Kto nagrywa najlepsze covery? TOP 5


Tak na początek to bardzo dziękuję każdej osobie, która przeczytała poprzedni wpis i opisała swój punkt widzenia na temat... bardzo życiowy. Naprawdę, wiele to dla mnie znaczy, bo zawarłam w nim sporo myśli, które wciąż zaprzątają mi głowę. Wczytać się w Wasze opinie w sprawie tak bliskiej mojemu sercu jest świetną sprawą, bo czuję, że nie jestem sama z moimi przemyśleniami, które ostatnio bywają dosyć toksyczne.


Muzyka jest jedną z najwspanialszych części mojego życia. Szczególnego talentu do śpiewania nie mam, więc tylko mruczę w rytm muzyki, ale nie zmienia to faktu, że ciągle czegoś słucham, nucę, odkrywam nowe brzmienia.
Od potrzeby chwili, czy humoru zależy, jaki gatunek będzie tym, w który wsłucham się danego dnia. Głównie jest to pop, ale nie uciekam też przed RnB, jazzem, soulem, czy reggae.

Według mnie każdy gatunek ma w sobie te ciężkie do określenia, ale jakże magiczne "coś". I nie ograniczając się tylko do jednego typu muzyki czuję się... wolna :). Też dzięki temu łatwiej mi zrozumieć innych, czy mieć bardziej trafne pierwsze wrażenie na ich temat, oceniając na podstawie gatunku muzyki, którego słuchają, bo gdy też słucham tych samych wykonawców, zapewne odczuwam podobne emocje i wiem, co może dziać się w głowie innej osoby.

Zabrzmiało to trochę tak, jakbym uczyła się czytania w myślach, ale spokojnie, tego nie umiem, nie macie się o co bać xD.

Poza tym lubię słuchać tych samych piosenek w wykonaniu różnych osób. Dlatego przygotowałam subiektywne zestawienie TOP 5 osób tworzących covery.

Gotowi na chwilę relaksu? To zapraszam do zapoznania się z moimi ulubieńcami ♥.


To dziewczyna o bardzo delikatnym i kojącym głosie. Dla mnie jest aniołem w czerwonych włosach. Bardzo wczuwa się w teksty piosenek, co nie tylko słychać, ale też widać w oczach.



Tworzy covery na skrzypcach. Dzięki niemu bardzo polubiłam ten instrument, na który wcześniej nie zwracałam uwagi. Dlatego, że nawet nie miałam wyobrażenia, jak sprawdzi się on we współczesnych piosenkach. Warto go posłuchać, choćby dla zaspokojenia ciekawości :).





3. Kina Grannis

Gdybym nie przeczytała o niej na jednym z blogów to pewnie do tej pory nie wiedziałabym o jej istnieniu. Na szczęście już jestem oświecona i zachwycam się jej wyjątkowym głosem. Ma genialną, niską barwę głosu oraz kilka własnych piosenek z teledyskami na koncie :).





2. MAX

Trafiłam na niego dość niedawno i się wręcz zakochałam ♥. Świetnie się go słucha, jak i ogląda, bo genialnie operuje głosem, a poza tym... co by tu ukrywać, jest bardzo przystojny :3.
Na swoim kanale umieszcza już głównie własne piosenki, ale i covery się znajdą. Można go też posłuchać u Kurta Hugo Schneidera.





1. Leroy Sanchez

Czyli moje największe uzależnienie muzyczne od dłuższego czasu. Ma coś takiego w głosie, że bardzo przyciąga i dopiero po kilkunastu ponownych odtworzeniach tej samej piosenki zdaję sobie sprawę, że nie słucham utworu przez 3 minuty, a przez 30 :D. Niedawno otworzył drugi kanał, gdzie wstawia covery po hiszpańsku.
Każdy jego utwór jest wspaniały, dlatego ciężko mi było wybrać dwa ulubione, ale jakoś się udało ^.^.





A jeśli powyższe covery wpadły Wam w ucho to pewnie spodobają Wam się też te piosenki, które moi ulubieńcy nagrali razem :D.



Słuchacie coverów? Co myślicie o moim TOP 5?
Jaki gatunek jest Waszym ulubionym?

Do następnego :*

Komentarze

  1. Ja raczej nie słucham coverów. Posłuchałam tych, które zamieściłaś w tym poście i jestem pod wielkim wrażeniem. Najbardziej spodobała mi się Kina Grannis. Chyba będę jej teraz częściej słuchała. Ja słucham Justina Biebera, jest on moim wielkim idolem. :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis i KONKURS
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    Pozdrawiam, Julietta :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcześniej nie zwracałam uwagi na covery, ten, który gra na skrzypcach jest świetny ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w ogóle nie słucham coverów :P Obserwuję i liczę na to samo ^^

    http://mixibling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wierzę... :D Czytając Twoje kolejne posty, poznaję, rozumiem, ZNAM Cię lepiej... Odczuwamy bardzo podobne emocje, wrażenia, nie do wiary. :D
    'Według mnie każdy gatunek ma w sobie te ciężkie do określenia, ale jakże magiczne "coś". I nie ograniczając się tylko do jednego typu muzyki czuję się... wolna :).' - odnosząc się do tego... Ja uważam tak samo, czuję tak samo.. Mi przeważnie jeden gatunek muzyki wpada w ucho, ale nie ograniczam się do słuchania tylko jednego. Słucham każdego gatunku, który mi 'podejdzie?' :D chyba mogę tak to nazwać. Każda muzyka ma w sobie to COŚ, o którym piszesz. :) Czuję, że z każdym postem dowiaduję się o wiele więcej. :D I mam nadzieję, że z kolejnymi będzie tak samo! ;* ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, ciężko aż to skomentować, ale tak czasem jest, że z różnymi osobami łączą nas pewne rzeczy. Możemy nie znać się tak na żywo, ale nie znaczy to, że nie możemy być do siebie podobne :).
      Fajnie, że mi to napisałaś. Mam teraz kolejny temat do przemyśleń :P.
      3maj się :*

      Usuń
  5. Ja raczej nie słucham coverów :)
    ale uważam, że te są całkiem fajne :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słucham coverów, ale z chęcią odsłucham tych co zaproponowałaś :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słucham coverów, ale Twój post mnie do tego zachęcił :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. O boże uwielbiam Leroya <333 Jednak moimi top 5 są 1. Pentatonix jedyni, niepotwarzalni królowie muzyki accapella <3 2. Sam Tsui ( abdbkwhury *.* ) 3. Leroy <3 4. Studio Accantus 5. MAX :DD
    Pozdrawiam :D
    http://books-world-come-in.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oo, nie słyszałam 1, 2 ani 4 także bardzo dziękuję za info. Skoro znajdują się w Twoim top 5 to zapewne warto wsłuchać się w to, co tworzą i kto wie, może mi też się spodoba? :).
    Buziaakii :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc nie znam żadnej z wymienionych przez Ciebie osób! Muszę zabrać się za przeglądanie, muszę znaleźć coś miłego dla uszu na wieczór :)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Słucham tego co akurat wpadnie w ucho :D
    Ale chyba nie słuchałam jeszcze coverów :)
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tak że czasami troszke pozmieniany cover bardziej mi się podoba niż oryginał ;)
    Zapraszam na --> Mój Blog
    oraz Fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam czasem takie wrażenie :D. Dlatego covery to super sposób na ponowne "odkrycie" tej samej piosenki ;).

      Usuń
  13. Wszystkie dziewczyny maja mega głosy :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam cover . Słuchałam kilku coverów 1 i 2
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słucham coverów, ale chętnie przesłucham.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie najlepsze Max <33

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słucham coverów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami słucham i są lepsze, niż oryginały ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy pomysł na posta! :)
    Ja rzadko słucham coverów. Zdarza się czasami tak, że covery są lepsze niż oryginał. MAX tworzy super covery :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, przesłucham :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie misia :3

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno przesłucham. Ja osobiście najbardziej uwielbiam Titusa Calderbanka, ma piękny głos i super interpretuje większość utworów.:D
    http://viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja słucham Maxa, jest niesamowicie utalentowany! :) Wiedziałaś o tym, że już miał okazję zagrać nawet w filmie? Zagrał w jak dobrze pamiętam "wyśpiewać marzenia" czy jakoś tak produkcji Disneya :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Wow, nie miałam pojęcia! :D

      Usuń
  23. Nie pamiętam kiedy ostatni raz słuchałam jakiegoś coveru :o
    Kiedyś bardzo dużo ich słuchałam. Uwielbiałam młodych ludzi dopiero wybijających się na youtubie, ale kiedy to było :o Już z jakieś 7 lat temu.
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny post :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Leroy ma taki znakomity głos!

    Zapraszam do siebie! Jak blog się spodoba, mile widziana obserwacja ^^ http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znałam tych coverów, niektóre świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam muzykę, więc chętnie przesłucham te utwory :)

    Kochana mogłabyś mi pomóc i poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/nowosci-z-shein-i-dresslink.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  28. UWIELBIAM SŁUCHAĆ COVERÓW ! ♥♥♥

    Jest to jedno z moich uzależnień, serio . *-*

    Najbardziej lubię :

    - Megan Nicole
    - Tiffany Alvord
    - Sophia Kalrberg ( PillowTalk *-* ! )
    - Macy Kate ( Better Together ♥ )
    - Halocene ( Cacke By The Ocean <3 )
    - Beth ( Don't You Worry Child ♥♥ )
    - Alex G ( Trift Shop xD )
    - Against The Current ( Water Under The Bridge ! ♥♥♥ )
    - Madysyn Rose ( Ghost :* )
    - Madilyn Bailey ( Little Things ^^ )


    Polecam, serio - przesłuchaj i uwierz , że NIE POŻAŁUJESZ ! :*

    Daj znać czy Ci się spodobały ;)

    Pozdrawiam ! :*

    ``. && . Z A P R A S Z A M D O S I E B I E !

    www.nastolatkawsieciblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle zostawiasz baardzo interesujące komentarze ;D
      Dzięki za polecenie tak wielu ciekawych coverów, do tej pory słyszałam tylko Macy Kate i Sophie Karlberg, z czego utwór tej drugiej bardzo mi się spodobał :D *.*
      Zaraz wyszukam resztę. Dzięki :*

      Usuń
  29. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc & g+? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam słuchać coverów, jednak pośród twojej top 5 nie znalazłam moich ulubieńców :D Mam trójkę ulubionych osób śpiewających covery - Jasmine Thompson, Sofia Karlberg i Boy Epic :)
    Z twoich bardzo podoba mi się głos Kiny. Max też mi przypadł do gustu, ale tylko ze względu na głos, jest może i przystojny ale to nie mój typ, za to jego kolega grający na pianinie jest słodki *.*
    Ja też nie ograniczam sie do jednego gatunku, jednak jest kilka gatunków których bardzo nie lubię słuchać - rap, disco polo, country, reggae. Głównie słucham dubstepu, trapu, popu, ostatnio też k-popu. A cała reszta jest dla mnie jak najbardziej spoko. Wszystko zależy od piosenki która mi wpadnie w ucho :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam głos Jasmine <3 Ale właśnie nie wiedziałam, czy mogę ją zaliczyć do mojego "top 5", bo ja ją uznaję za profesjonalną piosenkarkę. W szczególności właśnie jej prywatne utwory mi się podobają :3.
      Ten na pianinie to CHYBA jego brat, więc jak coś to możemy się nimi podzielić hihi ;*.

      Usuń
  31. O MATKO... Ale masz piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam covery!! Z Twoich top 5, znałam tylko dwóch wykonawców, którzy również należą do moich ulubieńców, a mianowicie Max! <3 Czułam to samo co Ty ^.^ Mamy podobny gust ;) I oczywiście Kinę, której głos uwielbiam! Wprowadza w cudowny nastrój! Leroy jest wspaniały!! Nie znałam go wcześniej, także niezmiernie się cieszę, że czytam Twojego bloga i "poznałam" takiego wspaniałego artystę!! Jego głos naprawdę jest hipnotyzujący i nie kończy się na jednym odsłuchaniu piosenki! :))
    Ja też słucham różnego rodzaju muzyki, nie skupiam się tylko na jednym, to pozwala odczuwać dużo więcej emocji związanych z muzyką, która towarzyszy mi każdego dnia, wszystko zależy oczywiście od nastroju w danym dniu, ale żadnym rodzajem muzyki nie gardę ^.^
    A tak BTW to ostatnio czytając Twoje posty, mam poczucie jakbyśmy się przyjaźniły i znały od lat, wiem, że to trochę dziwne, a nawet bardzo, ale to tak jakbyśmy się znały, nie znając się xd Mam nadzieję, że mnie rozumiesz ;D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś tu coś nowego, co Ci się spodobało :)
      Zdecydowanie Cię rozumiem, choć to bardzo dziwne xD Jednak to takie fajne uczucie, nie znać kogoś, a jakby jednak..znać :D.
      Kochana, dziękuję Ci za wszystko ♥. Buźka :*.

      Usuń
  33. Powiem szczerze,że coverów za bardzo nie słucham,jednak te bardzo mi sie spodobały! Masz świetnego bloga,uwielbiam go! Może za nie długo zrobię "Top 5 blogów"? Haha,to dobry pomysł :-).Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :-*

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny post <3 zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy : ) http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też słucham wielu gatunków, czemu mamy się ograniczać?
    Większość coverów znam, ale też odkryłam paru artystów :)
    Kinne Grannis i Max'a słucham bardzo często.
    Trzymaj się i zapraszam oczywiście do siebie c:
    oryyginalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam covery! :) Nie słyszałam o nich wcześniej, ale najbardziej spodobał mi się Max *.*
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam covery mogłabym ich słuchać. Ufff czyli nie mam się obawiać ,że będziesz czytać mi w myślach ? :)) To dobrze :P Teraz już wiem co będę robiła przez następne parę minut mojego życia słuchała coverów tych artystów których podałaś :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tych osób ale posłuchałam kilka coverów i jestem pod dużym wrażeniem, są genialne.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajne zestawienie :) z przyjemnością słuchałam wszystkich, nr 1 najlepszy, naprawdę piękny głos! :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Leroy! <3 Miałam nadzieję, że się tutaj znajdzie, bo jest naprawdę świetny :) Zdecydowanie najlepszy cover jest do All I Ask Adele. Miazga. A jeśli lubisz słuchać coverów Adele w przedziwnych kombinacjach to polecam w wersji reggae (https://www.youtube.com/watch?v=OmnDEUD9NyI). Miła odmiana od tego, co wiecznie puszczają w radiu czy w tv (może się przejeść...).
    Kina jest śliczna i świetnie śpiewa. Kiedy już widziałam jej cover do jakiejś piosenki.
    Całej reszty nie znałam, ale Jemma i Flashlight jest całkiem spoko. Selena już nigdy nie będzie tą Seleną. Skrzypki nie będą już nudne. Max też jest całkiem niezły :)
    Ja ogólnie za coverami nie przepadam, ale nieraz po prostu można się zakochać.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czasem słucham różnego typu covery. Pozwalają one często popatrzeć na piosenkę z innej strony, odkryć jej inne brzmienie, przesłanie też nierzadko.
    Z coverami i z muzykami często jest podobnie. Głosy i brzmienia są podrasowane. Tak naprawdę możemy zachwycać się czymś co nie istnieje. Czego dowiadujemy się po usłyszeniu na żywo. Także stosunek mam do tego różny. Trzeba mieć trzeźwy i realny pogląd na to, by nie dać się oszukać z wersjami "zrobionymi", nie na żywo.

    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne