W ogniu pytań!


Dziś bez zbędnego wstępu zapraszam Was na wpis, którego nie było u mnie od dawna, czyli sporo faktów o mnie połączonych z niezłą ilością zdjęć. Oczywiście chodzi o Q&A.

♥ Czy w dzieciństwie chciałaś być syrenką z H2O? :D

Zdecydowanie tak! :) Nie raz wyobrażałam sobie, ze jestem syrenką, jak Clio, czy Emma (za pozostałymi nie przepadałam). Spróbujcie się wczuć...pewnego razu znajdujecie się w wodzie podczas pełni księżyca i pojawia Wam się ogon mitycznej syrenki. Gdy jesteście suche on znika, ale nawet kropla wody wystarczy, by wyrósł on w miejscu dolnych kończyn.
I chyba pozostał mi uraz z dzieciństwa, bo do tej pory nie umiem pływać o.O. Jest coś takiego jak syrenofobia?

♥ Co lubisz w sobie najbardziej (jedna z cech wewnętrznych i jedna z cech zewnętrznych)?

Uff, jak po jednej to jeszcze coś wymyślę :D.
Z cech wewnętrznych to moje pozytywne podejście do życia, czyli nie patrze na świat, czy ludzi tak "normalnie", ale staram się koncentrować na tym, co we wszystkich jest najlepsze. Nie zawsze dobrze na tym wychodzę, ale to już taka moja wado-zaleta.
A jeśli chodzi o cechę zewnętrzną to oczy. Lubię moją heterochromię, czyli dwukolorowość tęczówki. 3/4 oka mam w kolorze zielonym, a bliżej środka jasny brąz. Jednak na każdym zdjęciu wygląda to troszkę inaczej :P.


♥ Ulubiona słodycz?
 Jedna? Na prawdę tylko jedna? :/

Po latach świetlnych rozmyślań doszłam do wniosku, że to pytanie godzi w moje przekonania i nie udzielę na nie odpowiedzi. Jako osoba uzależniona od cukru w najróżniejszej postaci nie mogę faworyzować tylko jednego produktu :P.

♥ Co cenisz sobie w ludziach? 

Przede wszystkim szczerość i poczucie humoru. Jak dla mnie osoba posiadająca te dwie cechy jest człowiekiem idealnym na przyjaciela.

♥ Masz jakieś dziwne nawyki? 

Przychodzą mi do głowy trzy:
*ciągle ruszam palcami i wystukuję rytm
*jak widzę słodkiego zwierzaka od razu się uśmiecham i chcę go pogłaskać
*na lekcjach ciągle patrzę się w okno, jeśli siedzę w odpowiednim ku temu rzędzie

♥ Gdybyś miała do wyboru spać w nawiedzonym zamku z wilkołakiem lub wampirem to co byś wybrała?

Wybrałabym wampira, bo wydaje mi się to ciekawsze :D. Gdyby te postacie były nieprzychylnie nastawione to wilkołak ciągle by mnie gonił i odnajdywał za pomocą węchu. Wampir jednak zachowywałby się bardziej nieprzewidywalnie, więc pewnie zginęłabym prędzej, ale jest też opcja, że zyskałabym możliwość życia wiecznie dzięki przemianie.
Jednak gdyby były one miłe, to nieśmiertelny mógłby opowiedzieć świetne historie o dawnych czasach, a z włochatym potworem byłoby mi po prostu cieplej :).


♥ Jeżeli mogłabyś żyć w jakimś filmie, to jaki byś wybrała?

Długo zastanawiałam się nad odpowiedzią, bo wszystko zależy od tego, jakiego życia się chce. Najłatwiejszym wyjściem byłoby wcielenie się w postać, która może spróbować wygodnego życia, jak Grace z "Monte Carlo", czy Mia Thermopolis z "Pamiętnika księżniczki" (tak, oglądam takie 'dziewczyńskie' filmy xD)

Jednak najchętniej żyłabym w Narnii. Wystarczy wejść do szafy pełnej futer, by znaleźć się w nieznanym wymiarze, pełnym magicznych stworzeń. A gdy już przeżyje się wiele lat i znów odnajdzie drzwi szafy można z powrotem znaleźć się w szarym świecie. Nie tylko w wyobraźni, czy snach, ale i w rzeczywistości możliwe byłoby uczestnictwo w niesamowitych wydarzeniach.

♥ Gdybyś nie mogła kąpać się w wodzie to w czym byś się kąpała?

Wybrałabym mleko, żeby czuć się jak Kleopatra xD.

♥ Planujesz sobie kiedyś zrobić kolczyk/tatuaż ? 

Planem jeszcze tego nie można nazwać, bo czekam, aż w głowie pojawi mi się jakaś ciekawa wizja, ale marzy mi się, by w najbliższych latach zrobić sobie tatuaż. Jakiś mały, który miałby dla mnie znaczenie. Coś podobnego, jak na poniższej grafice. Co myślicie?


♥ Skąd pomysł na nazwę i bloga ?

Wydaje mi się, że nazwa wzięła się po prostu z chęci bycia stylową nastolatką. Ciężko mi ocenić na ile ona pasuje do postów, które dodaję, ale utożsamiłam się z nią i teraz wiem, że bycie stylową polega na inspirowaniu się kreatywnością innych, ale głównie liczy się to, by w każdej dziedzinie swojego życia być sobą.
Założenie bloga nie było czynnością planowaną, kierowałam się raczej chwilową chęcią stworzenia swojego miejsca w internecie, gdzie będę miała możliwość, by dzielić się codziennością. Jak widać działanie pod wpływem impulsu czasem wychodzi na dobre :).

♥ Czy wiążesz z blogiem swoją przyszłość? 

Na pewno chcę pisać tu jak najdłużej. Choć nie jestem szczególnie systematyczna w dodawaniu notek to blog jest częścią mnie, której nie mam zamiaru się pozbywać. Nie wiem, co przyniesie los za 5, czy 10 lat, ale wierzę, że tak łatwo nie opuszczę miejsca, któremu poświęcam wiele czasu.

♥ Jak wyglądały Twoje początki na blogosferze? 

Jak to początki, czyli marnie :P. Pierwszy wpis dodałam w sierpniu 2011 roku i było to kilka krótkich zdań wstępu. Później przez długi czas pojawiały się wpisy z samym tekstem lub z dodatkiem grafiki internetowej. Ukazanie się moich zdjęć to dopiero był przełom :).

 ♥ Skąd bierzesz pomysły na posty?

Staram się czerpać inspiracje z każdej dziedziny życia. Zależnie od tego, czym aktualnie chcę się podzielić z czytelnikami piszę o: kosmetykach, które przypadły mi do gustu, myślach, które wciąż krążą mi w głowie albo o moich aktualnych zajawkach (filmach, muzyce, książkach). Zdarza mi się też inspirować wpisami innych blogerek.

 
♥ Jak długo jesteś na Blogspocie?

 
Ojeje... dokładnie to nie pamiętam, pewnie coś ok. 2010 roku zaczęła się moja blogowa przygoda, kiedy to wraz z koleżanką prowadziłyśmy stronę o kodach do gry :D.

♥ Jak dużo chcesz na nim osiągnąć?


Przede wszystkim chcę mieć stałych czytelników, którzy swoim zaangażowaniem będą mnie motywować do dalszej pracy. I wydaje mi się, że już kilka takich osób znalazłam ♥.

♥ Chciałabyś odwiedzić jakiś kraj ?

 Moim marzeniem jest, by duużo podróżować, dlatego chciałabym odwiedzić wiele krajów. Wymieniając jednym tchem to: Wielką Brytanię, Włochy, USA, Japonię, Egipt, Tajlandię, Australię i Nową Zelandię.
Jednak zanim zacznę spełniać to marzenie muszę w końcu się odważyć na ich realizacje, a z tym mam niemały problem.

♥ Gdybyś miała wybór, gdzie zamieszkać za granicą, to które miejsce byś wybrała?

Nigdy nie chciałam z góry planować, gdzie będę mieszkać w przyszłości, bo nie wiadomo, gdzie życie nas zaprowadzi. Ale od dawna interesuje mnie Australia i chyba właśnie tam mogłabym się realizować. Zupełnie inny klimat, kultura, dlatego to państwo wydaje mi się wyjątkowe.

♥ Czy masz swoje " miejsce ", o którym nikt nie wie, a które daje Ci do myślenia?

Raczej nie. Potrafię się "wyłączyć" ze świata i wpaść w wir myśli nawet w tłumie ludzi, dlatego nie potrzebuję dodatkowego odseparowania.

Dajcie znać, czy dotrwaliście do końca, bo 18 pytań to na prawdę wiele ;D. 
Lubicie Q&A? Odpowiedzielibyście na któreś z pytań podobnie?

I bardzo dziękuję dziewczynom prowadzącym poniższe blogi za świetne pytania! :)

Komentarze

  1. Dobrze się mi czytało odpowiedzi :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha fajne pytania i odpowiedzi ;) też bym nie wybrała jednego słodycza(?).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo ze zwierzakami. Uśmiecham się do nich znacznie częściej niż do ludzi. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, mamy bardzo dużo wspólnego! <333 Prześliczny blog! Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam.
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, pierwsze pytanie i odpowiedź najlepsze :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo z malymi kochanymi zwierzakami :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag! :)
    Nie wiedziałam, że jesteś tak długo w blogosferze!
    Tatuaż, który pokazałaś jest bardzo ładny, minimalistyczny :)
    Wesołych świąt!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, świetnie się czytało ♥
    Trzymaj się ;3
    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, można poznać Cię od innej strony. Podoba mi się Twoje podejście do świata i sposób odpowiadania. Na pewno będę tu zaglądać częsciej ;3
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałaś dość trudne pytania :D Odpowiedzi super ! Wesołych Świąt :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. interesująca jesteś :)
    Kochana Wszystkiego Dobrego na Święta i po Świętach ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie, ciekawie. ♥

    W sumie tak, wampir mógłby być jak Edward i byście się w sobie zakochali i te sprawy xD

    Haha za dużo zmierzchu, wybacz . xD


    Jejkuuu Twoje oczy *O*

    Muszę przyznać, że mam takie same, ale u mnie się mi jakoś nie podobają :/ #Logika.

    Pozderkiii :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahah ♥ Jeszcze nie tak dawno też byłam tak zafascynowana Zmierzchem, aktualnie już mi trochę przeszło :P
      Hmm..dziwna sprawa z tymi oczami, mogę się założyć, że Twoje są o wieeele ładniejsze :*

      Usuń
    2. Haha, są takie same jak Twoje, ale u Ciebie jakoś lepiej wyglądają . xD

      && . Zapraszam na nowy wpis ! :*

      www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

      Usuń
  13. Ooo haha, też kiedyś chciałam być syrenką z h2o :D
    Wesołych Świąt! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy post :) Wesołych Świąt!
    http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dotrwałam! Haha :D
    Ja z H2O zawsze "byłam" Emmą :D Tak samo jak ty lubiłam jeszcze Cleo, a Rikki już nie bardzo, tej "nowej Emmy" też. Haha z tymi słodyczami to dobra odpowiedź, ja też bym nie potrafiła wybrać tylko jednej słodyczy. O jeee, jaką ja kilka lat temu byłam fanką Mii z "Pamiętnika Księżniczki"! :D Przeczytałam wszystkie książki z tej serii w krótkim czasie, uwielbiałam ją :D Ciekawa sprawa z tą Narnią, nie wpadłam na to. Chociaż ja i tak nie zmieniłabym mojej decyzji (bo też kiedyś takie pytanie dostałam) i pozostanę przy "życiu" w "Lucy" :)
    Uwielbiam takie drobne tatuaże, marzą mi się i mam kilka pomysłów ale niestety przez to moje cholerne uczulenie nie mogę ich mieć :( Kurcze, długo jesteś na bloggerze O.o
    Ja też chcę odwiedzić Tajlandię :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to się cieszę ;D
      Taak, ta nowa Emma mi też wydawała się dziwna, od tej pory odcinki już mi się tak nie podobały :/
      To było mega trudne pytanie, więc cieszę się, że jakoś wybrnęłam :P
      To są też książki o niej? :o Hmm..muszę wygooglować ^^.
      Uwielbiam "Lucy" ♥. Ojj, to szkoda, że nie możesz, takie uczulenie to nieciekawa sprawa :/
      To może kiedyś razem się wybierzemy haha xD
      Dzięki za wyczerpujący komentarz :*

      Usuń
  16. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że przeczytałam wszystko od początku do końca :D Pierwsze pytanie o syrenki już mnie rozśmieszyło. U mnie był z tym mały paradoks, bo przy wszystkich wypierałam się marzenia zostania syrenką, a potajemnie w domu czytałam książki H2O :D I w ogóle wow ile ty już czasu spędziłaś na bloggerze, przy tobie to czuje się jak jakiś żółtodziób! Też mam zamiar kiedyś odwiedzić Japonię :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się cieszę ;D
      Hahaha, czasem niektórych czynności się wstydzimy, ale to raczej normalne :*
      Weeź, jak tak piszesz to ja czuję się jak jakaś staruszka hihi :P
      :)

      Usuń
  17. Haha powiem Ci, że nigdy nie oglądałam H2O, może to dziwne, ale nie miałam pojęcia dopóki nie przeczytałam tego posta i nie poszperałam w internetach - niewiarygodne. Również mam heterochromię i bardzo podobne oczy do twoich, które są jakże piękne. Również chciałabym zrobić sobie tatuaż, a ten na zdjęciu jest bardzo interesujący. Także chciałabym odwiedzić Japonię i Australię - to moje marzenia, może kiedyś się spełnią. Podsumowując, mamy ze sobą wiele wspólnego (:
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio, nie oglądałaś? :O Jestem zszokowana :P
      Serio, mamy masę podobieństw hihi :D Również pozdrawiam i dzięki, że wpadłaś :*

      Usuń
  18. Miło się czyta :) Australia ^^ Zawsze chciałam ją odwiedzić. Wydaje się taka odległa.. Tatuaż na zdjęciu jest ciekawy, delikatny, jednocześnie wiele wnosi ;) Ale ja chyba bym się na to nie zdecydowała.

    Zapraszam na nowy wpis ;)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy patrzy się na nią na mapie to zdecydowanie bardzo odległa, ale sercem wydaje mi się bardzo bliska :)

      Usuń
  19. swietne q&a naprawde!

    moja nowa piosenka! zapraszam do przesluchania http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kiedyś też marzyłam aby zostać syrenką z H2O, nawet bawiłąm się w syrenki w morzu :P Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja nie znosiłam H2O!
    Masz przepiękne oczy, rzeczywiście są dużą zaletą zewnętrzną!


    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Za czasów dzieciństwa bardzo lubiłam H2O :D Bardzo milo się czytało, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak! Dotrwałam do końca! Bardzo lubię takie Q&A. Można się wiele dowiedzieć o autorze bloga. :)
    Świetne oczy! Takie... intrygujące.

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam heterochromie tylko ze ja raczej wolałabym mieć jednokolorowe oczy :(
    Monte Carlo to jeden z moich ulubionych filmów! :) a od pstrykania palcami na lekcjach moja koleżanka, z którą siedzę ma mnie po dziurki w nosie
    Mam nadzieję, że uda ci się znaleźć jeszcze więcej stałych czytelników i że nadchodzący nowy rok będzie dla ciebie łaskawy! Buziaki
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :O Mi się wydaje, że różnokolorowe oczy są na prawdę ciekawe :D
      O, więc trafiłam w Twój gust :)
      Barrdzo dziękuję Kochana :* Oczywiście wzajemnie ♥

      Usuń
  25. Ja zawsze chciałam być syrenką, i też nie potrafię wybrać jednej słodyczy :)

    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!
    Just Me And My Fancy- klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne pytania i odpowiedzi! Uwielbiam tego typu wpisy :)
    Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  27. lubię czytać takie wpisy, można się czegoś więcej dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze nie dawno oglądałam film H2O POMÓŻCIE MI CHCĘ BYĆ syrenką :)

    ,, Modernizuję '' bloga ! :)
    www.madame-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. też bym wybrała wampira haha:d piękne te oczyska masz kochana!
    i dziękuję ci za komplement na moim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, ciekawsze z nich potwory :P
      Dzięki :*
      <3

      Usuń
  30. Pamiętam jak ja oglądałam H2O i też miałam marzenie zostać syrenką :) Także chciałabym żyć w Narnii! Świetny post
    Dziękuję za wizytę u mnie i powodzenia w blogowaniu! :) Również obserwuję! ;)

    http://sweets-princess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwujemy? jeśli tak, to daj znać u mnie na blogu :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny post. :) Fajne odpowiedzi.

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. hah ja też chciałam być syrenką z h2o i mieć ich moce ;)
    dzięki za zaobserwowanie mojego bloga odwdzięczam się tym samym ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  34. Też najbardziej cenię w ludziach poczucie humoru c:
    Obserwuje i zapraszam do mnie - http://densei1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Też chciałam być Cleo z H2O, gdy byłam młodsza! Życzę Ci wielu pomysłów na tatuaże i żebyś żadnego z nich nie żałowała w przyszłości :) świetne Q&A!
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog na pewno będę tutaj bywała częściej. Tak przy okazji to zapraszam do mnie http://on-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz na prawdę przepiękne oczy! Też bardzo cenię sobie w ludziach szczerość i poczucie humoru :D Co do tatuaży to ja na przyszłość planuję nawet nie jeden i nie mały ;D Ale taki też wygląda całkiem fajnie ;)
    Bardzo fajne odpowiedzi ^^
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Ooo *.* jestem ciekawa Twoich tatuażowych planów :D

      Usuń
  38. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  39. Odwdzięczam się i też już obserwuję.
    P.S.Obserwuję też na Instagramie ;)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne odpowiedzi ;)

    zapraszam do zaobserwowania ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Mogłyśmy byc obydwie syrenkami, tylko trudno było znaleźc wyspę Mako! hahah
    Świetny post, jesteś prześliczna! :*

    Czy mogłabyś w wolnej chwili kliknąc w linki w moim najnowszym poście?
    To wiele dla mnie znaczy, zawsze się odwdzięczam i z góry dziękuję za wszelką pomoc : )

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super odpowiedzi :) Też na lekcjach ciągle patrzę się w okno :) Zapraszam na nowy post (nareszcie) klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Też często patrze w okno, nie zawsze ale często.

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Masz piękne oczy! :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj <3

    OdpowiedzUsuń
  45. O Matko!Moje początki to dopiero porażka.Mój blog ma prawie dwa lata przy czym jest 3 obserwujących w tym ty za co bardzo dziękuję!Gdyby nie twoja aktywność na nim raczej usunęłabym go :/.Nie chcę go usuwać,ale pisanie do nikogo jest troszkę przykre.No cuż miejmy nadzieję,że może się wybiję do 20 obserwujących to by było coś!:D Oczywiście,że dotrwałam do końca nie ma nawet innej opcji!Twoje odpowiedzi są bardzo szczere i nie które dają do myślenia.Wesołych Świąt,chociaż właściwie jest już po ;D.Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj widziałam, że już masz 4 obserwatorów:D. Bez przesady, usuwać blog dlatego, że jest słaby odzew? Nie przejmuj się tym, ważne, by pisanie sprawiało Ci radość, samo w sobie jest fajne, a gdy ktoś komentuje to po prostu cudny dodatek :). Z czasem będzie lepiej, zobaczysz :*.
      Cieszę się, że przeczytałaś całość :D. I również pozdrawiam :*

      Usuń
  46. Fajny post!
    U mnie początki też są marne i też nie jestem systematyczna... Mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Na pewno masz bardzo ładne a do tego oryginalne oczy! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładne masz oczęta :)
    Ja także chciałabym dużo podróżować i zwiedzić wiele miejsc :) Kilka się już udało odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Muszę ci powiedzieć, że masz bardzo pozytywnego bloga ;) Fajnie sie czyta takie odpowiedzi ;) I ja tez marzyłam o byciu syrenką :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  50. Haha też zawsze marzyłam o byciu syrenką Cleo. :D Nawet się w to bawiłam z koleżankami :P
    Ale śliczne oczy! *.* Chciałabym mieć taką dwukolorowość tęczówek :3
    Hahaha mam takie same nawyki jak Ty xd :D
    Również chciałabym mieć tatuaż, taki maleńki co by coś oznaczał, ale to w przyszłości ^.^
    Jasne, że dotarłam do końca! :D Miło się czytało ^^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Szczęśliwego Nowego Roku! Zapraszamy do nas! :) www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ciekawe odpowiedzi ;) Szczęśliwego Nowego roku!
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne