DIY: rzecz, która niesie mnóstwo radości :)

 Cześć Koty *.^




Tutoriale typu Do It Yourself pojawiają się tu niesłychanie rzadko. Jednak ostatnio naszło mnie na stworzenie czegoś kreatywnego, a zarazem łatwego, bo od zawsze uważam, że nie mam zdolności do zadań manualnych.
Jednak starając się uciszyć mój wewnętrzny głos, który mówił "nie próbuj i tak ci nie wyjdzie", zastanawiałam się nad tym, czym miałoby być DIY, które chcę wykonać.

Padło na rzecz, do której zrobienia wystarczy kilka przedmiotów, które każdy znajdzie w swoim domu. A jest to... Słoiczek Szczęścia.
Słoiczek, bo oprawą całego "dzieła" jest właśnie szklany pojemnik. Natomiast szczęścia, ponieważ ma on kojarzyć się tylko z pozytywnymi chwilami i spowodować uśmiech za każdym razem, gdy będzie się z niego korzystać. Tak, korzystać, bo to nie rzecz stworzona tylko do stania na półce i zbierania kurzu, ale do codziennego użytku.
 
 Do wykonania tego DIY wystarczą te rzeczy:

+ długopis, którego zapomniałam sfotografować, ale przecież wiadomo, co to jest xD.

Jesteś już w nie wyposażona? To czas przejść do działania :D!

Krok 1 - zdobienie słoika


Zaczęłam od ozdoby zewnętrznego pojemnika. Wybrałam do tego jedynie starą, wiązaną bransoletkę, którą najpierw rozdzieliłam na pojedyncze nitki, a następnie zaplotłam z nich poczwórnego warkocza. Obwiązałam go wokół otworu. Chciałam, by było minimalistycznie, jednak jeśli masz ochotę dodać do tego brokat, kolorowe serca z papieru samoprzylepnego, czy pomalować farbami to droga wolna :). Zrób tak, byś czuła, że jest to właśnie twoja i tylko twoja rzecz.



Krok 2 -wycinanie


Jeśli masz choć trzy kolorowe kartki to wiedz, że nadszedł czas na stworzenie małych karteczek, na których będzie można zapisać ważne rzeczy. A jakie? Tego dowiesz się już w następnym kroku :). (Jaka ja dziś tajemnicza... podaje, jak zrobić DIY, a nawet nie zdradziłam najważniejszej części, wow).
Najlepiej, żeby miały one kształt prostokąta, bo będzie trzeba je zginać.


Krok 3 - dużo kreatywnego pisania

Ta część to najważniejsza czynność do wykonania.
Skoro tworzysz słoiczek szczęścia to musisz wiedzieć, że najwięcej uśmiechu nie da ci zewnętrzna ozdoba, ale właśnie to, co zapiszesz na karteczkach.
Każdy kolor papieru będzie oznaczał inną kategorię. Ja zdecydowałam się na trzy(na początku myślałam o czterech, stąd tyle kolorów kartek), ale ich ilość jest dowolna - jedynym ograniczeniem jest tylko pojemność słoika :).

Do wyboru masz następujące dziedziny:
  • WSPOMNIENIA, czyli zapisywanie dobrych rzeczy, które spotkały cię danego dnia. Nie musi to być wygrana na loterii, czy szóstka z testu z matmy. Chodzi tu o przyziemne sprawy. Wystarczy, że pomyślisz o miłych drobnostkach, jak uśmiech przystojnego nieznajomego, który był skierowany właśnie do ciebie, czy zakupienie nowego lakieru do paznokci.
Dzięki temu nauczysz się zauważać z pozoru nieistotne sytuacje, które w rzeczywistości tworzą twoje życie i pozytywne nastawienie do świata. W chwilach smutku, czy negatywnego nastawienia do wszystkiego, wystarczy, że zajrzysz do tych karteczek, a wspominanie spowoduje poprawę twojego humoru :).
  • MIŁE SKOJARZENIA - słowo lub zwroty, które kojarzą ci się ze szczęściem. Może to być np. imię pupila, smak ulubionej czekolady, czy nazwa miejscowości, która wydaje ci się najpiękniejsza na świecie. Albo konkretna data np. wskazująca na moment poznania twojej drugiej połówki. Wypisz wszystko to, co sprawiało ci radość w całym twoim życiu, ujmując to w hasłach. 
Losując codziennie jedną z tych kartek, już od rana nastawisz się pozytywnie na cały dzień, bo myślenie o najlepszych momentach z twojej ziemskiej egzystencji nie może nie spowodować polepszenia samopoczucia :).
  • TYTUŁY - oczywiście czegoś, co lubisz. Masz chwilę wolną i nie wiesz co zrobić w jej trakcie? Włącz swoją ulubioną piosenkę, serial czy film albo poczytaj fanfiction lub powieść. Nie możesz się zdecydować? To zapisz tytuły na karteczkach i... losuj! Czasem dobrze zdać się na los.
  •  ZADANIA - nie te, które widzisz jako obowiązek, lecz raczej takie, które mogą pomóc ci w poprawie sposobu patrzenia na świat i siebie lub takie czynności, które rozwiną twoje umiejętności.


Może być to eksperymentowanie z makijażem, wyszukiwanie w sobie zalet, czy wyzwanie polegające na tym, by cały dzień nie narzekać lub uśmiechać się do każdej spotkanej osoby. Co wybierasz? :)

  • CYTATY, których nigdy za wiele. Nie muszą to być specjalnie wyszukane słowa myślicieli słynnych kilka wieków temu. Skoncentruj się raczej na słowach współcześnie żyjących nam osób, najlepiej tych, które lubisz, jak Demi Lovato czy Justin Bieber. 
Mogą to być też wypowiedzi osób, które cię otaczają. Pomyśl o komplementach, które słyszysz. Twoi bliscy mówią, że masz wspaniałe, długie włosy, cudowny kolor oczu lub świetny styl?  Zapisz i to, wrzuć do słoika szczęścia i pewnego szarego dnia, gdy wylosujesz kartkę, uśmiechniesz się. I nie będzie to ostatni uśmiech danego dnia. Gdy pojawi się jeden to każdy kolejny przychodzi łatwiej :D.



To DIY może wydawać się banalne, ale często te pozornie zwykłe rzeczy wprowadzają do życia najwięcej magii.
Dlatego zamiast marudzić zrób coś, co pomoże ci w codziennym istnieniu. Coś prostego, ale kreatywnego, jak właśnie słoiczek szczęścia. Użyj kolorów, swojej kreatywności i pomóż sobie w byciu miłą, i uśmiechniętą osobą. Nie trać życia na koncentrowaniu się na tym, co smutne. Zwracaj większą uwagę na swoje zwycięstwa, a by o nich nie zapominać... zapisz i odnajdź w chwilach smutku :).

Jeśli, tak jak do niedawna ja, nie bierzesz się za tworzenie DIY, bo uważasz, że nie masz do tego talentu, to pamiętaj, że wszystko, co tworzysz, nie powinno być idealne, ale ma być twoje.

Lubicie DIY?
Co myślicie o słoiczku szczęścia? Zamierzacie zrobić?

Buźka :*

Komentarze

  1. Takie rzeczy sprawiały mi radość gdy miałam 15-18 lat :D. Pamiętam jak zrobiłam taki słoiczek szczęścia obecnemu narzeczonemu jak mieliśmy po 17 lat <3 zapisałam mu tam wszystkie najpiękniejsze chwile jakie z nim przeżyłam :D. Był zadowolony <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby taka prosta rzecz, a wygląda bardzo fajnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja robiłam taki słoiczek dla Mojego M z napisami za co go kocham , wspomnienia i śmiesznymi wspomnieniami i prezent genialny < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah taki ,,przypadek'',że właśnie swój uzupełniałam :3 mam w nim wspomnienia z każdego dnia (2016) + tytuły piosenek,których wtedy słuchałam. Pomysł z innymi kategoriami jest super, ale raczej nie zmieści mi się to wszystko ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę w przypadki xDD. Ale, żeby nie było, wcale cię nie obserwuję... a przynajmniej nie świadomie ;).

      Usuń
  5. Dostałam taki sloiczek na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super słoiczek :>
    uważam, że to naprawdę fajna sprawa :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne DIY,ostatnio robiłam podobne o rulonikach ;) więc zapraszam...

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama chyba takie coś zrobie :d Własnie fajnie by było to komuś podarować ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi by sie czegos takiego nie chciało robic i mam bardzo mało czasu...ale pomysł miałas super :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też kiedyś miałam takie podejście do diy, ale aktualnie jestem nim bardzo zainteresowana i po prostu wkręciłam się we wszystko, co mogę zrobić sama :D. Może i ciebie kiedyś to zainteresuje ;).

      Usuń
  10. bardzo ciekawy pomysł :) ja lubie diy ale w wersjii z ciuszkamii :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł :) Może zrobię coś takiego kiedyś, jak znajdę chwilkę.
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana to wspaniały pomysł jest :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodaję do ulubionych, przyjaciolka ma niedlugo urodziny! :) wykorzystam na prezent ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. barrdzo się cieszę :D!
      życzę udanego tworzenia ♥

      Usuń
  14. Bardzo lubię tego typu wpisy. Powiem Ci, że słyszałam już o słoiczku szczęścia, lecz jakoś nigdy nie postanowiłam go zrobić. Ty tak wspaniale opisałaś, krok po kroku jak to zrobić i myślę, że zachęciłaś mnie tym. Z pewnością zrobię sobie taki słoiczek niebawem. ;)

    Zapraszam na KONKURS, do wygrania EOS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, jak mi miło, że cię namówiłam :D.
      Zobaczysz, nie pożałujesz :*

      Usuń
  15. Niezwykle ciekawy blog. Warto regularnie tutaj zaglądać. Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz. http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niby prosta rzecz, a jednak może przynieść sporo zabawy i radości. Muszę wypróbować! Pozdrawiam

    www.mimi-bambini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł :) ja kiedyś też coś takiego prowadziłam, ale później... cóż zabrakło czasu, chęci i dobrych wspomnień...
    Chociaż ja nie ufam DIY, wszyscy mówią że to takie proste łatwe i przyjemne, a ty musisz się umęczyć, przeklinać, a i tak nie wyjdzie tak jak w oryginale :) przynajmniej ja mam takie doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł :D
    Ja nie robię DIY, dlatego, ze nie mam czasu i ochoty za bardzo, ale to jak inni robię sprawia mi przyjemność :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysł niby banalny a bardzo fajny :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zrobiłam taki słoiczek mojej mamie na urodziny, by gdy ma ona szare dni kiedy praca i obowiązki ją przerosną, zajrzała do takiego słoika i się uśmiechnęła :)
    Bardzo fajny pomysł!
    MÓJ BLOG-KLIK!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post. :-) Świetne zdjęcia. :-) Pozdrawiam!

    http://wwww.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. no fajny pomysł na ten słoiczek ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki świetny pomysł z tymi słoikami :D Przyznam, że jest to wbrew pozorom bardzo pracochłonne, więc cieszę się, że się za to zabrałaś. Ja sama też chcę zrobić podobne słoiczki ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Widziałam podobne DIY, fajny pomysł.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam coś podobnegoz jest to dość popularne. Ja też powonnam zrobić jakieś diy. :)
    BLOG [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe DIY! Sama posiadam taki słoiczek tylko, że z wspomnieniami, które otworzę pod koniec obecnego roku :) Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu... to życzę wytrwałości :P Świetny pomysł, by otworzyć go po roku działania! :D

      Usuń
  27. fajne sposoby! :)

    http://alexwberry.blogspot.com/ -Ulubieńcy Marca:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam taki słoiczek, ale trochę go zaniedbuję :D
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dobry prezent, chociażby na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sama kiedyś dostałam taki słoiczek szczęścia ! :)
    Zapraszam do mnie http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna rzecz! Trochę się boję, że jak to zacznę robić to zaraz przerwę i nie dokończę, bo jestem strasznym leniem, haha :) Pomysł jak najbardziej na plus!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny pomysł :) Zrobię sobie chyba taki ^^ Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł. Zrobię taki z cytatami, które mi się podobają. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne diy. Taki słoiczek to mały codzienny motywator. Świetny pomysł z takim słoiczkiem. Ogólnie uwielbiam takie motywujące rzeczy :) Ciekawy pomysł jest też ze słoikiem wspomnień. Bardzo spodobał mi się Twój instagram, dlatego obserwuję :)
    Wesołych świąt!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Właśnie znalazłam twojego bloga i mogę go polecić :)
    Pozdrawiam i zapraszam Mój Blog^^

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy pomysł, np dla przyjaciółki na urodziny, z karteczkami przypominającymi dane wydarzenia np:) te z zadaniami, u mnie by nie uszło, mam zbyt malo motywacji :/ wpadaj! Www.olkha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. I pomyśleć, że z niczego może powstać takie cudo...
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie zrobię, przyda się :) Pozdrawiam i zapraszma na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wygląda! Uwielbiam takie rzeczy wykonane samodzielnie. Są o niebo lepsze niż te zwyczajne ze sklepu.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Znakomity efekt.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja od początku roku,prowadzę słoik z wspomnieniami ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny pomysł na urodziny! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Super wyszło Ci te DIY! ♥ genialne! ja akurat dzisiaj robiłam pojemnik na pędzle! :D

    dziekuje za komentarz u mnie :** będe wpadać czesto :*


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojej!! Już kiedyś takie robiłam, dzięki Tobie, powróciły wszystkie tamte wspomnienia i na pewno ponownie zrobię słoiczek szczęścia ^.^ Uwielbiam takie DIY, ja akurat bardzo lubię umieszczać na karteczkach motywujące cytaty, w sumie niczego innego nie próbowałam, ale kuszą mnie, żeby umieścić na karteczkach również różne zadania. To też wniesie do mojego życia dużo motywacji i przyjemności! <3 A dodatkowo oczywiście całość wygląda mega ślicznie, jak idealna dekoracja! ^.^
    Wesołych Świąt! <3

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie wyglądasz :)
    Powiem szczerze, że jeśli znajdę więcej czasu to chętnie sama zrobie sobie taki słoiczek :)
    Pozdrawiam !
    rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      To mam nadzieję, że już niedługo znajdziesz więcej czasu i poświęcisz go na coś kreatywnego ;) 3maj się <3.

      Usuń
  46. Świetny pomysł ;)
    Obserwuje ;)immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Twój uśmiech <3 Świetne diy. Sama kiedyś zastanawiałam się nad zrobieniem takiego słoiczka, kto wie, może i zrobię :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Słyszałam o tym słoiczku, świetna sprawa! Wesołych życzę!

    -Natalia

    Zapraszam do siebie! :) MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny pomysl, mozna komus sprawic wiele radosci!
    Pearl in Fashion

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny pomysł z takim słoiczkiem! Niby taki prosty, ale jak wartościowy :D
    Muszę koniecznie taki zrobić!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Super pomysł, muszę spróbować ;D
    http://natalkapk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Takiego typu sloiczek zrobilam jako prezent dla kolezanki na poczatku roku. Byla mega zadowolona, sama dorzuca jeszcze karteczki
    POZDROWIONKA
    blog-werki.blogspot com

    OdpowiedzUsuń
  53. Szalenie fajny słoiczek. Szalenie podoba mi się Twój pomysł z kategoriami i wiesz, co? Chyba zrobię sobie coś takiego, chociaż nastolatką już dawno przestałam być :).

    OdpowiedzUsuń
  54. świetny pomysł na pewno zrobię sobie taki słoiczek :D http://borderlinemilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. To jest na prawdę świetna sprawa, ja mojemu K. na walentynki sprawilam taki słoiczek, ale ze slowami, za co go kocham.. i tak wyciąga codziennie po jednej karteczce i jest mu milo, nawet gdy jesteśmy pokloceni, to wie, że to chwilowe :)


    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliki Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  56. Też robiłam podobne rzeczy :) Tyle, że wypisywałam co mogę zrobić dla siebie, co mnie uszczęśliwi. Małe drobne rzeczy :D
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny pomysł :
    Pozdrawiam i chętnie zobaczę więcej tego typu wpisów :)
    aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja osobiście uwielbiam diy. Słoiczek szczęścia to świetny pomysł.
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  59. Such a cool and beautiful idea. Thx for sharing. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny pomysł taki słoiczek wspomnień. Wiele rzeczy ucieka nam z pamięci, fajnie po kilku latach otworzyć taki słoik i powspominać wszystkie miłe chwile 😊 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Super diy !:)
    Zapraszam do mnie :) odwdzięczam się za każdy komentarz :)
    claudiaslomiana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Jejku , jestem taka wredna że aż w siebie nie wierzę ! :o

    Tyle świetnych rzeczy mnie tu ominęło !!! :***

    Przepraszam kochana :( ♥♥♥

    A co do Słoika Szczęścia :

    Zaczęłam w lutym, zeszłego roku. Wpisywałam tam jedną rzecz, która spowodowała uśmiech na mojej twarzy. Gdy miałam dołka wracałam do tych wspomnień, co było mega miłe :)

    Nie pomyślałam o kolorowych karteczkach, pomysł ogólnie jest świetny :D

    Lubię jak robisz DIY <3 Są świetne, praktyczne i na tyle proste, że nawet takie beztalencie jak ja potrafiłoby to zrobić ^^

    Pozdrawiam! :*

    `` . && . z a p r a s z a m d o s i e b i e !

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetne są takie DIY :)

    Kochana mam prośbę, czy mogłabyś kliknąć w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny blog,kolory i nangłówek :D
    Zapraszam do mnie,a jeśli Ci sie spodoba to możesz zaobserwować :) Będzie mi niezmiernie miło.
    www.lady-angelique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Słoik szczęścia zawsze fajny! Już niedługo zamierzam przeczytać mój słoik z tamtego roku... Jednak leń nie opuszcza. XD Fajny blog. Podoba mi się nagłówek. ;)

    Zapraszam do mnie! Opowiadam o tym, jak ciężko jest w życiu miłosnym w wieku nastoletnim.
    http://crush-i-ja.blogspot.com/
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetny pomysł ! Na pewno skorzystam i stworzę sobie taki słoik szczęścia. :)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak ja lubie DIY! Super! Nominuje Cie na Liebster Award! Tu masz info: http://thegabeye.com/liebster-blog-award/
    Bede do Ciebie zagladac czesciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  68. bardzo kreatywna jestes! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. Super!
    Ale masz piękny uśmiech ! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  70. Wchodzę tak często na tego bloga z oczekiwaniem na kolejny post... Czy to już koniec z blogowaniem? :/

    OdpowiedzUsuń
  71. Świetne pomysły! ;) Już nie możemy się doczekać kolejnego DIY ;)
    http://mannequiin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. super pomysł obserwujemy? zapraszam MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  73. Właśnie myślałam o zrobieniu takiego słoiczka!
    Dziękuję, że jeszcze bardziej mnie zmobilizowałaś abym go zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :*
      Świetna sprawa z tym słoiczkiem :) Kreatywnego tworzenia!

      Usuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne