Ulubieńcy lutego ♥

Hejka :)

Tym razem z ulubieńcami miesiąca przychodzę na czas :D. Nie jest to seria, którą praktykuję co 30 dni, a raczej wtedy, gdy naprawdę coś ciekawego pojawi się w moim codziennym życiu - coś, czym aż szkoda byłoby się nie podzielić, ponieważ jest tak bardzo fajne ♥.

Głównie pojawia się tu moja opinia o kosmetykach pielęgnacyjnych, bo to o nich mam zawsze najwięcej do powiedzenia.
Pewnie, że używam i tych kolorowych, do zrobienia makijażu, jednak zbyt się nie wgłębiam w ich właściwości - jest dla mnie ważne, by wszystko utrzymało się kilka godzin, a później i tak przecież trzeba to zmyć :P.

I mam do Was bardzo ważne pytanie. Jesteście na nie gotowi? Jeśli tak to chodzi o to, że... z racji tego, że w zawrotnym tempie blog zbliża się do 500 obserwatorów chciałabym zrobić rozdanie. Wzięlibyście w nim udział? I jeśli tak, to jakie nagrody najbardziej by Was interesowały?

A teraz przejdźmy już do tych wyczekiwanych ulubieńców :-).

SERIAL



Shadowhunters to serial nakręcany na podstawie słynnej serii "Darów Anioła" Cassandry Clare. Dla mnie są to jedne z najbardziej interesujących książek, jakie w życiu czytałam, dlatego z niecierpliwością czekałam na tę ekranizację.
Przyznam, że pierwszymi odcinkami byłam trochę zawiedziona, bo niektóre efekty zostały zrobione zbyt komputerowo, a aktorzy nie wpasowali się w swoje role (wciąż ubolewam nad brakiem kontynuacji filmu z zupełnie inną obsadą -.-).

Jednak z każdym odcinkiem jest coraz lepiej i już zdążyłam polubić kilku aktorów (w szczególności osoby grające Aleca, Magnusa i Izzy).
Mimo tych wszystkich zastrzeżeń, ten serial zasłużył na miano ulubieńca, ze względu na wciągającą fabułę i fakt, że z każdą minutą przekonuje mnie do siebie coraz bardziej :). Dlatego jeśli lubicie fantastykę, "Dary Anioła", czy paring Malec to serdecznie polecam ♥.

KOSMETYKI


Ziaja: liście manuka to seria, którą uwielbiam *.*. Jak widać na powyższym zdjęciu mam już dwa kremy i tonik. A im dłużej używam tych kosmetyków tym moja cera ma się o wiele lepiej. Dlatego, jeśli macie cerę mieszaną, która ma skłonności do przetłuszczania się na czole, nosie i brodzie, a przez to walczycie z trądzikiem to... biegiem do sklepu i zacznijcie testować te produkty :D.

W szczególności po zakupie kremu na noc zauważyłam spore zmiany w kondycji mojej cery. Wcześniej miałam problem, żeby znaleźć odpowiedni krem na noc - nie za tłusty, nie za lekki, by w odpowiednim stopniu nawilżył. Ten produkt jest dla mnie idealny, bo wystarczy kolistymi ruchami wmasować go wieczorem w twarz, a rano jest ona rozświetlona z mniej zaczerwienionymi zmianami skórnymi, których z czasem pojawia się coraz mniej.

Krem na dzień wpadł w moje ręce nie tak dawno i przyznam, że używam go sporadycznie, bo tylko w te dni, gdy nie nakładam podkładu. Mimo to zakupu nie żałuję, bo ten produkt również ma idealnie dopasowaną formułę do mojej cery mieszanej.

O toniku nie będę się rozpisywać, bo recenzowałam go we wcześniejszym wpisie.


Moje ulubione szampony to zdecydowanie te o kremowej i perłowej konsystencji. Dzięki temu włosy są miękkie, lśniące i odżywione. Właśnie takie działanie ma szampon z odżywką PANTENE do włosów cienkich i pozbawionych objętości. Jako, że to produkt 2w1 to po myciu włosów nie trzeba nakładać odżywki, co dla takiego leniucha jak ja jest super rozwiązaniem :D.


Jeszcze rok temu miałam ogromne problemy z paznokciami - kruche, łamliwe, nie było sposobu, bym mogła je zapuścić. Aż pewnego pięknego dnia zakupiłam odżywkę 8w1 z eveline, która  odmieniła życie moich pazurków :D. Niedawno zakupiłam już drugą buteleczkę tego produktu, co przypomniało mi, że już dawno nic Wam nie opowiadałam o tym kosmetyku.


Nakładam tę odżywkę ok. 2-3 razy w tygodniu, dzięki czemu nawet bardzo długie paznokcie nie są podatne na łamanie się. Działanie jest prawie natychmiastowe - po tygodniu gwarantuję, że zauważycie różnicę w kondycji paznokci. Już na początku mojej fascynacji tą odżywką, dodałam o niej szczegółowy post. Od tamtej pory przestałam wstydzić się moich pazurków, które były ledwo zauważalne, a aktualnie jestem dumna z ich stanu :).


O olejku arganowym wspominałam już w ostatnim haulu. Dzięki atomizerowi nie przesadzimy w ilości wydobywanego kosmetyku, a tym samym nie obciążymy włosów tym olejem.
Praktycznie codziennie nakładam go na końcówki, a co kilka dni na 3/4 długości (wtedy po około godzinie zmywam produkt), jedynie pomijam skórę głowy i tym samym nasady włosów, bo boję się efektu oklapnięcia, a i tak moja czupryna ma niewielką objętość.

Poza tym sprawdza się też do nawilżania prawie całego ciała, w szczególności do dłoni, stóp i łokci. Prawie, bo niekoniecznie dobrze może zareagować na niego skóra twarzy. Moja nie była zadowolona i w akcie zemsty za źle dobrany kosmetyk uraczyła mnie niemiłymi niespodziankami :/. Ale nie wliczając tej sytuacji to do oleju arganowego nie mam zastrzeżeń :D.


I ten żel pojawił się w niedawnym haulu. Obok serii z ziaji, jest to najlepszy produkt, który pomaga mi w walce ze zmianami skórnymi. Teoretycznie ma on za zadanie nawilżać, a w praktyce zdecydowanie się z tego wywiązuje. Na dodatek łagodzi zmiany trądzikowe, ujędrnia cerę i dodaje blasku.

Nie należy on do najtańszych kosmetyków, bo kosztuje ok. 30 zł, jednak jest bardzo wydajny - przy codziennym użytkowaniu rano i wieczorem, przez niecały miesiąc zużyłam nawet nie 1/10.

GADŻET



Najchętniej noszę delikatną biżuterię, jednak bluzkom, czy swetrom bez dekoltu trzeba dodać charakteru... i wtedy z pomocą przychodzi biżuteria pokaźniejszych rozmiarów. Od jakiegoś czasu poszukiwałam ciekawej ozdoby na szyję, a przy tym lubię motyw kwiatów, więc padło na tę kolię :). Rozjaśnia każdą stylizację i jest bardzo dziewczęca, a najlepiej prezentuje się na ubraniach w nasyconych barwach.

MUZYKA



Moje uwielbienie do Demi zaczęło się już kilka lat temu, gdy po raz pierwszy zobaczyłam ją w "Camp Rocku". W szczególności jej uśmiech na długo zapadł mi w pamięci, a głos (choć może niesłusznie) znalazł się na drugim miejscu.

Jednak później nie miała już tak kolorowego życia, by być wieczną optymistką. Z powodu nieudanego związku pojawiły się u niej problemy z odżywianiem, chyba bulimia... a trzeba pamiętać, że to nie tylko choroba ciała, lecz przede wszystkim umysłu. Przestała akceptować siebie, swój wygląd i przez długi czas poddawała się leczeniu.

Dla mnie Demi jest autorytetem, a nie dawną gwiazdką Disney'a. Podziwiam ją za to, że mimo tego, jak bardzo było jej ciężko to potrafiła się podnieść... już o wiele silniejsza i pewniejsza siebie. Przełożyło się to też na jej twórczość, bo "Cold Stone" to utwór magiczny, pełen emocji, który potrafię słuchać godzinami.



Hoziera większość z nas pamięta z utworu "Take me to church". W "Cherry wine" jego głos można podziwiać w zupełnie innej odsłonie, o wiele delikatniejszej. Dźwięki gitary tak wspaniale zgrywają się z jego barwą, że ciężko oderwać się od tego utworu - przenosi do zupełnie innego świata.
A teledysk... pokazuje, jak dziwne jest życie. Miłość to wspaniałe uczucie, ale...niektórzy nie pojmują, jak powinno się je okazywać.

Tak prezentują się moi ulubieńcy :). Macie podobnych, a może polecacie zupełnie co innego? 
Podzielcie się opinią na temat produktów, czy muzyki, które ostatnio najbardziej zawróciły Wam w głowie :D.

Komentarze

  1. ,,Dary Anioła" to cykl, który zawiera 6 części, a nie 3. :) Piękny wisiorek, a odżywkę z Eveline bardzo lubię i wielokrotnie ratowała moje paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muzyka wpasowalas sie idealnie w moj gust.
    Www.nixstaytstrong.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię tą odżywkę do paznokci ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą odżywkę do paznokci i jest niesamowita :D! Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  5. z ulubieńców znam tylko odżywkę i tez uważam że jest całkiem fajnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się spodobała piosenka Demi :) Tych produktów z Ziaji muszę spróbować w końcu. Moja przyjaciółka też ogląda ten serial i uważa, że odbiega on trochę od tego co czytała no ale cóż :/
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, powinnaś, zdecydowanie hehe ♥
      Pewnie, że odbiega, przecież to ekranizacja na podstawie książki, a nie odzwierciedlająca wszystkie dzieje z niej :P. W końcu scenarzyści nie mogą idealnie odwzorować słów autorki sagi, choć nie miałabym nic przeciwko temu, ale muszą dodać coś od siebie :).

      Usuń
  7. Posiadam szampon z tej firmy ale regeneracyjny i jest super! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zastanawiałam się też nad kupnem regeneracyjnego, ale jednak mój wybór padł na 2w1. Jednak następnym razem wybiorę regeneracyjny i zobaczę, czy czymś się różni :).
      Dziękuję za regularne komentowanie <3.

      Usuń
  8. Shadowhunters-kocham, kocham, kocham <3 Alec, Izzy i Magnus rzeczywiście najlepsi, tylko gra Clary nie bardzo mi się podoba.
    Ps. Odżywkę na paznokcie muszę jeszcze w tym tygodniu kupić :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi też, trochę tak...za sztucznie :/. I do odtwórcy roli Jace'a mam trochę zastrzeżeń, bo w niektórych sytuacjach wyobrażam sobie, że powinien zupełnie inaczej zareagować i być bardziej tajemniczy...no ale to tylko moja wizja, którą kreuję na podstawie tego, jak Jace'a inny aktor odegrał w filmie :P.
      Nie pożałujesz tego zakupu, gwarantuję :)).
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Kolia bardzo ładna ^^
    Dary anioła lubie także może i na to się skuszę :P
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię produkty z Ziaji, są tanie i genialne. Nie mam im nic do zarzucenia, sprawdziły się o wiele lepiej niż kosmetyki z droższej półki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam tą serię z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odżywce Eveline jestem już bardzo długo wierna :)
    Pozdrawiam, marciik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten Pantene, jest genialny <3
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetni ulubieńcy! :)
    Kolia jest prześliczna ♥

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne produkty i piosenki świetne! Pod mój gusty, też je słucham często ostatnio, a piosenka "Take me to church" jest moją ulubioną. :D

    http://passionismygreatlove.blogspot.com/ ~zapraszam do mnie~

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna kolia :)
    Ja używałam maseczki z tej serii z ziaji i niestety... Na początku było świetnie, ake potem gorzej niż przed stosowaniem, więc wyrzuciłam ten specyfik.. ;-;
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe podsumowanie :D
    (Używam dokładnie takiego samego toniku :D)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wierzę! Ja też uwielbiam Shadowhunters! To najlepszy serial ever. + miłość Jace'a i Clary - taka słodka. <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem jak najbardziej zainteresowana konkursem. Nie mam niestety pomysłu na nagrody, ale z pewnością coś fajnego wymyślisz. :)
    Ja z Ziaji mam sporo produktów i też jestem z nich bardzo zadowolona ;)

    Pozdrawiam :*
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fanie, że chociaż ktoś odezwał się na moje zapytanie :). Dziękuję za uważne czytanie posta :*.

      Usuń
    2. Też to przeczytałam, ale zazwyczaj nie biorę udziału z rozdaniach. ;p

      Usuń
  20. Ten szampon jest najlepszy! <3 Stosuję go już dłuższy czas i myślę, że sprawdza się ideaaalnie. :) Jesteś moją 2 ulubioną blogerką - zaraz po maffashion :D. Serio - blog bardzo ciekawy. :) http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Ojej... aż mnie zamurowało *.*. Bardzo się cieszę, że lubisz tu zaglądać ♥. Przeczytanie takiego komplementu sprawiło, że zaczęłam piszczeć z radości, serioo :DD.
      Dziękuję, dziękuję, dziękuję <3.

      Usuń
  21. mamy takich samych ulubieńców !! :) tylko ja nie mam naszyjnika i muzyki ale produkty do twarzy, skóry i paznokci mamy takie same hahah :) ja mam dodatkowo kilka innych do włosów :)
    w wolnym czasie zapraszam do siebie może akurat ci coś wpadnie w oko :) http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Używam tych kosmetyków z Ziaji ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ziaja i naszyjnik najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Aktualnie używam tego szamponu do włosów, całkiem nieźle się sprawdza ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej ! ♥

    Jejku jak mnie tu długo nie było :o wybacz ;c

    Okej, co do wpisu :

    Shadowhunters leci na moją listę seriali do obejrzenia , zaraz po America Horror Story, Pamiętnikach Wampirów i Pretty Little Liars ;)

    Mówiłam Ci już, że dzięki Tobie przekonałam się do ziaji?

    Tak?

    Aa, to się powtórzę :D

    Używam tego samego szamponu i również jestem mega zadowolona :D A co do tej odżywki do paznokci - w piątek po 3/4 miesiącach stałego noszenia tipsów w końcu je zdjęłam . Moje paznokcie - MASAKRA! Wszyscy mi polecali tą odżywkę, i póki co jestem zadowolona. Postanowiłam, że aż do świąt wielkanocnych nie zrobię sobie paznokci - muszą odpocząć, a do tego czasu będę je faszerować właśnie tą odżywką ;)

    Jejku, ta kolia taka słodka *-*

    Świetne piosenki. Nie słucham Demi, ale wielki szacun dla niej za to co przeszła ♥

    A co do rozdania - Jasne! Dla mnie to świetna zabawa :D Nagrody? Nie wiem, może jest coś ładnego, zadbanego, czego chciałabyś się pozbyć, albo jakieś rzeczy z poprzednich hauli czy coś? + koniecznie dorzuć jakiś liścik! :D

    Okey, to by było na tyle :*

    Pozdrawiam! ♥


    _________________

    ``. && . Zapraszam do siebie na nowy wpis! ♥ Tym razem o tym, jak przetrwać różnego rodzaju choroby ;)

    www.nastolatkawsieciblog,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, nie zalogowałam się xD Upss :*

      Usuń
    2. Mimo, że się nie zalogowałaś to domyśliłam się, że to Ty :*. Jesteś jedyną osobą, która pisze mi tak rozwlekłe komentarze z odstępami, a znaczek '&' to już Twój szczególny znak :*.
      Dziękuję, że w ogóle zaglądasz ♥. AHS jest z kolei na mojej liście i to Ty mnie do niego namówiłaś :D. Potrzeba tylko trochę więcej czasu i zacznę serialowy seans :).
      W życiu nie miałam tipsów, więc nie mg sobie nawet wyobrazić jak bardzo pazurki są zniszczone, mam nadzieję, że ta odżywka szybko Ci pomoże, jest naprawdę cudowna ♥.
      Liścik to super pomysł :D
      Pozdrawiam :**

      Usuń
    3. Hah, czuję się wyjątkowa . :p

      Jeej zarażam AHS ♥

      Nie polecam xD Masz swoje piękne i naturalne pazurki nie niszcz ich ^^

      A odżywka pomaga :D

      Usuń
  26. Ziaję znam i bardzo lubię :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje paznokcie również uratowała odżywka z eveline, jestem jej naprawdę wdzięczna :D Uwielbiam 'Stone Cold' Demi Lovato. Słucham jej ostatnio non stop :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach Shadowhunters! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ulubieńcy. Bardzo fajne piosenki ^^ Super naszyjnik!!!

    Nowy post ♥ Zapraszam :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetni ulubieńcy !
    Fajne piosenki i genialny naszyjnik *_*

    jeśli mogłabym prosić klikniesz w linki w moim najnowszym poście ?
    Z góry za wszystko dziękuję :**


    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jutro idę po krem i tonik z Ziaji :) Słyszałam już tyle dobrych opinii, że wreszcie muszę zakupić :)

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetni ulubieńcy ;) Muszę wypróbować ten tonik ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Używałam tych kosmetyków z Ziai, ale jestem z nich bardzo niezadowolona. Nie wiem, dlaczego uważają, że cera trądzikowa = mieszana lub tłusta. Ja mam trądzik i cerę bardzo suchą, dlatego ta seria mi nie pomogła, lecz trochę nawet zaszkodziła...
    Pozdrawiam, shelf-of-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo zaciekawiłaś mnie produktami z Ziaji :) Naszyjnik jest fantastyczny. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. naszyjnik bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajni ulubieńcy <3
    + Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny design, ładne paznokcie i cudny naszyjnik *.*
    Zapraszam: http://my-wooonderland.blogspot.com/
    i również: https://www.youtube.com/channel/UCf2ngpHDBptL-hLq6Y5vbbg/videos

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja ulubiona odżywka 8w1 ;) !

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetni ulubieńcy! Gratuluję zbliżających się 500-obserwatorów :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kremy musze wypróbować ^^ ostatnio mam parcie na naszyjniki i chyba wrócę do kolczyków w uszach..
    Tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Tą serię z Ziaji bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Z ziaji jedynie miałam wazeline dzięki której moje usta wróciły do życia. Szampon miałam ale niezbyt dobrze znosiły go moje włosy, wyglądały źle po nim po prostu.
    Co do odżywki mam taką samą tylko różową bardziej, nowszą. Również ją gorąco polecam! Hozier w delikatnej wersji jest równie piękny, ma charakterystyczny głos... no i tekst tej piosenki, ah.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ,,Dary Anioła'' dostałam na Święta , ale pożyczyłam ją mojej koleżance, która nie śpi tylko ją czyta XD. Śliczna kolia, naprawdę piękna *-*.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Kosmetyki z Ziaji <3 Uwielbiam większość tych,które kiedykolwiek miałam. Ostatnio moim ulubieńcem jest tonik w sprayu z serii z zieloną oliwką. Jest genialny.
    Co do szamponu, miałam go ale niestety moje włosy niezbyt dobrze go znosiły.

    OdpowiedzUsuń
  45. Super wpis i ciekawe kosmetyki :D

    aparacikxxl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. oj tą Ziaję to wszyscy polecają :) cudowne naszyjniki :)

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Serial chętnie zobaczę a biżuteria mi się podoba :)

    naczytane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Produkty ziaji są zawsze trafione. Polecam ci posłuchać The 1975, Lykke Li czy Sussane Sundorf.

    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Odpowiedzi
    1. Takie dopominanie się o nowy wpis bardzo mi pomaga w spięciu tyłka i wzięciu się do roboty :D. bardzo dziękuję ♥.

      Usuń
  50. świetne kosmetyki
    niektóre muszę wypróbować
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Stosowałam te produkty z ziaji, niestety mi nie pomogły. Bardzo ładny naszyjnik!

    ♡ cute-horror.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne