Jak ubierać się do szkoły, by przetrwać upały?




Upały od dłuższego czasu nas nie opuszczają. Bywa tak gorąco, że odechciewa się wszystkiego, oprócz butelki wody i lodów. Nawet ulubione jedzenie już nie smakuje bo, najzwyczajniej w świecie, przestajemy mieć na nie ochotę... jak właściwie na większość produktów spożywczych.

Jednak nie jest to wpis kulinarny, w którym będę radziła Wam, co najlepiej jeść a czego nie w ciepłe dni, by czuć się lekko (choć może i pewnego dnia taki powstanie :) ). Wciąż pozostając przy tematyce upałów, chcę przedstawić Wam kilka moich sugestii na temat ubioru do szkoły w trakcie majowych i czerwcowych dni.

Nie jest to zbyt łatwa kwestia, bo podczas tworzenia zestawów wciąż się zastanawiamy, czy dane ubranie nie jest zbyt wakacyjne. Wiele zależy od konkretnej placówki i nauczyciela - niektórzy belfrzy nie zwracają uwagi na to, czy koszulka sięga do pępka albo, czy prześwituje. Jednak ci "ze starszej generacji" podchodzą do ubrań uczniów zupełnie inaczej.

Dlatego zapraszam Was do zapoznania się z kilkoma moimi sugestiami na temat tego, co nosić w te upalne dni :).

SPÓDNICE i SUKIENKI MAXI

Są alternatywą dla dziewczyn, które w krótkich spódniczkach czują się niekomfortowo. I choć przez swoją długość uniemożliwiają opalenie nóg, to mimo tego warto zainwestować choć w jedną spódnicę lub sukienkę maxi. Przede wszystkim wyróżniają z tłumu, optycznie wydłużają i wysmuklają sylwetkę, a do tego sprawiają, że czujemy się dziewczęco i z klasą :).

SPÓDNICA / SUKIENKA
  
TRADYCYJNIE, czyli... KLOSZ

Jeśli jednak wydaje ci się, że krój maxi nie jest dla ciebie zdecyduj się na ubranie, które można nazwać "tradycyjnym". Rozkloszowane spódnice i sukienki do takich miejsc, jak szkoła czy praca, pasują o wiele bardziej niż te dopasowane do ciała. A w przypadku niektórych typów sylwetki nawet wyrównują proporcje, czy odwracają uwagę od nieidealnych partii ciała i zwracają ją w kierunku nóg.

SPÓDNICZKA / SUKIENKA

 PASTELOVE

Za każdym razem, gdy w upalny dzień widzę osobę ubraną na czarno od stóp do głów, zastanawiam się, jak ona wytrzymuje. Rozumiem, że czerń jest idealna: optycznie wyszczupla, pasuje zawsze i wszędzie, ale... już niekoniecznie na lato. Jest wiele kolorów, które mogą ją zastąpić, a wciąż będą neutralną bazą do większości innych barw, jak np. odcienie szarości i brązu, granat, biel i jej pochodne.

Czasem jednak warto "zaszaleć" i zrezygnować z neutralnych kolorów na rzecz tych kojarzących się z wakacjami - pasteli oraz neonów.

KOSZULA / BLUZKA

SZYFONOWE SZALEŃSTWO

Nie tylko krój i kolor sprawiają, że pewne ubrania wydają się być stworzone na letnie dni. Ważny jest również materiał. Dla mnie na lato najlepszy jest szyfon, który odznacza się przewiewnością i lekkością, a tym samym bardzo szybko wysycha.

SUKIENKA / KIMONO

POSTAW NA LUZ

 Choć wiadomo, że luźne ubrania składają się z większej ilości materiału niż te obciślejsze, to wcale nie oznacza, że będzie nam w nich cieplej. Analogicznie, powinno tak być, jednak luźne ciuchy są odleglejsze od ciała, dzięki czemu zapewniają większą przewiewność, a do tego nie będą się do nas kleić, gdy się trochę spocimy.

SPODNIE / T-SHIRT

KORONKI

 To moja miłość od kilku lat ♥. Każdemu ubraniu dodają uroki i elegancji, dzięki czemu niezwykle efektywnie się prezentują, często również zastępują grubsze warstwy materiału.

 SUKIENKA / BLUZKA

KOSZULKI z CIEKAWYM NAPISEM, bądź NADRUKIEM

Są jednak dni, gdy nie mamy siły czy ochoty na tworzenie wyszukanych outfitów. Wtedy decydujemy się na zwykły t-shirt i jeansy. Jednak i to połączenie nie musi być standardowe - wystarczy ciekawy print, bądź napis na koszulce i już czujemy się bardziej wyjątkowe :).

T-SHIRT / T-SHIRT

Ubrania, które podlinkowałam pochodzą ze sklepu ozspecials.com, z którą, mam nadzieję, niebawem nawiążę współpracę i będę mogła opisać Wam jakość ich ubrań oraz podsumuję, czy warto dokonać zakupu na ich stronie.

Jednak, by do tego doszło potrzebuję klików w powyższe linki. Dlatego, jeśli macie chwilę i chcecie mi w tym pomóc, to bardzo Was proszę o kliki :). Z góry dziękuję .
Jeśli też ich potrzebujecie to dajcie znać - poklikam i u Was :).

-------------------------------------------------------

Chciałabym Was również zaprosić na konkurs, który organizuje moja koleżanka na swoim blogu http://kocham-gry-otome.blogspot.com. Wystarczy napisać krótki komentarz i już bierzecie udział w losowaniu :).

A Wy co najchętniej ubieracie w upalne dni?
Słyszeliście już o tej firmie?

3majcie się ♥

Komentarze

  1. Fajna ta bluzka w piórka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorsze jest to że nie można chodzić w szortach bo zgarszamy chłopaków xD Haha. I trzeba się męczyć :/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwi mnie to, że czepiają się do krótkich spodenek, a gdy spódniczki są takiej samej długości to ju odpowiada. I nie mam pojęcia dlaczego tak jest :P.

      Usuń
  3. Ja uwielbiam lato. Zauroczyła mnie ta długa niebieska spódnica, jest śliczna. W lato lubię ubierać luźne i zwiewne ubrania. :)Super post, czekam na więcej.

    Uściski, Julietta :*

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :* W przyszłym tygodniu nowy post, raczej pełen przemyśleń :)
      Przesyłam buziaki, Kochana :**

      Usuń
  4. Ale piękności i poklikałam szczerze :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne propozycje :D Przydadzą się na upały.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne propozycje!
    Ostatnio uwielbiam sukienki i spódnice MAXI! :)

    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne propozycje strojów na letnie upały! Poklikałam w linki :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podoba mi się bluzka w piórka :) super blog,pozdrawiam serdecznie!
    www.cruuella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie zrobiłąś tą wishistę , bo nie jest to zwkłe pokazanie ubrań strony tylko ten post jest bardzo wartościowy ! :* Pozdrawiam :D

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak to odbierasz :) Również pozdrawiam ♥

      Usuń
  10. super :D ja teraz jakoś najlepiej czuję się w koszulach, sukienkach i zwykłych t-shirtach :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  11. w upalne dni to na golasa :D!
    ale tak na poważnie, to najlepiej w czymś zwiewnym :) sukienki przedewszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie w szkole ciężko przetrwać takie upały, pamiętam jak w zeszłym roku jeszcze miałam taki problem :) no bo do szkoły niektórych rzeczy w których swobodnie wyszloby się na miasto po prostu mi wypada założyć :)
    Poklikalam w linki ;)
    Klikniesz i mnie w bańkę shein ? :)


    HELLO-WONDERFUL.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku przekonałam się do spódnic i sukienek
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam żadnej sukienki maxi w swojej szafie. Czas to zmienić, jakoś nigdy nie znalazłam swojej wymarzonej sukienki :/ Mam nadzieję, że znajdę coś ciekawego w te wakacje :D
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Koronki, od kilku sezonów skradły moje serducho i uwielbiam je. Ja na szczeście do szkoły już nie chodzę, ale dobry poradnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej firmie, sama całkiem niedawno zaczęłam z nimi współpracę, cieszę się, że Ty również :D Uwielbiam spódnice i sukienki maxi, sama posiadam obecnie 3 w mojej szafie ^.^ Co do koronek to również je kocham! <3 Poklikałam w 10 pierwszych linków: 11.59$ 21.00$ 7.82$ 18.90$ 12.56$ 7.29$ 14.26$ 8.98$ 9.70$ 11.70$
    P.S Cieszę się, że w końcu wróciłaś!! Nudno było bez Ciebie :) Ja też niedawno miałam jakie "zastanie", ale wracam pełna pomysłów, energii i chęci do pracy ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne pomysły na to jak się ubrać do szkoły w takie dni jakie nam ostatnio sprzyjają.
    Słyszałam o tej firmie ostatnio bardzo dużo.
    Oczywiście poklikałam w kilka rzeczy!
    spodnie: 9,70$
    bluzka: 15,81$
    bluzka: 15,18$
    kimono: 8,98$
    Super blog, obserwuję!
    Pozdrawiam,
    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowy post :)
    Nie przepadam za chodzeniem do szkoły w sukience, jest to dla mnie strasznie nie wygodne :(
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet nie wiesz jak się cieszę że nie muszę już chodzić do szkoły! ale kiedyś musiałam jakoś przetrwać te upały. Plusy są takie że w liceum już się nie obrywa za szorty :D
    emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne pomysły ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ŚWIETNE POMYSŁY NA UBIÓR W LECIE! :)
    + POZDRAWIAM! :D
    http://cherryontop66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne propozycje kochana <3 masz racje upały nie do zniesienia <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja akurat w tym roku skończyłam szkołę ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe pomysły :D
    Ja ubieram co popadnie, a potem żałuję, że nie wzięłam krótszych spodni, lub, że wzięłam bluzę/sweterek, który po kiego jest potrzebny :/

    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W gimnazjum mieli u mnie określone wymogi, a nauczyciele równo ścigali za niestosowny ubiór. Jeszcze mogę zrozumieć bluzki do pępka, wydekoltowane ubrania albo nawet bardzo krótkie spodenki, ale nawet nie pozwalali nam nosić bluzek bez rękawów, czy na grubych ramiączkach. A przecież musze wybierac to co jest w sklepach i nikomu nie powiem, żeby produkowali inne sukienki, bo ja w takich nie mogę chodzić do szkoły. Dlatego uważa, że to jest bardzo fajny i przydatny post. Ja jeszcze bym dodała do tego spodnie 3/4 i proste spódnice (nie mówie tutaj o obcisłych, ale tylko prostych). Za to jednym z moich ulubionych ubrań sa luźne i wzorzyste spodnie, które idealnie się sprawdzają. Dobrze, że w tym roku skończyłam szkołę, bo nie mam tego problemu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe propozycje przedstawiłaś. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam długie spódnice, czy sukienki! Jak dla mnie jest to idealne ubranie na taki upał i od dwóch latach praktycznie one przejęły moją letnią garderobę. :D
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla mnie teraz najlepszym hitem są bluzki z odkrytymi ramionami. :)
    Z powyższych najbardziej podobają mi się te z nadrukiem :)
    Poklikane! Powodzenia w nawiązaniu współpracy.
    Zapraszam do mnie ;)
    mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. W upalne dni najchętniej ubieram coś lekkiego i zwiewnego:) Najczęściej są to bluzki na cienkich ramiączkach i krótkie spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne stylizacje w sam raz nie tylko do szkoły ale i na wyjście :-)
    Pozdrawiam zapraszam do mnie
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię takie spódnice maxi! :) Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna jest ta bluzka z nadrukiem szelek <3 Wchodziłam na tamtą stronkę, ale wciąż nie mogę się przekonać. ;/ Fajnie, że pokazałaś różne ubrania, łatwiej się przygotować na upały. :D pozdrawiam ;* http://crazylicja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi najbardziej do gustu przypadło kimono :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny post. :) U mnie w szkole są takie wymogi, że nie można nosić krótkich spodenek, ani bluzek na ramiączka.
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatnio poszłam na uczelnie w czarnych spodniach, bo wiał wiatr, a nie chciało mi się opuszczać co chwilę spódniczki. Niestety, była to zła decyzja, ponieważ było masakrycznie gorąco. W takich chwilach przydałaby się sukienka maxi :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  36. Doskonale pamiętam jak w gimnazjum ochrzanili jedną dziewczyne za to, że pofarbowała włosy. Krótkie spódnicznki były dla nauczycieli zabronione, ale czy w ogóle jest jakiś przepis dotyczący ubioru ucznia w tym zapisie praw? Według mnie ta "starsza generacja" niech ustawia swoje dzieci bądź wnuki jak już muszą, a niech się odczepią od uczniów w szkole. To nie ich sprawa. Ja noszę co chcę i jak jakiś nauczyciel by na mnie najechał to też bym poszczekała. ;p

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Słyszałam już o tej firmie. :) Spódniczka jest śliczna. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie zdecydowanie 2 ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ogólnie uwielbiam pastelowe kolory. Ja na takie upały ubieram krótkie spodenki albo spódnice. Oczywiście spodenki które zakrywają mi pośladki, haha! Powiem szczerze, że w tym roku poluiłam długie spódnice, choć zawsze były dla mnie zmorą.
    https://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubie chodzic w sukienkach i w takie upaly najcześciej zakładam szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zwiewne bawełniane spódnice, albo szyfonowe bluzki to jest to! Nie preferuję w czasie upałów spodenek, które są z grubego materiału i zwykle przyklejają się do ciała. Dodatkowo warto pamiętać o okularach przeciwsłonecznych, które nie tylko sprawiają komfort, ale chronią tez naszą skórę pod oczami :) Oczywiście ja to piszę tak ogólnie, bo już nie chodzę do szkoły :)

    Ultrakobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie w szkole ledwo przechodziły spódniczki rozkloszowane. Nie można było ubierać koszulek na ramiączkach, bluzek z dużym dekoltem oraz szortów :D
    Cieszę się, że nie muszę już się martwić o to jak się do szkoły ubrać :) (masło maślane) :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobre pomysły na ubiór w lato,ale ja wole ubierać szorty niż spódniczki, czy sukienki jest o wiele wygodniej.
    A ubrania są bardzo ładne. :) :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne pomysły, bardzo inspirujące :)
    pozdrawiam, obserwuje od jakiegoś czasu, świetny blog :)
    Dziękuje za odwiedziny, zapraszam ponownie https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne propozycje ubraniowa, wszystko poklikane :)

    Mogłabyś pomóc ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/06/porcja-nowosci-ze-sklepow-internetowych.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajne propozycje. Szczególnie spodobała mi się niebieska sukienka rozkloszowana :) Większość ubrań wpadła w mój gust :)
    Pozdrawiam : streetsimple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawe pomysły! I bardzo fajnie prowadzisz bloga!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajne pomysły!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  49. Jedyne wybawienie dla mnie do sukienki <3 W szortach nie wolno -.-
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam rozkloszowane sukienki i spódnice, bardzo często tak się ubieram do szkoły :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Kocham pastelowe ubrania .
    Śliczna jest ta koszulka w piórka.
    Obserwuję Cię Kochana :)
    Pozdrowienia
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/
    ( Można mi w kom. zadawać pytania do przyszłego Q&A)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkie poklikałam! <3 Trzymam kciuki, abyś nawiązała współpracę! :) Uwielbiam Into You! :D
    MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  53. poklikane ;3 świetne propozycje, ciuszki cudowne ;)

    pozdrawiam cieplutko, zapraszam! JUST EMSi INSTAGRAM (za wszystko się odwdzięczam, obs=obs)

    OdpowiedzUsuń
  54. Spodnie i zwykła buzka z krótkim rękawem mi wystarczy hahah :)

    Zapraszam do siebie! Obserwuję i liczę na rewanż ^^ http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo podoba mi się styl twojego bloga!
    nijaka-jak-inni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zestawienie ubrań ;)
    Właśnie nawiązałam współpracę z tą firmą i Tobie również życzę powodzenia !
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne rzeczy wybrałaś! Też miałam współpracę z tą firmą i z tego co wiem, to prowadzą oni niestety tylko jednorazową współpracę (taką przynajmniej informację od nich uzyskałam).

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Najgorsze to właśnie chodzić do szkoły, kiedy za oknem taki upał.
    Bardzo fajne są stylizacje, które pokazałaś!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ubierając się w upały do szkoły trzeba też przy okazji pamiętać o tym, że nie w każdej szkole dozwolone są niektóre ubiory. Ja miałam szczęście chodzić do takich, gdzie prawie wszystko można było na siebie założyć ;)
    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś

Ostatnio popularne