Ulubieńcy maja ♥

Czeeść : )


 Robienie zdjęć do dzisiejszego wpisu zajęło mi więcej czasu niż się spodziewałam. Wszystko za sprawą Frani - kotki, która nie odstępowała mnie na krok. Dopóki się z nią nie pobawiłam to skakała po wszystkich produktach, jakie chciałam uchwycić, wchodziła w każdy kadr i przy okazji dumnie mruczała, że znalazła się w centrum uwagi :D.

A wracając jeszcze do poprzedniego posta to bardzo dziękuję, chyba już z setny raz, każdej osobie, która go przeczytała. To jeden z najbardziej osobistych wpisów, jakie tu zamieściłam, więc fakt, że pojawiły się pod nim komentarze, z których wynika, że ktoś przeczytał moje słowa, dodał mi otuchy.

Od jednej z czytelniczek, która prowadzi blog http://lovett-lov.blogspot.com/ dostałam też przepiękny prezent. Paulina bardzo się postarała i wykonała dla mnie aktualny nagłówek. Dajcie znać, co o nim myślicie ♥. Według mnie jest słodki i oddaje klimat zbliżających się wakacji. (Jeszcze raz bardzo ci dziękuję ♥).

MUZYKA



Z majowych, muzycznych nowości najbardziej zahipnotyzowała mnie piosenka Meghan Trainor "Me Too". Choć tekst jest trochę narcystyczny to jednocześnie nadaje się do podnoszenia pewności siebie. Beat jest tak dobry, że aż chce się podnieść z miejsca i zacząć tańczyć :).



Rzadko zachwycam się piosenkami polskich artystów. I choć Sylwię lubię, a nawet doceniam za jej twórczość to od czasów współpracy z Liberem żadna jej piosenka nie spodobała mi się do tego stopnia, jak "Tamta dziewczyna". W szczególności trafiają do mnie te fragmenty z niższą tonacją, czyli początki zwrotek ♥. A przy okazji profesjonalny, ciekawy teledysk, w którym można zobaczyć Dudziaka ze "Szkoły" :D.

KOSMETYKI


Moją miłością do serii ziaja: liście manuka chwalę się na każdym kroku, bo to właśnie dzięki tym produktom zmniejszyły się moje problemy z cerą. Oprócz dwóch kremów i toniku, od niedawna używam też pasty do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. I spisuje się świetnie!

Ziarenka peelingu są ukryte w paście o kremowej konsystencji. Wcieram ją przez ok. 2 minuty, pozostawiam do wchłonięcia i spłukuję. Efekt? Skóra jest gładka i promienista.


Kremy do rąk marki cztery pory roku są bardzo tanie, bo za jakieś 5 zł dostaniemy produkt o pojemności 150 ml. A oprócz tego są również skuteczne. Krem do skóry zniszczonej pomógł mi w nawilżeniu i regeneracji dłoni, które od zimy cierpiały katusze.

Z powodu wiatru i niskich temperatur miałam zaczerwienione dłonie, a w miejscach najbardziej suchej skóry pojawiały się małe ranki, z których leciała krew. Nie pomagał mi żaden kosmetyk, aż do momentu, gdy zaczęłam stosować ten krem.

Słyszałam, że nie każdemu on się sprawdza, jednak ja z czystym sercem mogę Wam go polecić :).


Roll-ony z NIVEA są świetne. Nie pozostawiają śladów na ubraniach, przyjemnie pachną, zapewniają skuteczną ochronę, nie podrażniają wrażliwej skóry, a w dodatku są w pojemniku, który ciężko zniszczyć (w psuciu jestem mistrzem, więc wiem, co piszę). Chyba ich produkty mogłabym chwalić całymi dniami, bo, serio, jak dla mnie kulki z NIVEA są najlepsze.

Jednak, gdy zastanawiacie się nad roll-onem a sztyftem, to zawsze wybierajcie te pierwsze. Produkty w sztyfcie "osadzają się" w jednym miejscu i mogą zostawić ślady na ubraniach.


Jako, że mam cerę mieszaną, a tym samą tłustą w strefie T to w czasie ciepłych miesięcy muszę dodatkowo dbać o twarz, by nie świeciła się jak pochodnia.

Przydają się do tego bibułki matujące, które wystarczy przyłożyć miejscowo do twarzy, by pot znalazł się na takim papierku (wygląda jak biały papier do pieczenia, tyle, że w wersji mniejszej niż A6).


Po użyciu cera wygląda estetyczniej, a makijaż pozostaje nienaruszony. W czasie wiosny i lata to mój mały niezbędnik :).


Kiedyś cienie do powiek używałam dosłownie kilka razy do roku - na Sylwestra albo tylko po to, by je nałożyć, zobaczyć, czy dany kolor mi pasuje i od razu zmyć.
Ale pewien czas temu trafiłam na potrójne cienie z FMu w kosmetyczce mojej mamy (ale ze mnie rebel).


Z moimi oczami (mieszanka zieleni i jasnego brązu, ale ja uważam, że to nie piwny) zgrywa się każdy z tych kolorów - zarówno miedź, kremowy, jak i zgniła zieleń. Do tego są perłowe, a właśnie produkty z drobinkami rozświetlającymi pasują mi najbardziej. W matach wyglądam jakoś... chłodno xD.
Produkt jest wydajny i duży, jak na cień (rozmiaru dłoni, bez uwzględniania palców), a do tego trwały. Całego dnia bez bazy nie wytrzyma w idealnej formie, ale nawet przez 12 h utrzyma się spora część kosmetyku.

UBRANIA


Jeans nigdy nie wyjdzie z mody. To zapewne jeden z powodów mojego uwielbienia do tej kurteczki. A poza tym pasuje do niej dosłownie wszystko - eleganckie sukienki, którym nada bardziej codzienny wygląd, czy t-shirt i jeansy, jako zestaw najprostszy z najprostszych.

PRZYRODA

Uwielbiam wiosnę, a w szczególności miesiąc maj. Nie ważne, czy jest upalnie jak latem czy chłodno, jak w marcu - kocham ten miesiąc za śpiewające patki, kolorowe kwiaty i świadomość, że już niedługo wakacje.
Dlatego do ulubieńców dodaję tym razem przyrodę, której kolorowe odsłony poprawiają mi humor.




Oto Frania - psotnik, który chciał być w każdym kadrze :).
A jacy są Wasi ulubieńcy miesiąca?
 Co sądzicie o jakości zdjęć? 
Buziakii :***

Komentarze

  1. Lubię te kremy do rąk cztery pory roku :) tanie i dobre

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajni ulubieńcy! Zdjęcia są świetnie wykonane ^^ Słodki kociak *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :). Zmieniłam telefon, więc stąd te moje pytanie o jakość zdjęć :).
      Dziękii i pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeśli masz cerę mieszaną to zdecydowanie warto się skusić ♥.

      Usuń
  4. Sylwia Grzeszczak bardzo mnie zaskoczyła tą piosenką - pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo :).
      Mam nadzieję, że nie po raz ostatni, bo miło jest słyszeć dobrą piosenkę współczesnej, polskiej piosenkarki :).

      Usuń
  5. Zdjęcie kota jest faktycznie urocze. Mój nie chce tak pozować! Nawet podstawienie kiełbasy nic nie zmieni.
    Kremy z Czterech Pór roku są bardzo fajne, chociaż ja uciekałabym od czerwonego. Strasznie śmierdzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D.
      A ten krem to w rzeczywistości jest pomarańczowy, nie czerwony, tak tylko na tym zdjęciu wyszedł :P.

      Usuń
  6. Moje koty jak tylko widza ze chce im zrobić zdjęcie to uciekają ;D
    ładne fotki kwiatków ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z kosmetyków używam tylko pasty z zaji i ja nie wiem jakoś nie umiem się nią zachwycać, każdy ją chwali ale jak dla mnie jest po prostu kosmetykiem do buzi nie widzę czy mi szkodzi czy poprawia moją cerę :P
    Podoba mi się bardzo Twoja kurtka!

    pozdrawiam
    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Nie każdy kosmetyk jest stworzony do każdej cery ;).
      Ja zawsze porównuję ze sobą dwa produkty, dajmy na to używałam wcześniej peelingu z avonu, a teraz próbuję tego z ziaji. I porównując, to dla mnie ziajowy jest o wiele lepszy - ma drobniejsze ziarenka, a do tego kremowa konsystencja nie jest tak tłusto-kremowa jak w przypadku avonowego. I cerę pozostawia bardziej dotlenioną.
      Ale kosmetyki to akurat bardzo indywidualna kwestia i dopóki na własnej skórze się nie przetestuje to ciężko cokolwiek powiedzieć o każdym konkretnym produkcie.
      Dziękuję :***

      Usuń
  8. Fajne rzeczy!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  9. Meghan się przefarbowała ;o? Ojej. A tak ślicznie było jej w blondzie ;c
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam ten teledysk tak wiele razy, że już się przyzwyczaiłam do tego koloru :P.
      Ale nie mogę się z Tobą nie zgodzić, bo w blondzie też mi się bardziej podobała :)

      Usuń
  10. Jeju <3 Cudowny post :* Tak czekałam na kolejnego posta i jest :D Uwielbiam Twojego bloga! <3 Pozdrawiam ;*
    http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejuu *.* Jesteś Kochana ♥
      Z takich komentarzy cieszę się jak wariatka haha :*
      Postaram się już więcej nie zawieść <3

      Usuń
  11. Zdjęcia są bardzo fajne, a Frania jest przeurocza :)
    http://wilczynskaklaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę pastę z Ziaji. Jeszcze krem na noc bardzo lubię i dobrze spisuje się na mojej cerze. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię ten kremik z cztery pory roku <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny ulubieńcy :D
    Też mam takiego kota, co się wszędzie wciska :D
    Nie jest mój ani nasz, zaczęliśmy go karmić, jak do nas przychodził i przychodzi do nas, kiedykolwiek przyjedziemy na wieś :D Nazwaliśmy go Robal :D

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, imię bardzo oryginalne <3 <3 <3.
      Uwielbiam twoją pomysłowość :D.
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  15. Frania jest prześliczna! <3 Świetne piosenki i kurtka. :)
    Pozdrawiam :*
    NOWY POST na crazy-tusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo też bardzo lubię piosenką Sylwii. Sylwię tylko można podziwiać :) Świetny post!
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Frania po prostu lubi być w centrum uwagi :D Świetna kurteczka, sama niedawno stałam się posiadaczką podobnej i również jest moim ulubieńcem.

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta kurteczka :-)
    A nagłówek - super się prezentuje na Twoim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te koty już tak mają - ostatnio mój Ryszard wdupczył mi się na książkę i za nic nie chciał zejść :D
    Ziaja jest rewelacyjna, ich kremy bb>>>>>>>
    A seria z liścmi Manuka bardzo dobrze zdaje egzamin!
    Aż chyba wyciągnę swoją dżinsową katanę, bo znając mnie lezy zgnieciona na dnie szafy..
    Buziaki! x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie kremy do rak z tej serii:) obserwuje i zapraszam do mnie😀

    OdpowiedzUsuń
  21. przyroda jest zjawiskowa na zdjęciach jak żywa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna, zwięzła notka :)
    Zapraszam do mnie na post ♥
    Byłoby mi niezmiernie miło.
    BITHERPHOBIA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za obserwację ;) Zostawiłaś link więc wpadam cię odwiedzić.
    Bardzo fajni ulubieńcy. Tak samo jak Ty uwielbiam Maj. :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie kremy do rąk z cztery pory roku są moimi ulubieńcami 😁
    Pozdrawiam 💛
    angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam kremy 4pory roku i dezodoranty z Nivea :D
    Fajny post i ładne zdjęcia.

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się kurtka, chętnie sprawię sobie podobną.
    http://nicniejesttakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też uwielbiam tą serię Ziai. :) I też pozostawiam do wchłonięcia, wtedy efekt jest lepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne są te bibułki matujące :D Ja na zdjęciach mam podobnie z moim psiakiem, a kocurek przesłodki! :P
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  29. Bibułki matujace tez bardzo fajne sa <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piosenka Meghan jest mega pozytywna!

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post, również lubie te piosenki :)
    Dziękuje za obserwacje, również obserwuje, masz świetnego bloga :)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawi ulubieńcy :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ten sam produkt z ziaji i bardzo go lubie :)
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Frania! <3 Nie dziwię się, że chciała pojawić się na zdjęciach - to bardzo ładny kot :)
    Nagłówek fajny :)
    U mnie na komputerze tytuł wpisu ma czcionkę bez polskich znaków ("ń" jest inne), ale może to tylko u mnie :)
    Śliczne kwiaty!
    Pozdrawiamy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... pierwszy raz ktoś zwrócił mi na to uwagę, ale to pewnie dlatego, że to nowa czcionka na blogu :P.
      Nwm co na to począć, w mojej przeglądarce wyświetla się normalnie... ale dzięki za zgłoszenie problemu, jak u większej ilości osób coś takiego będzie występować to wprowadzę zmiany :)
      Również pozdrawiam ;*

      Usuń
  35. Jakość zdjęć bardzo dobra. Chciałabym aby moje taką miały :D Bardzo ładne. Kotka urocza. Jeśli chodzi o muzykę, to ostatnio mam coraz mniej do słuchania, aż dziwne, ale pojawiające się nowe utwory średnio do mnie przemawiają.

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to cię rozumiem, bo wiele osób z mojego otoczenia interesuje się, jak to określają, "dobrą muzą", czyli taką z lat 80. lub coś w ten deseń :P, a aktualnie wydawana jest dla nich bezsensowna.
      Po części ogarniam takie stanowisko, w końcu w tych czasach robi się muzykę pod publikę, ma być chwytliwa, a nie koniecznie ma mieć przekaz. Jednak takie z sensem pamięta się na dłużej :).
      Ale mimo to, w takiej ilości aktualnie tworzonych hitów, które są do siebie bardzo podobne,można znaleźć perełki, które zainteresują :)
      Buźka :*

      Usuń
  36. Bardzo fajni ulubieńcy. Ta pasta z Ziaji jest super!
    A co do moich to nie ma ich zbyt dużo :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super ulubieńcy :) Mam tą pastę z ziaji i jest super ;p A co do muzyki to mi wpadła ostatnio w ucho piosenka Ariany - Into you

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kurczę, muszę w końcu wybrać się do sklepu i kupić tą serię z Ziaji bo już tyle osób ją chwali! Lecę do sklepu!
    A kotka przesłodka!

    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji ;)
    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki koteł cudowny na koniec! Ja do nowej piosenki Sylwii mam mieszane uczucia- Niby fajna, świetny wokal, a jednak słyszę tam inspiracje Enejem i Indilą. Jakoś tak coś mi nie bardzo po nosie kiedy jej słucham ;) Myślę, że powinnaś spróbować cieni w kolorach nude/brzoskwiniowych/ciepłych brązach :) Ta pasta z Ziaji mnie bardzo zainteresowała ;)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne rzeczy! Zdjęcia genialne! :3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Właśnie przymierzam się do zakupu tej pasty z Ziaji. Chyba w końcu muszę się udać do sklepu! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  42. Aż muszę wrócić się do Twojego poprzedniego posta i zobaczyć o czym tam pisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajni ulubieńcy, często kupuję ten krem Cztery pory roku ale glicerynowy ;) jest tani i działa;)
    Moge Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny look w tej kurteczce jeansowej, dostałaś super prezent ten nagłówek.
    Na wstępie bloga prezentuje się świetnie :) Frania cudowna :D
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. uwielbiam takie posty. Również mam te liście manuka i jestem z nich bardzo zadowolona. Ziaja jest świetna <3 Śliczna Frania :3
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam kosmetyki zaja, szczegolnie ta serie liscie manuka. mam zel myjacy, krem i wlasnie te paste, polecam wszystkim :) kremy 4poryroku tes sa fajne, moze nie jakies najlepsze ale jak na taka cene to calkiem niezle sie spisuja

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne rzeczy, używam tych samych bibułek i jestem mega zadowolona :) a zdjęcia cudne

    http://wooho11.blogspot.com/ - zapraszam :* jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też miałam przerwę. Pisałam posty, ale nie było mnie w blogosferze, nie odwiedzałam innych blogów ani nic. Bardzo uzależniłam się od snapa, bo robię tam codzienne vlogi :)
    Ojj, tym razem wspólnych ulubieńców bo w sumie tylko krem z ziaji. Jest świetny. Bibułki też są bardzo przydatne no i kochany kotek, którego bym najchętniej wytuliła *.*
    Dziękuję za taki miły komentarz u mnie, zawsze poprawiasz mi humor, dzięki :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Taki chidziutki ten twój kotek :) bardzo lubie nowa piosenkę Sylwii :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  50. Również uwielbiam pastę od Ziaji,a kulki Nivea są niezastąpione ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. kocham kremy cztery pory roku! ciekawy post;)
    może obserwujemy?
    pozdrawiam i zapraszam, dopiero zaczynam:)
    hqnss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Również bardzo lubię tę serię z ziaji: liście manuka :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ładne zdjęcia i fajni ulubieńcy, kot oczywiście najlepszym modelem :)
    Też bardzo lubię kosmetyki ziajii, a krem do rąk zawsze pod ręką musi być ;)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Wróciłaś ;3 super kurtka.
    modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale slodki kotek! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie ma za co jeszcze raz i super, że tak Ci się spodobał! :*

    OdpowiedzUsuń
  57. Ziaja ze swoją pastą liście manuka wymiata! Używam od roku i jestem zadowolona. A krem cztery pory roku to jeden z moich ulubieńców, choć niekoniecznie ten wariant.

    OdpowiedzUsuń
  58. Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lose You ft. John Legend Polecam tą piosenkę, świetna jest. <3
    Jakość zdjęć jest w porządku. Dużo osób poleca ten krem do twarzy z ziaji. Ogólnie kosmetyki z ziaji są rewelacyjne. Ostatnio kupiłam dwie maseczki z ziaji - oczyszczającą z szarą glinką i nawilżającą z zieloną glinką. Przecudowne <3
    Ta druga jest rewelacyjna i jak się ją zmyje to ma się gładziutką twarz. Moim ulubieńcem jest również krem z DOVE do twarzy. Dostępny w rossmanie. :)
    + Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Jestem pod wrażeniem postu :) Miło się go czyta :) a ten krem do rąk uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny post :)Długo szukałam blogerki , z której bloga będe mogła czerpać inspiracje , i właśnie go znalazłam . Mój ulubiony blog <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne