Gdzie założyłabyś tę sukienkę? + Wyniki rozdawajki

Hejka Kochani :)

Dziś przychodzę do Was z zupełnie innym postem - wpisem, który swoją formą przypomina testy, jakie możecie znaleźć w różnych czasopismach.

Wybrałam kilka sukienek ze strony babyonlinedress, które przykuły moją uwagę szykiem i elegancją.
Noszenie jednych z nich sprawi, że poczujemy się jak gwiazda przed setkami paparazzi na czerwonym dywanie, ponieważ są niezwykle oryginalne.
Są też takie stroje, które przemienią nas w księżniczki, gdyż materiałem i krojem przypominają te z disney'owskich ekranizacji.

Niczym odkrywczym jest stwierdzenie, że nie każda sukienka pasuje na każdą okazję. Inną ubierzemy na randkę, wypad na miasto, na studniówkę, rodzinne spotkanie czy do szkoły. Wydaje mi się być niemożliwym noszenie jednej sukienki na każdą oficjalną sytuację, bo jak pójść na spotkanie o pracę i na weselę w tym samym outficie?

Poniżej znajdziecie kilka zdjęć. Pod każdym z nich zapisałam cztery okazje do noszenia danej sukienki - wybierzcie tylko jedną, która Waszym zdaniem najbardziej pasuje do konkretnej kreacji (jeśli macie ochotę to też uzasadnijcie dlaczego).

Jesteście gotowe na chwilę relaksu? To życzę udanej zabawy :D.

A pod koniec notki znajdziecie wyniki losowania, na które zapewne część z Was czeka z niecierpliwością :).


 1. Tę sukienkę ubrałabym:




a) na randkę                 
b) tylko na sesję zdjęciową
c) na wesele             
d) nigdy nie założę czegoś tak wyzywającego

 2. Tę sukienkę ubrałabym:



a) na bal przebierańców   
b) na studniówkę
c) na ślub i wesele            
d) jedynie w sklepie, by zobaczyć, jak prezentowałabym się cała w bieli


 3. Tę sukienkę ubrałabym:



a) na czerwony dywan                                                             
b) nie jestem choinką, by tak się błyszczeć
c) na Festiwal Świateł - byłabym największą atrakcją   
d) na co dzień, by zobaczyć reakcje mijających mnie ludzi; może rozdałabym kilka autografów?


 4. Tę sukienkę ubrałabym:



a) na wesele                            
b) na osiemnastkę
c) na romantyczny spacer      
d) na imprezę, na której będzie też mój były - niech widzi, co stracił


 5. Tę sukienkę ubrałabym:



a) na galę Oskarów                   
b) jedynie po to, by dowiedzieć się, jak możliwe jest chodzenie ze związanymi nogami
c) na bal sylwestrowy               
d) na pokaz mody


 6. Tę sukienkę ubrałabym:



a) do spania - piżama i koc w jednym   
b) na ślub
c) na sesję zdjęciową                              
d) na koncert, na którym byłabym największą gwiazdą


 7. Te sukienki wybrałabym:



a) na spotkanie z przyjaciółmi                
b) na wyjście na miasto
c) na plażę                                               
d) na festiwal



Chętnie dowiem się, gdzie ubrałybyście sukienki z babyonline dress :).
Która z nich podoba Wam się najbardziej?
Czy macie w swojej szafie sukienkę, w której czujecie się jak księżniczka?


A oto wyczekiwane wyniki! Zwycięstwo zapewnił los o numerze:


Gratuluję Nicole happy. Jeśli zwyciężczyni nie odpowie na e-mail w ciągu trzech dni wylosuję następcę nagrody.

3majcie się ♥♥♥

Komentarze

  1. Rewelacyjny pomysł na notkę! Bardzo kreatywny, a ja bardzo lubię takie czytać. :)
    1. zdecydowanie tylko na sesję zdjęciową, no na weselę nie bardzo pójść w czymś takim, ewentualnie jeszcze w grę wchodzi randka, ale to zależy od miejsca. :)
    2. Tutaj chyba mam największy dylemat. Sama nie wiem. Na ślub nie jestem pewna, ale raczej bym jej nie założyła, jakoś nie pasuje na według mnie na tą uroczystość, chyba tylko bal przebierańców, z podanych odpowiedzi. :)
    3. Mnie ta sukienka się nawet podoba, fakt faktem, mogłaby się mniej świecić, jednak ubrałabym ją na czerwony dywan. Byłabym w centrum uwagi. ;D
    4. Ta sukienka jest prześliczna!I to ona podoba mi się najbardziej!I tutaj pasują wszystkie odpowiedzi! :) No sukienka naprawdę jest przepiękna! *.*
    5. Oj tutaj zdecydowanie odpowiedź B! Hahah nie wyobrażam sobie siebie w niej nigdzie indziej. ;)
    6. Tutaj kolejny dylemat. Bo sukienka mi się podoba, jednak na ślub wymarzyłam sobie inną, ale gdyby miała inny tył, chętnie bym ją założyła, bo jest śliczna. Ale do sesji też bym ją ubrała.
    7. Sukienki są bardzo ładnie i proste. :) Chyba wszystkie odpowiedzi mi odpowiadają. :)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Domi za takie długie odpowiedzi ♥ Po prostu kooocham takie komentarze ♥
      Fioletowa sukienka mnie też zauroczyła *.* jest na moim podium razem z sukienką nr 1 oraz 7 :D.

      Usuń
  2. Ale świetna notatka!
    1. Gdybym miała płaski brzuch wybrałabym każdą z tych okazji jednak do wymarzonej sylwetki troszkę mi brakuję więc muszę wybrać odpowiedź d :(
    2. Kurcze na ślub miałam swoją wymarzoną suknię jednak jeśli nie miałabym wyboru wybrała bym coś w takim stylu jest piękna odpowiedź c :)
    3. a
    4. zdecydowanie odpowiedź d :) nie dlatego że jestem wścibska ale dlatego że strasznie mi się spodobała propozycja odpowiedzi
    5. odpowiedź b - nie lubię tego typu sukienek
    6. omg jest piękna (biorę rozwód i chce ślub jeszcze raz) z tym samym mężem!! odpowiedź b
    7. odpowiedź d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, odpowiedź szósta... haha, brak mi słów :D dzięki za dawkę śmiechu :* oraz za wzięcie udziału w takiej zabawie :)

      Usuń
  3. Jejju nie wpadłabym na taki post! Super!!! Już odpowiadam!
    Sukienkę 1 - na sesję zdjęciową
    Sukienkę 2 - na ślub!! Jest śliczna!
    Sukienkę 3 - nie ubrałabym ;)
    Sukienkę 4 - C! Ona jest przecudowna!
    Sukienkę 5 - Nie podoba mi się :/
    Sukienkę 6 - Zdecydowanie na ślub!
    Sukienkę 7 - na miasto, ale także na jakieś spotkania

    Super pomysł na post, gratuluję kreatywności!!!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienki są rewelacyjne. Tą pierwszą zapewne ubrałabym na randkę o ile zdecydowałabym się na taką sukienkę. Druga sukienka i trzecia nie są za bardzo w moim guście natomiast ta czwarta jest obłędna. Szósta sukienka jest rewelacyjna, przepięknie wygląda.
    Świetny pomysł na post :)
    Pozdrawiam serdecznie oraz zapraszam do mnie :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcy :)
    1. Sukienkę założyłabym na sesję zdjęciową :)
    2. Na ślub i na wesele ahh wymarzona sukienka <3
    3. Z chęcią ubrałabym na czerwony dywan :)
    4. Na osiemnastkę. Śliczna jest ta sukienka <3
    5. Nie zbyt mi się podoba ta kreacja :/
    6. Do sesji chyba bo na ślub podoba mi się co innego
    7. Hmm może na festiwal :)
    Pozdrawiam :* Zapraszam: klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. sesja
    2. ślub ♥
    3 czerwony dywan ;)
    4. osiemnastka :)
    5. raczej bym jej nie ubrała :D
    6. ślub♥ przepiękna sukienka
    7. chyba festiwal ;)

    Ciekawy i kreatywny post :D A ile zabawy przy takim wybieraniu hahah ;))
    http://xxaureliaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wspaniały post.
    1. Na sesje
    2. Na czerwony dywan
    4.Na osiemnastkę
    5.Jedynie po to by dowiedzieć się , jak w niej się chodzi
    6. Na ślub
    7.Spotkanie z przyjaciółmi

    Fajny pomysł na post :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com - Za każdą obserwacje odwdzięczam się

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to minimalistka jestem, chyba żadnej bym nie wybrała:) Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza jest jak najbardziej dla mnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. wow fajny post :) 2 i 6 zdecydowanie na ślub :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na notkę, fajnie byłoby wyjść w takiej sukience na ulicę i zobaczyć reakcję ludzi, haha. Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Gdybym tylko miała tak świetną figurę ubrałabym ją na randkę i na wesele:)
    2. To mogłaby być moja suknia ślubna:) A bez spódnicy miałabym sukienkę na poprawiny;)
    3. Zdecydowanie czerwony dywan.
    4. Pierwsze 3 odpowiedzi pasują:) Były mnie nie obchodzi;p
    5. Niby ładna sukienka, ale ja bym obcięła ten "ogon";p Nie podoba mi się ten krój.
    6. I chyba wolałabym, żeby to była moja suknia ślubna;p I sesja zdjęciowa wyszłaby pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o 8;p Wszystkie odpowiedzi mi pasują:)

      Usuń
  13. Naprawdę wpsaniałe sukienki!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są te sukienki! :)
    1 zdecydowanie na randkę! 2 sama nie wiem, bo według mnie w tej krótkiej wersji nie wypadałoby iść na ślub. :) 3 nie w moim stylu, ale 4 założyłabym na każdą z zaproponowanych przez ciebie okazji, jest piękna. :) 5 to musi być odpowiedz B. :D 6 byłaby piękna na ślub, a 7 na miasto. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. na sesję :*
    2. na ślub, własny :D
    3. nigdzie :)
    4. b :)
    5. a!
    6. c
    7. a,b,c,d hahha :D
    Świetny , oryginalny post, pozdrawiam kochana! Gratuluje wygranej :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. raczej d., ewentualnie b.
    2. a lub d
    3. b
    4. o ta mi się podoba :D b, c, d
    5. b
    6. na swój b, albo c
    7. c

    Bardzo fajny post :D

    Susette
    CHOCOLADZIX - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Super pomysł nie tylko na wpis, ale na zaprezentowanie sukienek :) Oryginalny, kreatywny- to co kocham, chętnie odpowiadam na pytania :)
    1.
    a) na randki nie chodzę bo mam już chłopaka ;)
    b) tylko na sesję zdjęciową - moja odpowiedź
    c) na wesele - myślę że ta sukienka za wiele odsłania, by pokazać się w niej w kościele w polsce.
    d) nigdy nie założę czegoś tak wyzywającego - nie uważam by ta sukienka była wyzywająca, pokazuje trochę brzuszka, ale za to sięga do kostek :)
    2.
    a) na bal przebierańców -zależy za co chciałabym się przebrać.
    b) na studniówkę - studniówka kojarzy mi się z czerwonym kolorem, zresztą już miałam studniówkę :)
    c) na ślub i wesele -moja odpowiedź, właśnie taką sukienkę bym chciała, elegancka rozłożona w kościele a podczas pierwszego tańca, bum, metamorfoza!
    d) jedynie w sklepie, by zobaczyć, jak prezentowałabym się cała w bieli - żeby zobaczyć jak prezentuję się w bieli ubrałabym prześcieradło :D tak cudowną sukienkę trzeba kupować póki jest!
    3. Tę sukienkę ubrałabym:
    a) na czerwony dywan- nie wiem co miałabym tam robić :)
    b) nie jestem choinką, by tak się błyszczeć -lubię się błyszczeć więc nie miałabym problemu z założeniem tej sukienki
    c) na Festiwal Świateł - byłabym największą atrakcją (oj, nie znam takiego festiwalu :()
    d) na co dzień, by zobaczyć reakcje mijających mnie ludzi; może rozdałabym kilka autografów? -raczej nie ubrałabym jej na co dzień.
    wybór ciężki wybrałabym c :)
    4. Tę sukienkę ubrałabym:
    a) na wesele -nie swoje i owszem :)
    b) na osiemnastkę - tak :)
    c) na romantyczny spacer -tak :)
    d) na imprezę, na której będzie też mój były - niech widzi, co stracił - mój były to mój były nie zależy mi na żadnych jego uczuciach.
    uważam tą sukienkę za najlepszą :)
    5. Tę sukienkę ubrałabym:
    a) na galę Oskarów -co ja miałabym tam robić? XD
    b) jedynie po to, by dowiedzieć się, jak możliwe jest chodzenie ze związanymi nogami -moja odpowiedź.
    c) na bal sylwestrowy -jak w tym tańczyć?
    d) na pokaz mody -yy.
    Akurat ta sukienka mi się nie podoba :(
    6. Tę sukienkę ubrałabym:
    a) do spania - piżama i koc w jednym - na pewno nie xd
    b) na ślub - może.
    c) na sesję zdjęciową -na pewno
    d) na koncert, na którym byłabym największą gwiazdą- nie ubrałabym białej rzeczy na koncert, chyba że byłby to koncert w filharmonii xD
    7. Te sukienki wybrałabym:
    a) na spotkanie z przyjaciółmi
    b) na wyjście na miasto
    c) na plażę
    d) na festiwal
    cztery razy tak :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku *.* jak mi miło, że poświęciłaś mnóstwo czasu na napisanie tego rozwiniętego komentarza ♥ cudnie się go czytało, dzięki temu poznałam Cię trochę lepiej! :D
      wiem, niektóre odpowiedzi są jakby nietrafne, ale o to mi chodziło - by był różnorodny wachlarz możliwości :)
      Festiwal Świateł to taki pokaz właśnie świateł, który odbywa się w Toruniu pod koniec wakacji, najdokładniej to nazywa się on Bella Skyway Festival, ale pomyślałam, że ujmując to jako FŚ będzie łatwiej wyobrazić sobie tę sukienkę mieniącą się w ogromnej ilości innych błyskotek :).
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  18. 1. B
    Świetnie wyglądałaby na zdjęciach,jest taka zwiewna!
    2. C
    Idealna dla panny młodej ♡
    3. A
    Piękny kolor,mój ulubiony. Jednak tak zdobna sukienka tylko na czerwony dywan. :)
    4. A
    Mega dziewczęca i ma ciekawy kolor.
    5. B
    Nie mój styl i kolor, raczej podziękuję . :D
    6. B
    Cudowna! Sama chciałbym mieć taką na ślubie!
    7. A
    Proste,ale bardzo ładne. :)

    Pozdrawiam :* velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. B
    2. C
    3. A, C, D
    4. A, C, D
    5. A
    6. B
    7. C, D

    Bardzo fajna forma posta. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mega, jednak nie mam pojęcia :) pozdrawiam :) byqlaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienki wręcz bajkowe :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. b
    2.c
    3.a
    4.d
    5.c
    6.d
    7. d
    post bardzo mi się podobał haha, cos innego na blogosferze
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. 6 idealna na swoją wymarrzoną kiecke ślubną! Choć marzy mi się taka bardziej tiulowa :D
    tez wlasnie dostalam propozycje wspolpracy z ta marką, zaczynasz może czy już wspolpracowalas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To drugi wpis, który dodaję w ramach współpracy :)

      Usuń
  24. a mam jeszcze pytanie :) posiadasz konto PayPal? bo wlasnie trzeba zalozyc, a nie wime czy to jest w ogóle bezpieczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłam te konto dopiero po tym, gdy dostałam propozycję współpracy. Też się trochę obawiałam, ale moim zdaniem to jednak nie ma się czego bać - nie płaci się za utrzymywanie konta, nie trzeba mieć stałych wpływów. To konto ułatwia zamawianie na takich stronach jak ebay, także sądzę, że nic nie stracisz, gdy zarejestrujesz się na paypalu :).

      Usuń
  25. Wszystkie sukienki są prześliczne, a druga, czwarta i szósta wymiatają *.*
    1 A
    2 C
    3 A
    4 B
    5 C
    6 B
    7 A

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadły do Twojego gustu :* I dzięki za udział w tej zabawie, mam nadzieję, że miło spędziłaś czas podczas odpowiadania :)

      Usuń

Prześlij komentarz

✿ Bardzo dziękuję, że tu jesteś
✿ Zostawiając komentarz masz gwarancję rewanżu

Ostatnio popularne