Recenzja: tonik oczyszczający i zwężający pory

Proste włosy i jeden loczek... Jak to w ogóle jest możliwe? :P

Tęskniłam za deszczem. Uwielbiam zapach czystego, wilgotnego powietrza, które można poczuć po opadach. Dzięki temu przejaśnia mi się w głowie i lepiej zbiera się myśli. Mimo że później strach gdziekolwiek wyjść, bo z każdej strony nadjeżdżają "wrogowie", którzy chcą ochlapać naszą najlepszą parę spodni to takie "nowe" powietrze w stu procentach mi to rekompensuje :). I dzięki temu, choć za oknem typowa jesień, to w mojej głowie szaleje wiosna :D.

Też macie lepsze samopoczucie, gdy pada deszcz? A może wręcz przeciwnie?

Od bardzo dawna nie dodawałam wpisu całkowicie poświęconego recenzji kosmetyku. Jednak dziś nadeszła na to pora :). Zdjęcie produktu robiłam jeszcze latem, więc niech nie dziwi Was widok zielonej trawy :).

O serii ziaja: liście manuka pewnie większość z Was już słyszała. W jej skład wchodzą m.in żel, tonik oraz dwa kremy: na dzień i noc. Produkty te przeznaczone są do cery normalnej, tłustej i mieszanej, a za zadanie mają oczyszczać i odświeżać.


A jak spisuje się tonik?
Dzięki ciemnozielonej, plastikowej butelce trudno go przegapić na sklepowej półce.
Kolejną rzeczą, która go wyróżnia jest sposób aplikacji, który dla mnie jest idealnym rozwiązaniem: zamiast wylewać produkt na wacik wystarczy go spryskać atomizerem, jednak jeszcze bardziej podoba mi się bezpośrednie psikanie na twarz.

Ciężko mi porównać zapach liści manuka do czegokolwiek. Jednak ta woń jest raczej delikatna, wyczuwalna na tyle, by nie nudziła się po wielu aplikacjach.

A gdy już mowa o ilości użytkowania to jak dla mnie ten tonik nie ma dna :). Mam go już kilka miesięcy, czasem używam regularnie, innym razem rzadziej, a mimo to zużyłam(według mojej miary w oczach) 3/5 produktu. Porównując do powyższego zdjęcia robionego w sierpniu, gdzie zużycie wynosiło ok. 1/4 to przeliczając, w 4 miesiące ubyło mi jakieś 35% toniku :D. (Akurat uczę się do  testu z matmy, więc tak sobie policzyłam przy okazji..). Jednak zaznaczam, nie zawsze używam go codziennie, lecz wtedy, gdy widzę, że moja twarz potrzebuje dodatkowego tonizowania.

Głównym efektem, jaki odczuwa się po użyciu jest odświeżenie. Jeszcze powracając do zapachu...coś w nim jest, że relaksuje. I choć nie zauważam rozjaśnienia plam trądzikowych, co obiecuje producent, to możliwe, że używając produktów z całej serii osiągnęłoby się taki efekt :).
Również nie wysusza cery, jednak warto po aplikacji toniku zastosować lekki krem.

Nie daje błyskawicznego ściągnięcia porów, jednak po czasie stają się mniej widoczne.

Cena: ok 7-8 zł.
Czy kupię ponownie? ZDECYDOWANIE TAK

Produkt "kupił mnie" genialnym sposobem aplikacji i oryginalnym, a zarazem delikatnym zapachem. I już szykuję miejsce na półce dla kremu na noc z tej serii.

Używaliście?

Następnym wpisem, jaki umieszczę będzie Q&A, dlatego proszę Was o zadawanie pytań pod tym postem :).
Buziaakii ;**

Komentarze

  1. Uwielbiam posty, które są tak łatwo i czysto napisane. Aż przyjemnie się czyta. A co do kosmetyku to jest świetny i nie wymaga dużo czasu przy użyciu :) Pozdrawiam :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Liście Manuka to moja ulubiona seria kosmetyków z Ziaji. W skład serii wchodzi jeszcze pasta do głębokiego oczyszczania, która jest moim numerem jeden. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dobrze wiedzieć o tej paście :)

      Usuń
  3. Taka wydajność zawsze na plus <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem z tym deszczem, bardzo lubię taki wiosenny i letni ale niekoniecznie ten jesienny i zimowy :D Serię oczywiście znam i kocham, używam codziennie żelu do twarzy, kremu i właśnie tego toniku :) Uwielbiam sposób aplikacji a zapach to już w ogóle :)
    Dziękuję ci za miły komentarz! :*
    Pytania: Jeżeli mogłabyś żyć w jakimś filmie, to jaki by to był film?
    Co w sobie najbardziej lubisz (jedna z cech wewnętrznych i jedna z cech zewnętrznych)?
    Czy kiedy byłaś mała, chciałaś być syrenką z H2O? :D
    Ulubiony słodycz?
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mam dziwne upodobania :P

      Dziękuję za pytania <3 Haha, przypomniały mi się czasy, kiedy oglądałam H2O :D

      Usuń
    2. Haha, no właśnie tak rozmyślałam nad pytaniami i nagle mi się przypomniały te dawne lata i rozkminy jak zostać syreną także jestem ciekawa czy też tak miałaś xD

      Usuń
  5. Jakiś czas temu zastanawiałam się właśnie, czy nie warto by było kupić tego toniku, ale jakoś wyleciało mi to z głowy. Cieszę się bardzo, że dzięki Tobie sobie o nim przypomniałam :) Chyba muszę wybrać się do jakiejś drogerii zanim znów o nim zapomnę

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na nowego bloga :)
    http://yozizira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to świetny produkt, więc jak najbardziej polecam :D

      Usuń
  6. Jasne, że słyszałam o tej serii, jednak jeszcze nigdy jej nie używałam, teraz stwierdzam, że to był wielki błąd! Zaciekawił mnie bardzo ten sposób aplikacji, na pewno wypróbuję w najbliższym czasie. :) I to zrelaksowanie, dzięki zapachowi mnie intryguje :D Jak najszybciej chcę go wypróbować ^^
    Co do pytań:
    Co cenisz sobie w ludziach?
    Masz może jakieś dziwne nawyki?
    Skąd pomysł na nazwę i bloga?

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *o* cieszę się, że Cię na niego namówiła :P.
      Pięknie dziękuję za pytania :3. 3maj się ♥♥

      Usuń
  7. używałam tego produktu jednak nie przypaadł mi do gustu, jakoś nie przepadam za tonikami i jego używanie było niesystematyczne :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo, nie każdemu pasuje ten sam produkt, wszystko zależy od typu cery ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam toniki (właściwie to muszę używać zważając na moją świecącą skórę) Może się skusze jak go znajde ^^ Właściwie to gdzie go kupiłaś ? To może będzie akurat w moich sklepach :D
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam pytania..
      Planujesz sobie kiedyś zrobić kolczyk/ tatuaż ?
      Chciała byś odwiedzić jakiś kraj ?
      Skąd pomysł na bloga ?

      Usuń
    2. Moja cera też ma skłonności do błyszczenia się:/. I jakoś trzeba sb z tym radzić :D
      Dzięki za pytania, jesteś wielka ♥

      Usuń
  9. Ja słyszałam , że brzydko pachnie ;)

    dororetka2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam żel ,tonik i krem z tej serii. Zapach mają powalający i dają świetny efekt oczyszczenia skóry :) niestety musiałam zamienić na bardziej przeznaczony do mojej cery z trądzikiem. Ale jak już mi przejdzie to na pewno do niego wrócę.
    Co do pytań:
    * Czy wiążesz z blogiem swoją przyszłość?
    * Jak wyglądały Twoje początki na blogosferze?
    * Jakbyś miała wybór gdzie zamieszkać za granicą, to które miejsce byś wybrała?
    pozdrowionka, zapraszam również do zadawania pytań na moim blogu! :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam dokładnie tego samego toniku i jestem mega zadowolona! ;))

    Super, że w końcu postanowiłaś zrobić Q&A ! :DD

    A więc tak...

    ♥ Gdybyś nie mogła kąpać się w wodzie to w czym byś się kąpała?
    ♥ Czy masz swoje " miejsce " o którym nikt nie wie, które daje Ci do myślenia?
    ♥ Skąd bierzesz pmysły na posty?
    ♥ Jak długo jesteś na Blogspot?
    ♥ Jak dużo chcesz na nim osiągnąć?
    ♥ Gdybyś miała do wyboru spać w nawiedzonym zamku z wilkołakiem lub wampirem to co byś wybrała?

    Dziękuję za regularne komentowanie kochana! ♥♥
    Buziaki :*

    www.nastolatkawsieci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę się za ten wpis, mam nadzieję, że jeszcze dziś Q&A się pojawi :D
      Dzięki ♥

      Usuń
  12. Mam z tej serii piling do twarzy i krem nawilżający i jest bardzo dobry jak na swoją cenę :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, będę musiała kupić, mam z 10 żelów do mycia twarzy i nic nie pomaga :(
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad nim ;)
    śliczna dziewczyna z ciebie.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Używam go, genialny ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post! http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie lubię deszczu,chyba, że w jesienne wieczory. Teraz chcę tylko śnieg. Fajny sposób aplikacji, produkt wydaje się ok ;), w sumie to nawet opakowanie takie odświeżające.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taak śnieg ♥ Czekam na niego *.*

      Usuń
  19. Koniecznie muszę wypróbować ten produkt, ponieważ niestety jeszcze go nie miałam ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę go przetestować!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sposób aplikacji bezproblemowy. Dobrze, że nie wysusza skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi there
    That tonic sounds really interesting and I love the packaging:)
    You have such a beautiful face.
    Would you like to follow each other to stay in touch?
    Have a wonderful christmas time,
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie niestety ta seria kompletnie się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam kiedyś ten tonik, całkiem fajnie się sprawdzał, chociaż inne produkty z tej serii jak dla mnie okropne!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm..dziwne, że tylko jeden produkt z serii Ci pasuje. 2 dni temu zakupiłam krem na noc i mi pasuje tak samo jak i tonik :P

      Usuń
  25. Muszę zobaczyć jak u mnie spisywac będzie się ten tonik, bo bardzo mnie nim zainteresowałas :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam go i jest całkiem fajny, godny polecenia.
    jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam go ale recenzja udana :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/12/hello-im-natalia.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  28. Aplikator faktycznie genialny :) niestety mam skórę suchą i ten tonik mógłby być nieodpowiedni. Używam takiego z aloesem z tej samej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę wypróbować ogólnie cały zestaw z serii manuka. :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze go nie używałam, ale chyba przetestuję :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne