Ulubieńcy grudnia ♥

Hejka :) 


Dzisiejszy wpis dodaję z opóźnieniem, bo przecież ulubieńcy powinni pojawiać się na początku miesiąca, a już kilka dni stycznia za nami. Dzieje się tak za sprawą problemu ze zrobieniem zdjęć, z których i tak nie jestem szczególnie zadowolona, ale ważne, że są. Mam nadzieję, że mimo wszystko wpis Wam się spodoba :).

Jeszcze o tym Wam nie wspominałam, ale wypełniam moją tablicę korkową różnymi cytatami, czy pozytywnymi myślami. Oglądając anime usłyszałam świetne słowa, które są bardzo proste, ale gdy się nad nimi zastanowić to dochodzi się do wniosku, że są sensem istnienia. I w każdej chwili, gdy mówię sobie, że mi się nie chce, nie mam siły, czy wolę zostawić to na później przypomina mi się poniższe motto, które dodaje mi energii :).


Czy nie byłoby wspaniale, gdybyśmy każdego dnia stawali się silniejsi psychicznie i fizycznie? Gdybyśmy każdego wieczoru starali się zapomnieć wszystko, co danego dnia sprawiło nam ból, a w zamian wyolbrzymiali to, co okazało się dobre?
Tak proste słowa w różnych momentach dnia przypominają mi, by ćwiczyć swoją silną wolę i by pozwalać sobie na wszystko, co pomoże mi się stać lepszym człowiekiem.


Podobno jednym z najbardziej nietrafionych prezentów gwiazdkowych jest kalendarz. Ja jednak z mojego jestem zadowolona w stu procentach ♥. Podoba mi się jego elegancki design i to, że dni z całego tygodnia mieszczą się na dwóch stronach. Dzięki temu łatwiej mi wszystko rozplanować i bez przerzucania kartek widzę, jakie inne zadania mam na dany tydzień.



Uwielbiam koszyki dekoracyjne, bo nie dość, że ładnie wyglądają i sprawiają, że pokój staje się przytulniejszy, to są też poręczne i mieszczę wszystkie drobnostki, które bez takiego pojemniczka dawno by przepadły. Ten jest moim najnowszym nabytkiem,a jednocześnie jednym z ulubionych.

KOSMETYKI 



Moja cera o wiele lepiej znosi kremy bb niż cc. Choć bb słabiej kryją, to dzięki temu pozwalają skórze oddychać oraz prezentują się naturalniej, a i tak maskują te najbardziej widoczne problemy skórne. Jest to moje drugie opakowanie tego kosmetyku i jak na swoją cenę (14 zł - biedronka) to jest na prawdę świetny :).


Perfumowana mgiełka do pościeli to produkt, którego wcześniej nie używałam, ale ze względu na ciekawe połączenie zapachowe (cytrusy, rumianek, eukaliptus) postanowiłam w taką rzecz zainwestować.
Jej woń tak mnie tak uzależnił, że rozpylam mgiełkę w pokoju kilka razy dziennie :). Utrzymuje się ona naprawdę długo, jak wysokoprocentowe perfumy :o. A te niespotykane połączenie zapachowe kojarzy mi się z dżunglą. Mieliście kiedyś podobny produkt?


Błyszczyki to zdecydowanie moje największe, kosmetyczne uzależnienie ♥. Najbardziej lubię baby lips, jednak gdy zobaczyłam błyszczyk arbuzowy z nivea... nie mogłam się powstrzymać przed zakupem :).
Zapach jest cudowny, słodki, za to w smaku taki nie jest, dzięki czemu nie znika z ust po chwili. Jeśli kojarzycie baby lips w odcieniu "pink punch" to ten błyszczyk jest zbliżony kolorystycznie, choć  mniej napigmentowany. Do tego bardzo dobrze nawilża, więc świetny na zimę.


Uwielbiam ziaję od bardzo dawna, bo nawet moje pierwsze kosmetyki były właśnie z tej firmy (ach, ten sentyment xD). Z serii liście manuka do tej pory miałam tylko tonik (recenzja tutaj), który trafił w mój gust, więc postanowiłam rozszerzyć moje zapasy kosmetyczne. I jak dla mnie ten krem na noc to strzał w dziesiątkę! Kosztuje z 10 zł, a dzięki niemu moja cera ma się trochę lepiej: powoduje, że zmiany trądzikowe są mniejsze i szybciej znikają, a do tego nie zapycha porów :).


MUZYKA



Jestem uzależniona od głosu Meghan Trainor, który jest bardzo słodki i wesoły."Painkiller" to jednak trochę inna bajka. Jeśli znacie twórczość Jasona to wiecie, że wydaje on kawałki taneczne i ten utwór jest właśnie w takim klimacie. Oboje stworzyli idealny, choć kontrastowy duet ♥. I mam nadzieję, że kiedyś do tej piosenki powstanie teledysk :D.



Wokal Lorde jest na prawdę wyjątkowy, a Disclosure od pewnego czasu zachwyca duetami ze świetnymi artystami. Genialna nuta, hipnotyzująca ♥.



A już na zakończenie kawałek z genialnym tekstem, który opowiada o przemijaniu ludzkiego życia. Historia bardzo realna, która skłania do przemyśleń.

Dajcie znać, jacy są Wasi ulubieńcy grudnia :)

I jeśli macie chwilę to proszę, kliknijcie w banner banggood.com :).

3majcie się :*

Komentarze

  1. manukową serię ziaji baaardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam swój kalendarzyk i bez niego nie umiem zorganizować sobie dnia :) Bardzo zaciekawiłaś mnie tymi perfumami do pościeli :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie :P Taki jeden dziennik, gdzie można zapisać dosłownie wszystko jest bardzo przydatny :)

      Usuń
  3. Musze sobie kupić dziennik i ten błyszczyk z nivea ;) Mam manie na takie bibeloty a ostatnio się przekonałam do błyszczyków! ^^
    tonaszhoryzont.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu polecam taki kalendarz,życie od razu jest łatwiejsze hihi :D
      *.* Myślę, że nie pożałujesz, gdy kupisz sobie ten błyszczyk :)To moja nowa kosmetyczna miłość ♥
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  4. Bardzo lubię serię z Ziaji z Liściami Manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszłaś na zdjęciu i uroczy koszyczek :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję, że zaglądasz tu regularnie :D !
      3maj się :*

      Usuń
  6. świetny ten kalendarz !

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy podobnyhc ulubieńców :)) ten kremik z Ziajii uwielbiam! często go można dorwać w Naturze za 10zł plus żel oczyszczający czylii bardzo tanio jak za dwa kosmetyki :D
    ii ten kalendarz fajny:))
    kochana klikniesz?
    http://marijory.blogspot.com/2015/12/zamowienia.html
    ;***
    pozdrawiam i całuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? :O Z chęcią dorwałabym taką okazję :3.
      Lecę poklikać :)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
    2. jasne juz kliknełam :)

      Usuń
  8. uwielbiam ulubieńców :)
    śliczny wygląd blog :)

    zapraszam do mnie, obserwuje
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie lubię takie proste kalendarze :D
    Obserwuję :)

    golde-dor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne! A to tej mgiełce pierwsze słyszę, może kiedyś wypróbuję :D
    Post fajny i ciekawy
    Czekam na więcej.
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No świetni ulubieńcy :*
    Zapraszam do mnie ;**
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam arbuzową pomadkę z Nivea. Lubie jej zapach ;)
    A kalendarz mam, ale nie na rok lecz szkolny.

    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Liście Manuka to moja ulubiona kosmetyczna seria. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten koszyczek bardzo ładnie wygląda ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kalendarze to maj lajf xD

    A tak serio, bez moich kosmetyków Under 20, herbaty Lipton, kartek samoprzylepnych i TELEFONU to bym chyba umarła, bez kitu ;-;

    Bardzo podoba mi się ten koszyk :D Mam kilka, ale nie takich jak ten i w sumie dosyć długo poluję na podobny :o Zdradzisz może gdzie go kupiłaś?

    Świetny rozdział, zastanowię sie nad mgiełką, brzmi obiecująco ;)
    Cytat o matko *-* ♥

    Pozdrawiam kochana <3 :*

    zapraszam! ♥

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Achh, jak ja lubię Twoje komentarze ♥
      Ja do niedawna prawie w ogóle nie używałam kosmetyków z under twenty :o. Jednak płyn micelarny całkiem mi się podoba :3. Masz jakieś ulubione kosmetyki z tej serii? :)
      A koszyk znalazłam w netto, chyba za 4 złocisze :D
      ♥♥♥ Również pozdrawiam i już lecę do Ciebie :**

      Usuń
  16. Fajny post :) Ja mam już parę postanowień noworocznych i mam zamiar mocno się ich trzymać. Kalendarz już kupiony i dotychczas używany :) Też jestem szalenie zakręcona motywacyjnymi cytatami, motywacją i optymistycznym nastawieniem. Kiedy napotkam problem nie narzekam tylko rozwiązuję :)
    Zapraszam na mojego bloga pełnego optymistycznych słów, oryginalnych stylizacji, przepysznych przepisów, pięknych zdjęć, kreatywnych robótek i niezwykłych inspiracji :)
    http://www.kapetka.pl/
    Zapraszam gorąco :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Kalendarz to u mnie podstawa na rozpoczęcie każdego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny ten koszyczek, ciekawa jestem tego kremu z Ziaji i pomadki z Nivea, jeśli chodzi o krem BB moja mama go miała i postanowiłam wypróbować i nie sprawdził mi się :/ Przyznam, że sama muszę nabyć taki kalendarz na ten rok :)Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne rzeczy, najbardziej podoba mi się kalendarz też lubię takie proste
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja polecam również kosmetyki z ziaji z liści manuka. Mam 3 produkty i są cudowne!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym roku po raz chyba setny próbuję regularnie zapisywać różne wydarzenia w kalendarzu i póki co nawet dobrze mi idzie ;)
    Ogółem to mam małe pytanko, bo słyszałam, że kremy BB z Garniera strasznie zapychają pory. No ale jednak tylko obiło mi się o uszy, mogłabyś mi napisać jak on się u Ciebie sprawdza? Byłabym wdzięczna :)
    http://olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Tez mam kalendarz na ten rok. Pomogą on w organizacji.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten krem Ziaji bardzo mnie zainteresował :D
    Również uwielbiam Ziaje :)

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro już wcześniej kosmetyki z tej firmy pasowały do twojej cery to i seria "liście manuka" powinna się w stu procentach sprawdzić :)

      Usuń
  24. Super post, ogólnie to nie używam za dużo kosmetyków ale pomadka na tą chwilę jest obowiązkowa! Moim ulubieńcem co do muzyki jest Love yourself- Justina i Does he know - 1D. Od razu uprzedzam nie jestem Belieber, ale Directioner owszem. Oprócz tego co do książek to seria: Harry Potter :)

    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Love yourself" też ostatnio polubiłam :3. Choć jeszcze nie tak dawno Justin i jego muzyka byli dla mnie największym złem jednak .. ostatnio zaczął tworzyć fajniejsze kawałki :).
      Też uwielbiam Harry'ego ♥

      Usuń
  25. Kalendarz zdecydowanie jestem za! :)
    Zapraszam do mnie, coś z innej beczki;)
    http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ta seria z ziaji jest super!
    http://baaaruniverse.blogspot.com/ zapraszam na mój blog!;*

    OdpowiedzUsuń
  27. O tak kalendarze jak zwykle najlepsze!Widać,że jesteś bardzo pozytywną osobą i masz prześliczny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak kalendarze jak zwykle najlepsze!Widać,że jesteś bardzo pozytywną osobą i masz prześliczny uśmiech! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super post :) Bardzo fajnie że przyczepiasz sobie różne myśl :) Ja ostatnio też tak robię :p

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  30. Motto o tym, aby stawać się silniejszym, towarzyszy mi każdego dnia ;) uwielbiam takie podejscie do zycia ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ta mgiełka do pościeli mnie zainteresowała!:D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne motto! :)
    Ciekawe kosmetyki. Świetne piosenki!
    Ja już niedługo planuję zrobić ulubieńców zimy! :*

    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Cała seria z Ziaji liście manuka jest moją ulubioną! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam pomadkę z tej serii, tylko brzoskwinię chyba ;) Jest super, rzeczywiście nawilża. Serię z manukiem chciałam wypróbować i na chceniu się póki co skończyło
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, Ja w tym roku też zaopatrzyłam się w kalendaż i będę wszystko ładnie planowac :)
    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne piosenki. zapraszam do mnie na moich ulubieńców.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ta seria z Ziaji jest bardzo udana, używam i chwalę sobie :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja tam uważam, że kalendarz to jednak trafiony prezent pod warunkiem, że ten ktoś jeszcze sobie nie kupił ;)
    Mam taką samą arbuzową pomadkę z nivea ♥

    ♥ Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  39. <3!
    http://baaaruniverse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też jestem uzależniona od pomadek nawilżających. Jak tylko znajdę tą arbuzową raczej ją kupię.

    malgorzata-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. O tak, kremy bb sa jedne z najlepszch kremow jakie uzywalam! Sa po prostu doskonale, dla mnie :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie używałam żadnej z tych rzeczy, haha :D
    Fajny post.

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetni ulubieńcy!! Koszyczek śliczny i bardzo poręczny. ^^
    Według mnie kalendarz to bardzo fajny prezent, ja dostałam swój wprawdzie dopiero w styczniu, bez okazji, ale się z nim nie rozstaje, tylko, że ja mam jeden dzień na osobnej stronie, a sobotę i niedzielę razem, bo tak mi bardziej odpowiada. :)
    Co do cytatów motywacyjnych, to je uwielbiam i ja mam przyczepione magnezami do swojej tablicy. ;> Muszę wypróbować tą arbuzową nivee :D
    Zawsze zaskoczysz mnie pozytywnie piosenkami! Te znowu mi się bardzo spodobały i co najdziwniejsze - słuchałam ich może jeden raz każdej ;D Ale teraz to się zmieni i trafiają na moją playlistę ^.^
    Baner kliknięty ^^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Dla mnie Krem BB Under20 jest najlepszy, ale musze pomyśleć o czymś bardziej kryjącym moją cerę naczynkowa xd
    Koszyczki są śliczne, a najlepsze są białe. Idealnie wyglądają w pokoju, lub w innych pomieszczeniach xd

    www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ciekawie piszesz :*
    Super motto :)
    Obserwuję http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Też używam tego kremu z ziaji. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Kalendarz obowiązkowo! Super rzeczy
    Zapraszam do siebie Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  48. super wpis ;)
    wspolna obserwacja? :) ja juz obserwuje :)
    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny blog! Co powiesz na wspólną obserwację? Pozdrawiam cieplutko myszko ;* i zapraszam do mnie
    dziewczynazezdjecia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaki świetny blog, obserwuję :D
    Zapraszam do siebie
    http://leneska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne