Jak ubrać się w najważniejszym dniu w życiu?




Zapewne większość dziewczyn wyobrażała sobie, choć raz, własny ślub - czy to pod wpływem buzujących hormonów, czy dopiero co obejrzanego filmu romantycznego.

Układane scenariusze mogą być różne - tradycyjna uroczystość w kaplicy albo zupełnie spontaniczna, przypieczętowana błogosławieństwem człowieka przebranego za Elvisa Presley'a. Jedne z nas marzą, by w tym dniu mieć przy sobie tylko najbliższych krewnych, a inne pragną zaprosić jak najwięcej osób, które organizacje i przepych imprezy będą wspominać przez długie lata.

Moim idealnym wyobrażeniem tego dnia jest skromna uroczystość odbywająca się na zewnątrz. W pięknym ogrodzie, bądź nad brzegiem morza. Mimo ogromnego stresu uśmiecham się od ucha do ucha, bo wiem, że to dzień, który diametralnie zmieni moje życie. Może zapewnić wiele szczęścia, tak samo jak ogromną ilość rozczarowań - jednak liczę bardziej na to pierwsze, w końcu inaczej nie dopuściłabym do zaistniałej sytuacji.
Moje pofalowane włosy rozwiewa wiatr (tego dnia akurat wieje w odpowiednią stronę) i mknę pośród radosnych spojrzeń do miłości mojego życia.
A piękna suknia sięgająca ziemi ukrywa... trampki :D, dzięki którym przez całą dobę na mojej twarzy nie pojawia się nawet jeden grymas niezadowolenia.

Dla każdej kobiety co innego jest priorytetem. Jednak, gdy już dojdzie do dnia,w którym właśnie Ty staniesz przed ślubnym kobiercem, najważniejsza - obok odpowiedniego wybranka - będzie piękna suknia ślubna.

BEAUTIFUL MERMAID / ELEGANT LONG SLEEVE / OFF-THE-SHOULDER

Sukienka, która w tym magicznym dniu przemieni kaczątko w łabędzia. Kreacja, która podkreśli zalety figury, a do tego doda osobie ją noszącą pewności siebie. Strój, który choćby jeden, jedyny raz pozwoli kobiecie poczuć się jak księżniczka z bajki.

Moim zdaniem najlepszym wyborem są standardowe odcienie, czyli śnieżna biel, bądź ecru. Jednak coraz częściej można spotkać panny młode w pastelowych odcieniach różu czy błękitu.

ROMANTIC TULLE / MODERN SCOOP / MODERN SWEETHEART

Elementy, który najbardziej lubię we wszelkich ubraniach, czyli koronkowe wstawki, dodają ślubnemu strojowi jeszcze więcej uroku. Efekt ten podwaja tiul, który zamienia każdą sukienkę w kreację, która daje poczucie magiczności trwającej chwili, a poruszając się w tańcu zapewnia swobodę.

BALL GOWN / TIMELESS LACE / DELICATE TULLE

Poza tym, każda Panna Młoda powinna dobrze przemyśleć sukienki, w które ubierze swoje druhny.


Powinny być piękne i eleganckie, a do tego odpowiednio dobrane kolorystycznie. Jednak najważniejsze, by nie odrywały uwagi od kobiety, która tego dnia jest najważniejsza. 

ELEGANT CRISS-CROSS / CHIFFON EMPIRE

Stroje, które zamieściłam w tym wpisie pochodzą ze strony 27dress. Nie nalegam, byście klikały w linki - zajrzyjcie tylko wtedy, jeśli naprawdę któraś kreacja przykuła waszą uwagę lub po to, by zorientować się, czy suknia ślubna za granicą jest dużym wydatkiem.

Jeśli interesujecie się modą to zapewne zwrócicie uwagę i na sukienki z 27dress.com. Asortyment na stronie nie obejmuje jedynie takich dla Panien Młodych i ich druhen, ale zawiera też kreacje balowe, które są odpowiednie na ważniejsze wyjścia np. na studniówkę.


Dajcie znać co myślicie o strojach z 27dresses :).
 A także, jak wyobrażacie sobie swój najważniejszy dzień w życiu? Macie własny ideał sukni ślubnej?

Komentarze

  1. Podobnie wyobrażam sobie mój ślub ;)
    A sukienki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu no śliczne te suknie ślubne! Osobiście bardziej podobają mi się te tradycyjne czyli białe, ale te kolorowe również są piękne i świetnie się prezentują! Masz racje, dosyć często myślę jak będzie wyglądał mój ślub:D pozdrawiam, typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja świeżo upieczona narzeczona już małymi kroczkami wyobrażam sobie ten ważny dzień :) Piękne suknie na zdjęciach i nie lubię Cię bo zrobiłaś mi teraz mętlik w głowie :D już nie wiem jaką sukienkę bym chciała ;p każda ma swój urok :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups... wybacz mi ha ha :**
      Życzę duużo szczęścia ♥

      Usuń
  4. Rzeczywiście bajkowe te kreacje.
    Co do wyobrażenia ślubu - stawiam na bardzo subtelną ceremonię. Twoje fantazje zaś bardzo mi się podobają, życzę Ci tego, by kiedyś się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojeju, do tego to jeszcze długa droga, ale już Ci dziękuję :*.

      Usuń
  5. Ta czerwona ostatnia bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobnie wyobrażam sobie mój ślub.
    Sukienki są świetne.
    Świetny i pomocny post.
    Serdeczne pozdrowienia
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki rewelacyjne, poklikałam :)
    Mogłabym prosić o to samo, będe wdzięczna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ślubuję za niecały rok, moja piękność już czeka w szafie <3333 ale u teściowej by jej przyszły mąż nie widział ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję i życzę dużo szczęścia :* <3 Oby ten dzień był dla Ciebie wspaniały ♥

      Usuń
  9. Jak dla mnie czym prostsza tym ładniejsza :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie raz wyobrażałam sobie swój ślub, i wiesz co w moich wyobrażeniach był bardzo podobny, a raczej niemal identyczny to tego Twojego wymarzonego! Ja jedynie marzę o upiętych włosach w kok z loków, gdzie, nie gdzie są one wypuszczone i tworzą jedną wspaniałą całość. Dodatkowo u mnie jednak pojawiłyby się szpilki pasujące do sukienki, chociaż trampki to faktycznie niezły pomysł. ;D Na pewno marzę, żeby był to najpiękniejszy dzień w moim życiu. ^.^ Co do sukienek, to na początek powiem (a raczej napiszę;)), że świetny pomysł z właśnie takim ich pokazaniem. Suknia "Delicate Tulle" skradła moje serce! *.* A sklep ma według mnie bardzo fajny asortyment, z tego co zdążyłam spojrzeć to niektóre koktajlowe sukienki są naprawdę śliczne! :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach te marzenia :D Taki niesforny-elegancki koczek to też fajny pomysł... może przemycę i do mojego wyobrażenia, jeśli pozwolisz hihi :*

      Usuń
  11. Niektóre przepiekne :) dla mnie najlepiej, aby nie byla przekombinowana ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta ostatnia sukienka, czerwona z koronki jest idealna na prom :) karolinaaag - blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post ;)
    Ładne sukienki.
    http://strawberry966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybrałaś przepiękne suknie *.* Pozwoliłaś mi się rozmarzyć w tym poście. Wybrałaś suknie jak z bajek, są takie śliczne i urocze. Super post! Z resztą jak zawsze. :)

    Pozdrawiam, Julieta :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za regularne zaglądanie :*

      Usuń
  15. Jak od kiedy byłam mała "(tak :D) wyobrażałam sobie, że będę szła plażą w księżniczkowej sukience, a po drugiej stronie będzie stał mój książę z bajki. Będzie tylko najbliższa rodzina i grono bliskich przyjaciół.
    Takie dziecięce marzenia :D

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Suknie są piękne. :) Sama zawsze marzyłam o tradycyjnym ślubie z mnóstwem gości, z czasem jednak wszystko się zmienia. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne suknie, uwielbiam takie przeglądać chodź do mojego ślubu jeszcze daleko. Jednak na dzień dzisiejszy mam w głowie wzór odpowiedniej, wymarzonej sukienki. Musi być biała, ewentualnie kość słoniowa, musi być rozkloszowana i duża, z dopasowaną talią i najlepiej z długim rękawem. :) no i oczywiście koronkowa! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże idealnie sa!!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne suknie. L**
    Ciekawa jestem jak będzie wyglądać moja suknia ślubna.
    Poklikałam było by miło gdybyś u mnie też poklikała :**
    Kochana zapraszam cię serdecznie do mnie na nowy post. :) http://nicole-500.blogspot.com/2016/06/zamowienie-z-wholesalebuying.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne sukienki, mi najbardziej podobają się te z dużą ilością tiulu :)
    Zapraszam do mnie: modowajoanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Profesjonalny post:) Mi na lekcjach projektowania zostało wpojone że suknie właśnie powinny być białe. Tak jak piszesz, też kiedyś uważałam że najlepiej postawić na klasykę. Czasem jednak przyznam się że zdarza mi się projektować bordowe suknie ślubne lub delikatne, zwiewne w odcieniach pastelowych. Wszystko zależy w zasadzie od upodobań panny młodej :)

    http://panifinezja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdarzało się, że myślałam o tym... Na pewno nie chcę bogatej sukni z tysiącem dodatków. Marzy mi się coś skromnego ale jednocześnie zjawiskowego ;))

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  23. Co prawda mój dzień daleko w przyszłości, ale sukienki są naprawdę świetne!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeeej! Cudowne kreacje wybrałaś! <3 Sam wpis bardzo magiczny, bajkowy. I like it! <3
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyobrażenie ślubu mamy podobne :D A te wszystkie suknie są boskie po prostu *-*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     

    OdpowiedzUsuń
  26. Chciałabym, żeby moje druhny miały takie same sukienki *.*
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne suknie! Ja stawiam na biala ciagnaca sie po podlodze bez zadnych swiecidelek, tylko zwykly delikatny material :)

    comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Suknie piękne,ale wiadomo,że pewnie meeega drogo kosztują ;/

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  29. Suknie przepiękne... aż łezka zakręciła się w oku... Ja od zawsze marzyłam o pięknym ślubie jak z bajki. Suknia z najdłuższym trenem i pięknym welonem...Cała rodzina,przyjaciele,znajomi i moja największa miłość obok mnie...

    Wspaniały post i właśnie za to Cię uwielbiam ;) Dziękuje ;)

    milosczycieszkola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby ta bajka stała się Twoją rzeczywistością ♥
      Ojej, dziękuuuję, Kochana <3

      Usuń
  30. Cudowne są te suknie *-*
    Ja zawsze jak myślałam o swojej ceremonii ślubnej to chciałam żeby była ona na zewnątrz ♥♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem czy powinnam się przyznawać ale ja non stop rozmyślam o ślubie, szczególne w kościele układam ksiatki haha :D

    Nietypowy parowy-lifestylowy blog. Zapraszamy serdecznie do nas :) Dan& Alex- klik

    Co powiesz na wzajemną obserwację ?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny pomysł na post:) ja również chciałabym ślub w ogrodzie. Te 3 suknie ślubne są przepiękne

    Może pamiętasz mnie? Założyłam nowego bloga :D
    K-kkasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój ślub to : ja, Ryan Gosling, pięknie wystrojony kościół, sukienka za 184 dolary i (tak jak napisałaś) trampki - ja bym postawiła na czarne, żeby odznaczyć tą moją nie - nieskazitelność :/ :D W twoim zestawieniu odnalazłam 3 ideały sukni - ale ten jeden kosztuje właśnie 184 dolary - co dla Ryana nie powinno być większym problemem) POZDRAWIAM : streetsimple.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, uuwielbiam Twój komentarz <3 :D

      Usuń
  34. Wszystkie sukienki są piękne.
    Zapraszam do mnie zpasjablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeżeli kiedykolwiek wyobrażałam sobie ten moment, to się nie zastanawiałam co ubiorę, tylko jak to zorganizuję, kogo zaproszę itd.
    Te sukienki które tu są, nie bardzo mi się podobały, chociaż jedna czy dwie były ładne :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Podobnie wyobrażam sobie swój ślub :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne te wszystkie sukienki :)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślub to bardzo ważne wydarzenie w życiu każdej kobiety. Życzę Ci takiego bajkowego ślubu i przyjęcia :* Co do sukni, są prześliczne. Myślę, że sukienka jest bardzo ważna, musi być odpowiednio dobrana do ciała panny młodej :D Podobnie wyobrażam sobie swój ślub :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wonderful blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Na szczęście do swojego ślubu mam jeszcze mnóstwo czasu :D co nie znaczy że o nim nie myślałam jednak co chwila zmieniam zdanie także nie wiem jak to będzie za pól miesiąca :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  41. przepiękne te suknie ślubne ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja odwrotnie chciałabym tzn. żeby nie było skromnie tylko bardziej w drugą stronę ;) Mój ślub musiałby być na pewno na jakichś skałach przy morzu, wszędzie mnóstwo kwiatów, moja suknia z ogromną ilością warstw, wysadzana dużymi kryształami... A potem przyjęcie gdzieś w jakimś namiocie tak jak na Amerykańskich filmach. Potem noc poślubna w latarni morskiej! :D

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna a z Ciebie dziewczyna. Jeśli chodzi o mój ślub a już go mam w planach chce by był niezapomniany , ale też nie jakiś wygórowany hehe . Świetny post.


    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. ja jeszcze nie mam wymarzonej sukienki :D
    ale te są mega piękne *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienki są piękne i był by problem z doborem tylko jednej.
    Odwdzięczam się za każdy komentarz i subskrybcję.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  46. Mamy takie samo marzenie odnośnie ślubu haha, też sobie wyobrażam tą uroczystość na świeżym powietrzu, nad brzegiem morza....cudo *.*
    A sukienki prześliczne ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam takie suknie *.* długie, tiul, koronki, jak księżniczki *.*
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  48. Naprawdę ciekawe propozycje sukienek :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na NOWY POST http://camodja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Milion razy wyobrażałam sobie swój ślub :)
    Każda panna młoda jest piękna, ale a przedstawionymi sukniami będzie przepiękna! Naprawdę śliczne suknie *.*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  50. witam ja swój ślub podobnie miałam zorganizowany z taką różnicą że ja swoją suknię zakupiłam w salonie mody evita:)do dzisiaj żyję przepięknymi wspomnieniami:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancje rewanżu

Ostatnio popularne