przemiły komentarz, jest to coś niesamowitego, nie masz pojęcia jaką sprawiasz mi radość, według mnie jesteś naprawdę wspaniałą osobą, nie wiem jak to możliwe, ale z posta na post, z komentarza na komentarz czuję jakbyśmy się zaprzyjaźniały, mimo że się nie znamy, to bardzo dziwne uczucie, niecodzienne zjawisko. Jeszcze raz bardzo dziękuję :))

    Wspaniałych mikołajek! :*
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omg *.* Po prostu koocham Twoje komentarze ♥♥! Cieszę się, że zaglądasz tu regularnie i podoba Ci się tak wiele wpisów :3. A to, że dokładnie czytasz każdy post i dzielisz się swoimi przemyśleniami cieszy mnie jeszcze bardziej ♥
      Hahah, wiesz, że ja czuję to samo? :D Jesteśmy do siebie bardzo podobne, przynajmniej tak mi się wydaje : ). Pokrewne dusze, czy coś w ten deseń xD.
      Wzajemnie <3.

      Usuń
  2. Obserwują Twój blog bo watro , ja też jestem zadowolona , że to robię ! :* życzę dalszych sukcesów :*
    Wesołych mikołajek :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo bardzo miło ♥ Mam nadzieję, że nie zawiodę zaufania czytelników ^.^.
      Pięknie dziękuję i też życzę Ci sukcesów we wszystkim, co sprawia Ci radość :).
      Wzajemnie Kochana :*.

      Usuń
  3. Kurde ... napisałam taki długi komentarz i mi sie usunął :/ xd no wiec śliczny sweterek!! super dobrany pasek do niego :) oczywiscie poklikane kochana!!! a co do mocy to hmmm mi zawsze marzyła sie w sumie tez teleportacja :d i moze jeszcze latanie :D
    pozdrawiam kochana i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;( Szkoda, bo chętnie bym poczytała.. ale rozumiem Cię doskonale, mega przygnębiające, gdy się coś pisze, a tu nagle blogger daje puste okienko o.O.
      Jednak cieszę się, że chciało Ci się napisać po raz drugi :*
      Latanie też fajna sprawa :D. Tylko co by zrobić ze skrzydłami? hmm.. chyba, że po wylądowaniu by jakoś znikały :D. No chyba że bez skrzydeł by można :P.
      Również pozdrawiam :**

      Usuń
  4. Magia jest wszędzie, trzeba się tylko nauczyć ją dostrzegać. Naprawdę świetny post, dawno nie czytałam czegoś co tak mocno trafi do mojego serducha. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! ♥
      Pięknie dziękuję :** Czytając takie komentarze uśmiecham się jeszcze bardziej :D.
      3maj się <3.

      Usuń
  5. Przepiękna bluzka to po pierwsze , a po drugie chce się podzielić swoim zdaniem na ten temat .Strasznie fajnie notka , taka inna , wydaję mi się , że w dzisiejszych czasach mało osób porusza tematykę fantastyczną , a ty zrobiłaś to w genialny sposób : * Uważam , że teleportacja to coś fajnego , możemy uciec od problemów , tak jak pisałaś , możemy uciec gdy ktoś o nas mówi coś niemiłego . Magia jest rzeczą świetną .Pozdrawiam !

    honeydaisie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tę bluzkę hihi :3.
      Fantastyka jest mi baardzo bliska, uwielbiam marzyć, wyobrażać sobie historie z magicznymi postaciami :D.
      Dziękuję, że podzieliłaś się swoim zdaniem ♥. Na prawdę, to wiele dla mnie znaczy :*

      Usuń
  6. Ja zawsze chciałam latać jak ptak(przypuszczam że w poprzednim życiu ptakiem byłam). Podoba mi się bardzo ta bluzeczka, ma niezwykły kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. great look! lovely top and hat indeed!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. following yu back via GFC and G+

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby było więcej powodów do radości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, gratuluję sukcesu :)
    Bardzo podobają mi się rzeczy, które wybrałaś:
    najładniejszy pasek za $1.86 ♥
    Side of Life - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovly hat..♥♥
    I am following you, check my blog and follow me back..☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Post jest taki prawdziwy, tak miło się go czyta :*
    Uważam, że bardzo do twary ci w tym zielonym :*
    marmurka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie to napisałaś! <3 oj, też bym się chciała teleportować i to czytanie w myślach!!:D niestety jest to nie możliwe, ale w sumie to dobrze :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też się kiedyś zastanawiałam jak to by było czytać w myślach. Mimo tego, że ma to wiele zalet, nie chciałabym, ponieważ ludzie mogą myśleć różne rzeczy i boję się tego:D
    jejuu.. jak ty ładnie piszesz, zazdroszczę tego charakteru pisma, serio.
    śliczna jesteś i ładny kapelusz;p
    dziękuję za cudowny komentarz u mnie! motywacja!
    Mój blog - klik♥
    życzę dalszych sukcesów, 400 obserwatorów to wielki sukces.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda nadnaturalna moc niosłaby z sobą dobre i rzeczy...ale tak jest ze wszystkim :P.
      Dzięki za wszystkie komplementy i życzenia :*
      3maj się :***

      Usuń
  14. Ja bym chciała mieć moc znikania lub latania że skrzydła anioła. Mogła bym zniknąć lub polecieć tam gdzie bym chciała. Mogła bym znikać w najmniej dobrych momentach dla mnie i patrzeć jak mnie szukają. Ooo to by było coś ^^
    A zestaw fajny. Najpierw myslałam że to kapelusz czarownicy a nie zwykły :D Wbił mi się w oczy najbardziej pasek z liści.. Jest mega i cudnie do wszystkiego pasuje ;3
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing post! Visit my blog if you want ♥ http://everythinggirlneedstoknow.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  16. I am vearing glasses, but I wear RayBan. I don't know what quality are those, but my friends told me that they are really good.:)
    I am following you, so check my blog and follow me back. :)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  17. Musimy się nauczyć dostrzegać tą całą magię, która nas otacza :) ciekawa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bluzka mnie kompletnie zauroczyła!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice look! Would you like to follow each other to stay in touch? Just let me know!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  20. You look amazing! Love your belt :)

    Best wishes,
    Ineta // dontdresstoimpress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę świetnie wyglądasz. I nie masz żadnych przewidzeń, bo ja też to widzę i w pełni na to zasługujesz kochana :*
    Zapraszam na nowego posta
    Odbicie lustra…

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jest ta sukienka! :)
    Magia otacza nas wszystkich, musimy tylko ją odnaleźć :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale jesteś śliczna !
    Piękny kapelusz :)
    Kochana poklikane mogłabym prosić o to samo u mnie w najnowszym poście? Byłabym wdzięczna :)
    Obserwuję !
    Pozdrawiam,
    patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, świetny post! Tak, moc teleportacji byłaby chyba najlepszym cudem na swiecie! I może ot nie takie zwykłe 'marzenie' albo magia? Kto wie, może ktoś z nas w końcu znajdzie spobób na teleportację organizmów :D
    Chciałam Cię jeszcze serdecznie zaprosić do udziału w mojej akcji "Zróbmy razem kartkę!", a wszystkie szczegóły znajdziesz na moim blogu w ostatnim poście:) Buziaki!!:*
    http://paulacierpiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. You look so pretty! Love the green lace and the hat :)

    Love, Marie Roget

    OdpowiedzUsuń
  26. ``. ZACZNĘ OD TEGO, ŻE JESTEŚ TAK ZAJEBIŚCIE ŚLICZNA I MASZ TAKĄ IDEALNĄ FIGURĘ, ŻE W WIDZĘ CIĘ W PRZYSZŁYM SEZONIE TOM MODEL I TO BEZ GADANIA !!!! *-*


    . && . Co do samego posta... No ŚWIETNY, jak cały Twój blog ! :** Przepraszam za taką małą aktywność ostatnio kochana . ♥
    Jako wynagrodzenie klikałam tak ostro, że zawiesił mi się komputer, a wypisałam Ci taki wyczerpujący komentarz... ;( Zapomniałam co tam było w nim napisane na dodatek. ;( Ale mniejsza. ...

    Ja to bym chciała latać. Wiesz, wznieść się w powietrze, czuć się wolnym jak ptak i mieć wszystko w nosie... Po prostu zrelaksować się w powietrzu, dosięgnąć gwiazd... ♥
    Czytanie w myślach? Nigdy jakoś nie chciałam posiadać takiej umiejętności ;) Przyjaciółki są ze mną szczere, a życie obcych nie zbyt mnie interesuje, chyba, że ten ktoś potrzebuje pomocy :)
    Teleportacja? Patrząc na tutejszą komunikację miejską... Jestem jak najbardziej za!

    . ## . No. Świetny post, świetna blogerka, świetne wszystko, no kocham cię no . ♥
    Bądź moją internetową BFF . :DD <33

    #ŁĄCZMYSIEEEEE . xDD

    8_8 . Zapraszam do siebie . :*

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com


    Ps. zrobisz jakieś Q&A ? :D
    Pozderki . ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha xD Rozwaliłaś mnie na łopatki :D Top Model? Ja to nie ten poziom :P
      Nie masz za co przepraszać, ale cieszę się z każdego razu, gdy masz możliwość tu wpaść :*
      Ojeje *o* Wolę, żeby Twój sprzęt się nie zawieszał, jak ja przeżyję bez Twoich bezkonkurencyjnych poradnikowych notek? :**
      Taki pomysł z lataniem, wolnością podoba się i mi :D
      Myślę, że zmierzamy z dobrą stronę, żeby być BFF haha ♥
      A co do Q&A to dobry pomysł :) od jakiegoś czasu mi chodzi po głowie, ale odwlekałam to w czasie :P
      Dziękuję za Taaki piękny komentarz <3
      3maj się :*

      Usuń
  27. też mogłabym się teleportować :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz:):*
    poklikane kochana:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tam chciałabym umieć czasami po prostu zrobić się transparentna ;P
    ten Pasek jest cuuudowny *.*
    Zapraszam do mnie ! :) Klik
    może obs za obs ? jeśli tak to zacznij a ja się zrewanżuję :D

    OdpowiedzUsuń
  30. You are so pretty! Love your blog.

    Would you be interested in following each other? Let me know in my blog or follow me first and I follow you back asap. (Also let me know in my blog) Have a lovely week.

    Walking Freckle
    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wielokrotnie się nad tym zastanawiałam, każda supermoc była tą, którą chciałam mieć, z czasem zmieniało mi się to i wymyślałam inną, jednak teraz od dłuższego czasu chciałabym móc się teleportować. To byłoby najbardziej przydatne :) Pozdrawiam, Its Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję! Musisz być świetną blogerką,skoro ceni Cię aż 400 osób. Bardzo ładna stylizacja :) Ja zawsze marzyłam o tym by być niewidzialną kiedy chcę i również o teleportacji. Rzeczywiście, masz rację - chociaż pozornie człowiek nie ma żadnych nadprzyrodzonych mocy to nawet małe uczynki mogą sprawić komuś wielką radość. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!
    http://myenchantix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. po klikane
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama nie raz zastanawiałabym się, co by było gdybym mogła czytać w myślach innych - są i plusy i minusy.
    Przepiękną masz bluzeczkę!:*:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :)!
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Uroczo wyglądasz :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zawsze chciałam potrafić latać :D
    Szkoda że nie możemy mieć takich mocy :')
    Świetne zdjęcia!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje! :) Ja mam już mój blog tak długo, a dopiero mam 15 obserwatorów.

    Kiedyś chciałam czytać w myślach (szczególnie po obejrzeniu Zmierzchu). Fajnie by było móc latać, albo wszystko wiedzieć :D
    Śliczna jesteś <3 :)

    xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow świetny post! :D Nie wiem co więcej napisać, bo też lubię wyobrażać siebie z różnymi mocami, ale masz racje, mówiąc, że powinniśmy doceniać to co mamy. A co do bloga to widać, że o niego dbasz, no i gratuluję tylu obserwatorów! :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja kochana :* Trafiłaś w mój gust :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz zaobserwuj i daj znać u mnie na blogu, ja zrobię to samo :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję tylu obserwatorów i życzę jeszcze więcej! :D Ja stawiam na czytanie w myślach! Chciałabym wiedzieć, co myślą o mnie inni. Koniec napisałaś naprawdę świetnie i w sumie to przyznaję Ci rację :) Świetne zdjęcia!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  42. super kapelusz! zapraszam do mnie :) nowy blog, więc trochę pustki u mnie xxx http://plausse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuje twój blog bo warto, świetna ta bluzka *.*
    Napewno będe na bierzącą z twoimi postami :) życzę weny
    Zapraszam do siebie zycienastolatkinaekranie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne