Trochę nowości, czyli haul :)

Hej Słonka ♥

Jak się macie? Ferie już za Wami, czy dopiero planujecie swój dwutygodniowy wypoczynek?

Moje wolne od szkoły niestety już minęło. Nie spożytkowałam ich w stu procentach tak, jak bym chciała, jednak nie były one też kompletną stratą czasu. Zrobiłam ogromne porządkowanie, zarówno w szafie jak i w mojej głowie, wyspałam się (wiele dni było, w trakcie których więcej czasu spędziłam na spaniu niż w realnym życiu), a poza tym wkręciłam się w kilka seriali, w szczególności w "Teen Wolf" i "Shadowhunters". Byłam też na studniówce i urodzinach koleżanki, więc to nie tak że cały czas spędzałam zamknięta w czterech ścianach :P.

W dzisiejszym wpisie zobaczycie i pokrótce przeczytacie o kilku moich nowościach, głównie kosmetycznych, czyli o wiele luźniej niż w ostatnim wpisie pełnym przemyśleń. Wyszedł on na prawdę długi, nawet nie spodziewałam się, że jestem w stanie się rozpisać na ponad tysiąc słów i to o anime :D. Bez obaw, tym razem nie narażę Waszych mózgów na przegrzanie się (a przynajmniej się postaram xD).


Olejek arganowy o lekkiej formule z bielendy ma 150 ml i mój ulubiony sposób aplikacji, czyli wystarczy kliknąć atomizer i potrzebna ilość kosmetyku pojawia się na dłoni.
Zastosowanie tego olejku jest różnorodne, ja używam go głównie na włosy, dzięki czemu mają więcej blasku, są bardziej odżywione i mniej podatne na zdradliwe czynniki atmosferyczne. Choć mam go od kilku dni, to ciągle się zastanawiam, jak wcześniej mogłam bez niego żyć ;). Teraz używam go codziennie.

Poza tym sprawdza się do regeneracji suchej skóry, więc jeśli waszym problemem jest przesuszony naskórek dłoni, łokci, kolan, czy stóp to warto zainwestować w olejek arganowy. Na buteleczce jest też napisane, że można go stosować na twarz i..to akurat nie dla mnie. Mam cerę mieszaną i po nałożeniu tego olejku na nią, na drugi dzień pojawili się niespodziewani goście..a ja ich bardzo nie lubię. Ale może posiadaczkom cery suchej i wrażliwej się sprawdza :P.

A! I nie mogę nie wspomnieć o zapachu  - jest słodki i obłędny, a do tego długo się utrzymuje :).
Rossmann


To już moja druga butelka wody różanej  z avonu. Kosztuje około 5 zł, ma 150 ml i używam jej w celach tonizowania twarzy i odświeżenia. Poza tym również do zmywania tuszu, który odbił się na powiece podczas malowania rzęs.

Nie jest to kosmetyk, który jest mi niezbędny, jednak moja cera się z nim polubiła, bo jest to produkt bardzo łagodny. Myślę, że będzie mi potrzebniejszy w ciepłych miesiącach, by zabezpieczyć twarz przed świeceniem się.


Mam cerę mieszaną, a tym samym skłonną do trądziku. Próbuję walczyć z pryszczami głównie kosmetykami z kwasem, czy maseczkami ściągającymi. Tym razem w moje ręce wpadł nawilżający żel do mycia twarzy, czyli to trochę inna bajka.

Ma łagodną, perłową formułę i przeznaczony jest do każdego rodzaju cery - suchej, wrażliwej, jak i mieszanej, czy normalnej. Dobrze oczyszcza, a także, o dziwo, łagodzi stany zapalne na twarzy (możliwe, że to zasługa kwasu mlekowego). Używam tego żelu rano, jak i wieczorem, i widzę poprawę w kondycji mojej twarzy - jest na niej mniej zaczerwienionych punktów, a także ma więcej blasku :).
Katalog FM


Serię ziaja: liście manuka po prostu uwielbiam. Ci którzy regularnie zaglądają na tą stronę wiedzą, że mam już tonik i krem na noc z tej serii i jestem zachwycona♥. Zakupiłam też krem na dzień i..póki co użyłam go RAZ.

Nie przemyślałam, że ja przecież nie nakładam kremów rano i nie wiem jak to będzie z jego używaniem. Wiem, że stosując nawilżające mazidła na dzień zmarszczki będą mi się później pojawiać, będę miała zapewnioną ochronę przed czynnikami zewnętrznymi itp., ale z drugiej strony nie chcę się świecić w strefie T (czoło, nos, broda), a moja twarz ma do tego skłonności.

Jeśli macie ten produkt dajcie znać, jak reaguje na niego Wasza cera :).
Rossmann


Po raz pierwszy w moje ręce wpadł lakier z taft. Jestem wierną fanką tych z wellaflex (w szczególności fioletowego i różowego), jednak szukałam produktu o wiele trwalszego, by utrzymał mi loki na głowie przez całą noc. I..chyba musiałabym zużyć całą butelkę, by uzyskać taki efekt. Utrzymał fryzurę przez około 2-3 godziny, co przy moich szaleństwach to chyba i tak coś :P.
Rossmann
Jakie lakiery do włosów polecacie?


Na blogosferze panuje ogólny zachwyt nad lovely pump up, czyli maskarze podkręcającej za 9,50 zł. Trafić na nią w rossmannie to nie lada wyczyn! Kilka razy szukałam jej na sklepowej półce i w miejscu, gdzie powinnam ją znaleźć.. była pustka. Jakimś cudem trafiłam w końcu na ostatnią sztukę, wii!

Nie jest to tusz super trwały, jednak wywija rzęsy w fajny sposób, na dodatek także je wydłuża. Mimo wszystko, jak na maskarę za niecałe 10 zł, jest to produkt warty zainwestowania. Choć nie rewelacyjny, to kupując go nie wyrzucicie pieniędzy w błoto ;).


Pomadki z AVON color trend są jednymi z moich ulubionych, ponieważ są dobrze napigmentowane, delikatnie nawilżają usta i występują w interesujących odcieniach. Są też dość trwałe, jak na cenę ok. 8 złotych. Tak prezentuje się wersja flirt:



Niestety zdjęcie nie oddaje wyglądu kolczyków w rzeczywistości. Jednak nie trudno je sobie wyobrazić, bo są to posrebrzane formy wysadzane małymi cyrkoniami. Bardzo uniwersalne, dlatego często je noszę :).
Camaieu


Do rozkloszowanych spódnic mam ogromną słabość. Oto moja kolejka perełka - granatowa w białe motylki. Jest na szerokiej, rozciągliwej gumce, dzięki czemu lepiej dopasowuje się do figury niż te z suwakiem. Na dodatek ma też kieszenie, a jest to 'gadżet', bez którego nie wyobrażam sobie życia ♥.
New Yorker

Co zainteresowało Was najbardziej? Lubicie haule?

3majcie się ♥

Komentarze

  1. Zaciekawił mnie olejek arganowy z Bielendy i zastanawiam się jak go aplikujesz, na wilgotne włosy po umyciu? Daj też znać czy nie obciąża. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim na lekko wilgotne włosy, od połowy długości, po same końce. Również, gdy moja czupryna zaczyna się elektryzować. Czasem robię olejowanie na całej długości, zostawiam wtedy produkt na dłuższy czas i później myję głowę.
      Nie zauważam żadnego obciążenia, raczej dodanie blasku i odżywienie, a dodam, że moje włosy są skłonne do przesuszania się, z małą objętością :)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Super post !
    Paulinandmee.blogspot.com miło mi bedzie jesli skomentujesz nowy post :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza spódniczka! ♥
    Zainteresowała mnie pomadka, ponieważ lubię mieć jakiś ciekawy kolorek na ustach. :)
    Pozdrawiam :*
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mnie zaciekawił olejek, chyba się na niego skuszę :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. olejek z Bielandy i ten kremik z Ziajii bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli ten krem na dzień jednak dobrze działa? :) hmm..to moje obawy muszą być jednak bezpodstawne :P
      dzięki za regularne zaglądanie ♥

      Usuń
  6. Super haul, a najpiękniejsza spódnica *.*
    Pozdrawiam :))
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio oglądałam katalog FM i bardzo mnie zaskoczyli swoim asortymentem - oczywiście pozytywnie :)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny niezbyt niskie, ale jakościowo - kosmetyki pierwsza klasa :D

      Usuń
  8. kupiłam ten tusz z Lovely właśnie przez blogowe zachwyty i u mnie ich niestety nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne nowości, lubię lakier taft :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor ma ta pomadka i śliczna jest ta spódnica :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. woda różana to takie cos jest w rossmanie ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny haul :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne kolczyki, spódniczka cudna, a po tusz muszę się wybrać :) Zastanawiam się też nad kupnem tej pomadki,ale chyba w innym kolorze.
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super spódnica, też lubię te rozkloszowane ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten olejek jest bardzo fajny :)

    cattyclassy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten olejek arganowy wygląda kusząco...

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta spódnica jest prześliczna! Bardzo mi się podoba ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejek prezentuje się ciekawie :)
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety dla moich włosów każdy lakier jest za słaby-w wietrzną i deszczową pogodę nie daje rady utrzymać loków, a używam z lakieru Wellaflex. Lubię olejki do włosów, ostatnio zaczęłam używać olejku macadamia. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. moje ferie dopiero za 1,5 tyg. wytrzymac jakos.. paste z ziaja mam, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ferie zaczynam dopiero za półtora tygodnia. Śliczna spódniczka.
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Daj znać :)
    http://the-rose-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. spódnica przepiękna ! ;*

    www.patryczko.blogspot.com Zapraszam na haul zakupowy ! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam olejek nadaje się na włosy jak i zarówno skóre .:)

    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Olejek aragnowy - koniecznie muszę go zakupic! Może coś mi pomoże :)
    anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię produkty Ziaja. Są godne polecenia :) Bardzo spodobała mi się spódnica, którą kupiłaś. Chciałoby się już wiosnę :) :) Zapraszam do Siebie! U mnie dopiero początki, stworzyłam swój pierwszy tutorial makijażu, będzie mi bardzo miło jeśli zechcesz ocenić. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten olejek mnie zaciekawił, uwielbiam słodkie zapachy :) Piękna kiecka
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam haule :) teraz mam faze na spódnice, takze ona wygrywa :P
    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna spódniczka (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Olejek argonowy brzmi ciekawie, ale jeszcze bardziej żel do mycia twarzy. Moim problem również są "niespodziewani goście" i męczę się z tym strasznie, więc może warto zainwestować.
    Tusz mam, mogę polecić. Radził sobie nawet z moimi rzadkimi rzęsami, więc jak najbardziej jestem na tak. Trwałość nie powala, ale czego się spodziewać? To 10 zł.


    Pozdrawiam! i zapraszam na Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojejku nie wiem od czego zacząć, ale postaram się napisać coś z sensem. :) W końcu po zaliczeniach, więc mam trochę czasu, żeby poodwiedzać różne blogi, w tym również moich ulubionych blogerek w tym również Ciebie. :* Dziękuję za stałe komentowanie mojego bloga, gdyż ja u Ciebie ostatnio mam kilka braków. Ale szybciutko je nadrobię. :)) Okej po tym krótkim powitaniu, przejdę do posta. :D Mam suchą skórę na ciele, a normalną na twarzy, więc ten olejek w sumie przydałoby mi się wypróbować, co do twarzy to nie jestem pewna, ale do ciała, czemu nie? ^.^ Kolczyki świetne, sama mam podobne i uwielbiam w nich chodzić, pasują do większości stylizacji. A spódniczka *.* Cudo!! ♥ Mega mi się podoba ^^ Na tą mascarę z Lovely również poluję, może w końcu mi się uda, trzymajmy kciuki :D Przechodząc już do końca tego, pewnie dosyć długiego komentarza, powiem, że haul udany i bardzo mi się podoba, a no i oczywiście bym zapomniała, tę szminkę z avonu, również miałam tylko w innym kolorze, bardziej takiej fuksji, a nazwa chyba związana z wakacjami, albo latem, ale nie jestem pewna. :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny haul! Interesuje mnie ten olejek arganowy z Bielendy, więc jak będę w Polsce to się za nim rozejrzę.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię ten krem na dzień mimo, iż wcześniej też nie używałam takich "mazidełek" na dzień. Ten jednak jest idealny na zimę, gdy nie chce się nakładać makijażu, a trzeba wyjść na mróz. I szybko się wchłania! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię tą maskarę jest tania i dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam haule! :)
    Z tych rzeczy najbardziej w oko wpadły mi kolczyki, piękne i delikatne :)
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Daj znać u mnie :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa jestem olejku argonowego i wody różanej :) Mam tą pamdke z Avon tylko, że w innym kolorze i jest świetna ! Widzę, że zakupiłaś ten lakier do włosów, ja go uwielbiam :) Kolczyki piękne, ale ta spódnica po prostu cudowna ! Pozdrawiam i życzę miłego weekendu ;)
    Ps. Twoje haul jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie pomadki nadające dobrze kolor-nawilżanie plus ładny, interesujący wygląd. Co do tego manuka, a raczej wyciągu, nie próbowałam, choć kilka razy natknęłam się na te produkty w Rossmannie i nie tylko. Takie rozkloszowane spódniczki są super.
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja poleciłabym Ci jeszcze z paste z Ziaji, jest świeetna :) Obserwuję :)


    www.imkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam ten tusz . ♥ Stał się on ostatnio jednym z moich ulubionych tbh . :*

    Ta spódnicaa . *-*

    Dzięki Tobie przekonałam się do produktów ziaji i kupiłam ostatnio oliwkowy balsam do ust, który idealnie nawilża i jestem mega zadowolona ! <3

    Przepraszam za tak długą nieobecność u Ciebie :( Obiecuję, że to się zmieni =>

    A tak w ogóle to POWRÓCIŁAM . W końcu xD trochę mnie nie było ale wracam z większym powerem ♥

    Zapraszam na nowi wpis ! :*

    http://www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com/2016/02/ulubiency-roku.html

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejuu *.* Jak się cieszę, że jesteś ♥
      A poza tym fakt, że namówiłam Cię na coś, z czego jesteś zadowolona dodaje mi skrzydeł! :D
      Dzięki ♥

      Usuń
  39. Fajne rzeczy :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post bardzo podoba mi się ten olejek ! Hmmm moje ferie zaczynają się za tydzień i w pierwszy dzień jadę do Warszawy :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Stąd miałam tylko ten żółty tusz do rzęs :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja dopiero planuje swoje dwutygodniowe wolne :) Śliczna spódniczka ♥

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ciekawe rzeczy! :) Ten krem wydaje się naprawdę ciekawy. Olejek również mnie zainteresował. Muszę niebawem sama wybrać się na jakieś większe zakupy.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny haul :)


    Zaczynam z blogiem od nowa, więc zapraszam na pierwszą notkę 'about me'!

    http://rosalie-rosaalie.blogspot.com/

    Będzie mi niezmiernie miło za obserwacje, komentarz czy nawet przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz bardzo fajnego bloga. Ja również mam tę mascarę. Zapraszam na swojego bloga http://worldbyjulie.blogspot.com/ Będzie mi bardzo miło jeśli go zaobserwujesz.

    OdpowiedzUsuń
  46. Zakochałam się w tej spódniczce♥
    Mi już minął pierwszy tydzień feri.

    life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem ciekawa tego krem z Ziaji, bo uwielbiam tę serię ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  48. Też mam ten olejek arganowy- jest boski- tylko ostatnio tak dużo mi się go wylało na włosy, że wyglądały przy końcówkach jakby były mokre :P hehehe ale generalnie mega zadowolona z niego jestem :)

    też używam tego tuszu do rzęs. i piękny kolor pomadki- uwielbiam takie wyraźne i zdecydowane kolory ajćććć <3

    odpowiedzialam u siebie pod postem :)

    udanej niedzieli :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  49. zainteresowałaś mnie tym olejkiem do włosów, bo mój już się kończy.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  50. Spódnica przepiękna <3 Również mam do nich słabość :) Też planuję kupić ten krem z Ziaji, bo ogólnie lubię tę firmę.
    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Dawno nie miałam nic z FM - przez wygląd tej butelki aż mam ochotę obejrzeć katalog :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dobrze ci się sprawdza lakier do włosów Taft ? Jestem bardzo ciekawa, bo ostatnio chciałam go kupić. Daj znać czy nie skleja ci włosów. :)
    + Zapraszam na swojego bloga :D
    http://cherryontop66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne